Onko tämä tahallista "kontrollointia" Miesystävältä vai kuvittelenko?
Olen ollut miehen kanssa kohta vuoden. Emme asu yhdessä. Kaverin tupa teihin mennessä huomasin, että siitä mekosta joka minun piti laittaa, oli leikattu pala pois. Mies sanoi, että itsehän käskin leikata pesulapun pois ja se oli vahinko. Mekko oli aika paljastava. Jouduin pukemaan vanhan peittävämmän mekon. Jonkin aikaa tästä korkokengästäni katkesi häihin lähtiessä korko. Kumma kun ne samat kengät kestivät 10 vuotta kunnes tämä mies tuli kuvioihin. Pyysin tuomaan kaupasta tiettyä salaatinkastiketta. Hän toi light-versiota kun ei muka erottanut pulloja toisistaan. Myöhemmin samana iltana vihjaili painostani ikävään sävyyn. Olen normaalipainoinen. Ei sanonut suoraan lihavaksi, muotoili sen "kyllä isommissakin tytöissä on se hyvä puoli kun rinnat kasvaa" Ja puristeli rintojani. Myös eräät korvarenkaat katosivat ja hieman sen jälkeen arvosteli televisiossa naista, jolla oli isot korvarenkaat. Niillä haetaan kuulemma miesten huomiota. Olenko vainoharhainen kun minulla on tunne, että mies yrittää kontrolloida minua?
Kommentit (39)
Haiskahtaa provolta, mutta jos näin ei ole niin juokse karkuun heti. Jos tuntuu siltä, että jotakin on vinossa niin se on niin. Tasapainoisen normaalin ihmisen kanssa ei koskaan tule sellaista oloa missään tilanteessa. Kokemuksesta tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tämä on tyhmä provo.
Jep. Kokeilin taas kerran miten helppoa palstalaisia on huijata :-DDDDDDDDDDD
Ap
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi että puolisoni pukeutuisi kuin suttura.
Sitten kannattaa valita sellainen puoliso, joka haluaa pukeutua konservatiivisesti. Minulla oli yksi poikaystävä, jonka kanssa tapasin todella vähäpukeisena. Treffeille pukeuiduin usein paljastavasti. Ei tullut millään tavalla yllätyksenä tyylini, silti yritti sitä alkaa muuttaa. Kuitenkin aina katseli vähäpukeisia naisia. Aika nopeasti loppui se juttu.
Tämä EI ole provo, nyt ihan oikeasti juokse ja lujaa... Oon nähnytsamanlasta kehitystä ja se johtaa jossain vaiheessa väkivaltaan kun saa sinut pikkuhiljaa alistettua. LÄHDE HETI eikä huomenna.
Minulla on tälle porvoolaiselle vain yksi kysymys: miksi sinä et itse leikannut pesulappua pois? Olisi minulla toinenkin: miksi et korjannut sitä vaatetta käyttökelpoiseksi?
Ja mun mies haluaisi että kuljen tissivako esillä, takapuoli tiukoissa farkuissa tms. ja haluaisi ostaa mulle läpinäkyviä arkivaatteita mm. ohuita sifonkipaitoja joidel alta pitöis rintsikat näkyä. En halua, enkä esittele itseäni kenellekään, miksi pitäis?
Niin, mikä tätä miestä vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Ja mun mies haluaisi että kuljen tissivako esillä, takapuoli tiukoissa farkuissa tms. ja haluaisi ostaa mulle läpinäkyviä arkivaatteita mm. ohuita sifonkipaitoja joidel alta pitöis rintsikat näkyä. En halua, enkä esittele itseäni kenellekään, miksi pitäis?
Haluaa esitellä sua kuin uutta bemaria nostaakseen omaa itsetuntoaan. "Kattokaa, tämä on mun" Alfaurosmeininkiä.
Kuulostaa potentiaaliselta sekopäältä. Joko pysyy tuollaisena ja tuhoaa salaa omaisuuttasi, painoasi samalla kommentoiden TAI jopa yltyy yltymistään, pahimmillaan makaat lopulta mullan alla tai olen oman kotisi vankina.
Parempaan suuntaan ei tule menemään.
Jos mun muia tekisi tuollaista niin olisi sian jätön aika aika äkäseen. Elämä on liian lyhyt kaikkien hörhöjen kanssa taistelemiseen.
No nyt on kyllä todella huono provo. Ihan vanhan PEITTÄVÄN mekon jouduit pukemaan... Hohhoijjaa.
Kuka käskee miestään leikkamaan pesulapun pois mekosta? Haloo nyt 😅.
No siis kaipa sun oma järki sanoo että ihan tarkoituksellista tuo on. Toisen vaatteita EI tuhota.
HALOO PAHVI
Ap miesystävä ei ole sana joka kuuluu kirjoittaa isolla alkukirjaimella keskellä virkettä.
Olet ilmeisesti itse sokeutunut jo miehen käytökselle kun pitää täällä kysellä. Ei todellakaan ole normaalia. Eroa nyt niin pääset helpoimmalla. Huom. älä kerro kasvotusten eroaikeista, soita vaikka jonkun kaverin luota ja menkää yhdessä hakemaan tavaroitasi. Ihan oikeasti, tuollainen ihminen voi olla vaarallinen.
Höpö höpö. Ei kukaan nainen pyydä miestä leikkaamaan pesu lappua mekostaan.
Vierailija kirjoitti:
Sama kuin ap:n sankaria. Olet naisesine, et kumppani.
Korkokengät saattoi olla sattumaa mutta nuo muut...
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tälle porvoolaiselle vain yksi kysymys: miksi sinä et itse leikannut pesulappua pois? Olisi minulla toinenkin: miksi et korjannut sitä vaatetta käyttökelpoiseksi?
Mietin samaa. Miten tilanne etenee siihen että nainen pyytää miestä leikkaamaan pesulapun pois? "Kulta, leikkaatko pesulapun pois mekostani ennen kuin peset pyykkini kun tulet luokseni vierailulle? Se lappu kutittaa kun mekko on pesukoneessa."
Ainoa joka olisi outoa, on tuo mekon tärveleminen. Muu kuulostaa vainoharhaiselta jos ei ole kokonaan mielikuvituksen tuotetta.
Mitä vaistoon luottamiseen tulee, niin pitkäaikaisen avopuolisoni vaisto kertoi, että mulla on toinen nainen ja alkoi saada hysteerisiä mustasukkaisuuskohtauksia päivittäin. Vieläkin puhuu minusta pahaa tutuille. Juttu nyt vaan on niin, että ei ollut toista naista eikä minkäänlaista pettämistä minun puoleltani. No, ero tuli kun väsyin riitelemiseen. Toivottavasti on nyt onnellinen vaistonsa kanssa.