Miksi mies pelkää raskautta niin paljon.
Meillä oli seksisuhde ja vaikka oli kondomi päällä hän murehti raskaudesta. Ja kyseli menkoista. Kerran tapahtui virhe kondomin kanssa, hän oli paniikissa eikä sen jälkeen suostunut harrastamaan seksiä. Itselläni ei ollut stressiä siitä. Asian saa helposti korjattua.
Kommentit (8)
Muutamasta satasesta tuhanteen euroon lienee elatusmaksuhaitari. 12 x 18 x 500 =
Vierailija kirjoitti:
Olen mies enkä ole koskaan pelännyt raskautta. En kylläkään joka ho ron vär kkiin ole ollut kikkeliäni työntämässäkään.
Miksi puhutnaisista noin. Aina tätä.
Mies ei halua sitoutua eikä vastata mahdollisesta omasta lapsesta. Miksi harrastaa seksiä sellaisen naisen kanssa, jos ei ole kanttia vastata seurauksista. Meillä on nuorena kaveriporukassa sellainen asenne, että jos joku tyttö tulee paksuksi peli on selvä ja hoidetaan oman muksun kasvatus. Siksi piti vähän katsoa kenen tytön kanssa meni sänkyyn. Mitään muuta ei pelättykään kuin ylläriraskautta ja poliisia. Sen verran pitää miehessä olla rotia, että vastaa omista jälkelaisistään, oli ne toivottuja tai vahinkoja. Munattomia on sellaiset miehet jotka eivät vastaa, kuten eräskin jääkiekonpelaaja jne.... Näitä jätkiä kohtaan arvostus on 0.
Köyhän panemisessa monenlaista ongelmaa,tämän takia köyhiin naisiin ei kannata koskea..ovat vaan rahojen perässä niin ehkäisy todella tärkeä
Vierailija kirjoitti:
Köyhän panemisessa monenlaista ongelmaa,tämän takia köyhiin naisiin ei kannata koskea..ovat vaan rahojen perässä niin ehkäisy todella tärkeä
Köyhälle kaikki on kallista
Vierailija kirjoitti:
Olen mies enkä ole koskaan pelännyt raskautta. En kylläkään joka ho ron vär kkiin ole ollut kikkeliäni työntämässäkään.
Jos tekisit niin, pelkäisitkö silloin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tekisit niin, pelkäisitkö silloin?
No totta munassa!