Laihtuminen, mielialan nouseminen ja energiatson huomattava nouseminen!
Olen tiputtanut 20 kiloa syksystä. Olo on ihan erilainen: itsevarma, energinen ja mieliala on noussut. Tämän täytyy olla pelkästään psyykkistä, tosin verenpaineet, sokerit ja muut on varmasti korjaantuneet. Mutta ihan uskomaton vaikutus muuten. Töissäkin jaksan ihan eri tavalla. Vielä 5 kiloa ja olen normaalipainoinen. Sitten todella tarkkana että paino ei nouse.
Kommentit (26)
Minulta ei ole tippunut tänä vuonna kuin 7 kg, ei sitä kauheasti edes kropasta huomaa mutta henkisesti olen kuin eri ihminen. Laihtuminen antaa onnistumisen tunnetta ja hyvää oloa, mikä taas puolestaan lisää laihdutusmotivaatiota, ja positiivinen kierre on valmis.
Kesä ja aurinkokin omalta osaltaan kohottavat mielialaa, mutta ihan oikeasti – näin hyvin minulla ei ole mennyt vuosiin. Jaksan tavata kavereita, keksiä kivaa tekemistä lapsen kanssa, töissä sujuu hyvin, minulla on jopa pieni kesäflirtti meneillään. Jänniä aikoja eletään.
Vierailija kirjoitti:
Alle vuodessa 20kg on paljon pudotusta. Jos on totta mitä vähän epäilen. Mutta kerrot varmaan kuinka sen teit.
Minä olen tiputtanut 15 kk +30 kg.
Ei ole ollut edes vaikeaa.
Valkoinen sokeri ja roskaruoka, vehnäjauho pois. Nälkää ei ole nähty vaan tuhdit annokset (2 kpl/pvä).
Syön siis 2 kertaa päivässä - pätkäpaasto - pääseen verensokeri laskemaan ja laihtumista sekä elimistön puhdistumista tapahtumaan.
Ruokavalion parantaminen ja terveellisesti syöminen tekee energisemmäksi ja voinnin paremmaksi. Myös ihan ilman mitään laihtumistakin. Liikunta toki myös antaa oman boostinsa oloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
myötätuuleen kulkee kevyesti, kun voi levittää ylimääräistä nahkaa purjeeksi kuin liito-orava
Joo, sublaudallakin pääsee lujaa, kun on purjeet omasta takaa.
onko se joku bdsm lauta?
Vierailija kirjoitti:
Onnittelen vasta sitten, kun kilot ovat pysyneet pois kolme vuotta. Vain 5% laihduttajista onnistuu pysyvästi, toivottavasti sinä olet yksi heistä.
No kyllä ne pysyy poissa jos on pysyvästi muuttanut tapojaan eli lähinnä opetellut oikean ruokailutavan
Tsemppiä. Alku on raskain, sitten laihdutukseen tottuu ja siitä tulee arkea, sitten huomaakin että oho, miten nämä housut voi olla näin löysät. Ja kasvot kaventuu, kroppa pienentyy/kiinteytyy, olo paranee.