Nykyajan muoti: lenkkarit+hame
Enää ei eroteta juhla-ja arkipukeutumista toisistaan, kaikki sekoitetaan sekaisin.
Mun mielestä aika hassun näköinen muoti.
Kommentit (47)
Nykyään naisella kannattaa olla kengät joilla voi tarvittaessa juosta! Ihan päivälläkin voi joku hyökätä puskasta!
Vierailija kirjoitti:
Miksei suonikohju jalkaiset pidä pitkää hametta?
Varmaan siksi että suonikohjujalkaiset pukeutuu niin kuin tykkää kuten kaikki muutkin.
Kiitos kun sanoit! Laitankin huomenna hameen kanssa lenkkarit.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään tykkää tästä sekoituksesta. Minulla on aina hameen kanssa korkokengät, 5 - 8 cm korolla, ei hirveän korkeita, 8 cm vielä pitempikin kävely onnistuu.
Ei pitäisi olla mitään ongelmaa, jos et laita vahingossa lenkkareita hameen kanssa.
Minun mielestäni ei kannattaisi pitää jalkaterveydelle huonoja kenkiä, mutta se on toki jokaisen oma asia. Yritän olla tuijottamatta.
Vierailija kirjoitti:
On ihan eri asia pukeeko jalkaan juoksemista varten suunnitellut lenkkitossut vai sirot sneakersit.
Suuressa maailmassa oli jo ysärillä ihan tavallista nähdä hienojen jakkupukunaisten jalassa just juoksulenkkarit, kun olivat menossa tai tulossa töistä.
Vierailija kirjoitti:
On ihan eri asia pukeeko jalkaan juoksemista varten suunnitellut lenkkitossut vai sirot sneakersit.
Tietysti. Lättäjälkoja / turvonneita jalkoja ei saa survottua sneakereihin yhtään sen paremmin kuin korkokenkiin tai sandaaleihin. Crockseihin ja joihinkin lenkkareihin mahtuu. Virsut olisi myös kivat.
Mistä pöyristyisit seuraavaksi? Olet jo osoittanut että henkiset kykysi riittävät vain lenkkareihin.