Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En päässyt Elämänkouluun!

Vierailija
13.06.2022 |

Tänään tuli hylky! Tein kaikkeni pääsykokeissa. Olin ottanut uudet tatskat näkyville paikoille. Oli hihaton bändipaita, revityt farkut, hengitys haisi ja olin värjännyt sormet keltaisiksi jotta varmaan kävisi ilmi että poltan. Lisäksi Jallupullo pilkist sopivasti vyölaukusta. Mutta ei
:(
Nyt ei sitten ole opiskelupaikkaa!

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää pystyyn! Täällä meidän Harvardin avoimessa yliopistossa voit opiskella oppiaineesta kokonaisen opintokokonaisuuden (esim. nuuskan käytön alkeet) tai yksittäisiä opintojaksoja (esim. olutpullo auki hampaita käyttäen). Tervetuloa!

Vierailija
2/67 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pää pystyyn! Täällä meidän Harvardin avoimessa yliopistossa voit opiskella oppiaineesta kokonaisen opintokokonaisuuden (esim. nuuskan käytön alkeet) tai yksittäisiä opintojaksoja (esim. olutpullo auki hampaita käyttäen). Tervetuloa!

Kiitos vinkistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kirjoititko oikeesti elämämkoulun väärin? Huh huh. Ens kerralla osaat.

Terv elämämkoululainen

Vierailija
4/67 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin siihen alkaa täydennyshaku, koska jos en itsekään pääse opiskelemaan niin mielelläni hakisin sitten tällaiseen kouluun, ei menis vuosi hukkaan ollenkaan!!!! 😝😆👍

Vierailija
5/67 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terv elämämkoululainen

Sama, sekä yhdyssanojen kirjoitusasussa paljon puutteita, esim. bändi paita. No, ens vuonna sitten näillä vinkeillä.

Vierailija
6/67 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sulla on monta lasta, joilla kaikilla on eri isät? Tää on ihan minivaatimus sisään pääsyn!

Vierailija
7/67 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sulla on monta lasta, joilla kaikilla on eri isät? Tää on ihan minivaatimus sisään pääsyn!

Olen mies, mutta siementä olen kylvänyt ahkeraan.

Vierailija
8/67 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oijoi, aika nålåå, luuseri!!!

Vierailija
9/67 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö myydään Jallua?

Vierailija
10/67 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et valitettavasti edusta elämäm_kulun korkeita stantarteja

Vierailija
11/67 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö myydään Jallua?

Totta kai myydään. Pitää vaan olla tarkkana Alkossa, että on yhden tähden eikä kolmen.

Vierailija
12/67 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terv elämämkoululainen

elämäm koululainen kirjoitetaan erikseen.

Vierailija
13/67 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla rikosrekisteri?

Vierailija
14/67 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla rikosrekisteri?

En ole ehtinyt. Olisko siitä saanut lisäpisteitä?

Vierailija
15/67 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on loisto vinkkejä hakua varten. Mutta tärkein vielä puuttuu eli elämäm kouluun ei kukaan pääse ilman ASENNETTA!!!! Siitä saa pääsy kokeessa eniten pisteitä. Millään kirja viisaudella ei voi oppia OIKEASTA elämästä mitään!!

Vierailija
16/67 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, se johtuu siitä, että olet feikki. Oikeaa ulumunkolua ei voi feikata.

Vierailija
17/67 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oikeanlainen asenne on se, että tiedät jo kaikesta kaiken, ja olet aina oikeassa.

Vierailija
18/67 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään päässyt. :( Korkeakoulutetut saavat hakea vain jatkuvassa haussa. Epäilivät, että mun työpaikka, vaikka onkin vain määräaikainen, estää tämän uran kokonaan.

En tiiä viittinkö yrittää uusiksi.

Vierailija
19/67 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vaikeus tää elämäm kova korkea kolu suorittaa.ei löytä mistään ketä myydä minulle aine. En päästä puka kun en koskan ole kannissa. En osata rikollisuus linnaan pitäisi myös joutua että tutkintu suoritus on hvyväksyttävää. Rostituutio osus on jo suoritettu mutta parittamisen osapusteet on hommaamatta. Liiman väärikäyttö oli jo elämämkoululla hallussa. Mutta tää kova korkea kolu vaati minulle suomen kielen osaamatomuu ja sillan alla makaaminen. Se hoitu mut oisin halunnut erityis kurssi sillan päällä makuusta mut jari ei löytynyt. Sain valinaisen ku kävin lentämässä sillan pää keikkalta pihalle. Otin täksi kesäksi sammu fetarille ja riitele järkkärin kaa. Onneksi lapset huostaan kurssilta tuli kiitettävä edes jotenkin nämä opinnot etenee.

Vierailija
20/67 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa on loisto vinkkejä hakua varten. Mutta tärkein vielä puuttuu eli elämäm kouluun ei kukaan pääse ilman ASENNETTA!!!! Siitä saa pääsy kokeessa eniten pisteitä. Millään kirja viisaudella ei voi oppia OIKEASTA elämästä mitään!!

Opinnot ovat tuolla ulkona!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä