Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En päässyt Elämänkouluun!

Vierailija
13.06.2022 |

Tänään tuli hylky! Tein kaikkeni pääsykokeissa. Olin ottanut uudet tatskat näkyville paikoille. Oli hihaton bändipaita, revityt farkut, hengitys haisi ja olin värjännyt sormet keltaisiksi jotta varmaan kävisi ilmi että poltan. Lisäksi Jallupullo pilkist sopivasti vyölaukusta. Mutta ei
:(
Nyt ei sitten ole opiskelupaikkaa!

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa uskoa, etteikö moni täällä kirjoittava pääsisi elämäm kouluun!

Luulin, että sisäänpääsyyn riittää mt-diagnoosi, rahapeli- tai päihdeongelmat, dg neurologisesta poikkeavuudesta, heikkolahjaisuudesta, hahmotus- tai lukihäiriöstä, sekä matala äo-testitulos. Rikosrekisteri, ulosottoa. Tarviiko muka olla vielä muitakin avuja?

Epäsiisti olemus, eikös näillä ole yleensä lihavuutta tai sitten anoreksiaa narkkaamisen seurauksena, tatuointeja, lävistyksiä, shokkiväriä jne. Annetaanko ulkonäölle sitten pääsykokeissa liikaa arvoa? Olen kyllä ihmeissäni. 😳

Vierailija
62/67 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pro tip: MV-lehdestä hakemaan vinkkejä ensi vuoden hakua varten. Sieltä opit mm. sen, että sodasta ja koronasta uutisointi on pelottelua, jonka takana on ilkeämielinen taho. Toki kaikkea muutakin hyödyllistä opit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehtinyt vastata tähän aiemmin, mutta vastaan nyt. Se kysymys on monen naispuolisen kompastuskivi, missä kysytään aiotko jäädä työttömäksi tukien varaan kun hoitovapaa loppuu. Moni vastaa kyllä, vaikka oikea vastaus on en, vaan aion pukata tietysti uuden muksun. 

Vierailija
64/67 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ehtinyt vastata tähän aiemmin, mutta vastaan nyt. Se kysymys on monen naispuolisen kompastuskivi, missä kysytään aiotko jäädä työttömäksi tukien varaan kun hoitovapaa loppuu. Moni vastaa kyllä, vaikka oikea vastaus on en, vaan aion pukata tietysti uuden muksun. 

Joo, tää on vähän konpa .

Vierailija
65/67 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkejä ens vuoden pääsy kokeeseen.

-Et kai menny ajoissa? Elmän koululaiset menee ku pystyy. Jos ei just tänään ni huomenna on uusi päivä.

Ens vuonna siis myöhässä.

- Kai kiroilit? V-sana on ihan perus sanastoa?

-hermostuithan? Älä sä v.... mulle ala pitää heittää haastattelussa monta kertaa, koska emälän koululainen epäilee et aina syytetään jostain vaikka syy ei ole itsessä koskaan

-ääni, ei kai sulla oo liian kirkas ääni? Nyt vuodeksi viskiä joka päivä et tulee tarvittava käheys

-Ja viimenen pro tip: oon kuullu et siellä on karaoke

ens kerralla eli joku ei tippa tapa tms biisi kuntoon. Eli sönköttävästi ja sanat unohtaen

Vierailija
66/67 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäm koulusta valmistuneita kutsutaan elämäm kalluiksi.

Nämä kallut pyytelevät tupakkaa tuntemattomilta, tai vähintäänkin jätä jämät

Vierailija
67/67 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän