Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiukutteleeko teidän miehet?

Vierailija
13.06.2022 |

Esim. aamuisin "aaargh, pitää herätä ja mennä töihin!" ja torkuttaa monta kertaa. Työt on siis kotona viereisessä huoneessa ja kyllä, ovat välillä stressiä ja vastuuta sisältäviä juttuja. Mutta ensin murisee ja ärisee sängyssä minulle ja seuraavassa hetkessä on aurinkoisen kuuloisena videopalavereissa. Sitten palaverin jälkeen tilittää, miten stressaavaa se oli.

Tai heittää teille omia tunteita kun välttelee epämieluisaa tekemistä, esim. "En halua soittaa isälleni kun se on niin raskas ihminen", sitten puhelun jälkeen tilittää, miten raskasta oli.

Olin juuri yli viikon mökillä ja huomasin, miten kevyttä oli olla yksin. Minä vain nousen ylös yksin, ja myös kumppanin kanssa, en valita.

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS!

Vierailija
2/82 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain on tuollainen tapa jostain tarttunut, eivätkä välttämättä huomaa että valittavat koko ajan. Voithan kysyä voisiko muuttaa tapojaan, mutta tuskin onnistuu.

Mulla oli tuollainen jatkuvasti kitisevä kaveri. Eihän sitä jaksa loputtomiin kuunnella.

Vierailija
4/82 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde takaisin mökille.

Vierailija
5/82 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ihminen.

Vierailija
6/82 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tekee tätä. Yleensä koska on muutenkin väsynyt ja vittuuntunut. Nyt tällä hetkellä siksi, että hoitovapaa lasten kanssa ei sisällä lähes ollenkaan sohvalla pötköttelyä, kuten oli ajatellut.

Ja siis tuollaista teinimäistä kiukkuamista. Jos tulen töistä kotiin ja totean että täytyy käydä kaupassa, niin huokailee ja puhisee ja aggressiivisesti poimii avaimet ja kolistelee sinne kauppaan esim. Sellaisia hetken turhautuneita purkautumisia, mutta itseäni ei naurata. Ei se jaksanut sinne kauppaan mennä työpäivän jälkeen silloinkaan kun minä olin kotona. Yleisesti mies tuntuu ajattelevan, että hän on aina siinä rankemmassa tilanteessa.

Vierailija
7/82 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde takaisin mökille.

Kiukutellakseen miehelle?

Vierailija
8/82 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde takaisin mökille.

Koska siellä on kivempaa.

Vierailija
9/82 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen takia en ole muuttanut yhteen ja jos mun luona alkaisi kiukutella, käskisin kotiinsa. Jos alkaisi kiukutella kun olen hänen luonaan kylässä, voisin itse lähteä omaan kotiini.

Vierailija
10/82 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde takaisin mökille.

Koska siellä on kivempaa.

Miksi puolison kanssa siten asutaan yhdessä jos yksin on kivempaa?

Vierailija
11/82 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesflunssa ja miesherätys.

Vierailija
12/82 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala käymään aamulenkillä hänen herätyksen aikaan.

Vierailija
13/82 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on aina rankempaa.

Vierailija
14/82 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta niinpähän valitan itsekin. Ei kenestäkään ole kiva herätä aamulla -tai no, joistain on, mutta jos joku täällä hääräisi "rise and shine! Ihana aamu! Oujee!" niin heittäisin ne parvekkeelta alas. Oletteko te oman elämänne auringonsäteet ajatelleet, että meistä ei-aamuihmisistä aamukahvin synkkä hiljaisuus hirveän torkuttamisen jälkeen on, kuten ollakin pitää? Meillä on yleensä tosi hauskaa yhdessä -kunhan saamme ensin herätä rauhassa.

Vierailija
15/82 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on aina rankempaa.

Naisen elämä on kivuliaampaa https://www.hs.fi/tiede/art-2000008856818.html

Vierailija
16/82 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei! Mutta vaimo on joka päivä niin kiukkuinen että parempi kun ei sille puhu mitään. Ulkoistaa seksielämänkin ettei tarvitse olla missään tekemisissä. M37v

Vierailija
17/82 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihanaa jos mies kiukuttelisi VAIN tuollaisesta. Mieheni kiukuttelee muista asioista ja on todella rasittava.

Vierailija
18/82 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mutta niinpähän valitan itsekin. Ei kenestäkään ole kiva herätä aamulla -tai no, joistain on, mutta jos joku täällä hääräisi "rise and shine! Ihana aamu! Oujee!" niin heittäisin ne parvekkeelta alas. Oletteko te oman elämänne auringonsäteet ajatelleet, että meistä ei-aamuihmisistä aamukahvin synkkä hiljaisuus hirveän torkuttamisen jälkeen on, kuten ollakin pitää? Meillä on yleensä tosi hauskaa yhdessä -kunhan saamme ensin herätä rauhassa.

En ole "Oujee!", herään vain hiljaa ja peseydyn, pukeudun ja syön ilman ylimääräistä marinaa.

Vierailija
19/82 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi ihanaa jos mies kiukuttelisi VAIN tuollaisesta. Mieheni kiukuttelee muista asioista ja on todella rasittava.

Kerro esimerkkejä?

Vierailija
20/82 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun tietäisitte miltä joka aamuinen miesflunssa tuntuu niin lopettaisitte lässyttämisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi