Olen 30v. ja jos oisin lisääntynyt 18v. lapseni olisi jo 12v.
Sen sijaan olen vielä lapseton. Kauhee vauvakuume!!!!!
Kommentit (22)
laske asia myös kuukausissa, päivässä, tunneissa, minuuteissa ja sekunneissa
No ei kun hommiin nopeasti, ei se unelmoimalla tule.
Suurin osa 30v naisista on lapsettomia, ei muuta kuin kumppania etsimään ja vauva mahaan.
Vierailija kirjoitti:
joo 30v on viimeset vuodet menossa.
Kohtu huutaa siittiöitä kasvamaan sinne.
Suurin osa suomalaisista naisista saa ensimmäisen lapsen yli 30-vuotiaana että huudapa yksinäsi.
Syntymä on kuolemantuomio :(
Ei kukaan pysty hillitsemään sikiämistään.
Luin joskus suomalaisesta 28-vuotiaasta tytöstä joka oli jo isoemä. Tämä on kehitysmaa. Enää ei opita edes lukemaan.
Ihminen on aivoistaan fyysisestikin keskenkasvuinen vähintään 30v asti. Ei ole sattumaa että ihminen on hedelmällisimmillään silloin kun on tyhmimmillään.
https://www.menshealth.com/health/a26868313/when-does-your-brain-fully-…
Onneksi sain lapset nuorena, ennenaikaiset vaihdevuodet alkoi 31 vuotiaana.
Onneksi lisäännyin keskenkasvuisena. On ihan erilaista kasvaa yhdessä aikuiseksi lapsensa kanssa kuin olla joku eri sukupolvea oleva aikuinen.
no ohhoh ,taisit kirjottaa pitkän matikan.
Kummassakin tapauksessa voi olla kauhea vauvakuume, itselläni 18, 10 ja 6 ja oishan vauva vielä kiva lisä...
Minä olin 19 kun sain ainoan tyttäreni.
Nyt tytär on jo 30v ja hänelläkin on tytär 3v.
Näin se vaan menee......
Vierailija kirjoitti:
No ei kun hommiin nopeasti, ei se unelmoimalla tule.
Myöhästä. Ei tuossa iässä enää lapsia tehdä ei jakseta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa suomalaisista naisista saa ensimmäisen lapsen yli 30-vuotiaana että huudapa yksinäsi.
Suurin osa on myös vahinkoja ja yh kasvatuksessa. Sitten ihmetellään miksi nuoret voi niin huonosti. Äitikään ei ole läsnä kun on töissä eikä jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on aivoistaan fyysisestikin keskenkasvuinen vähintään 30v asti. Ei ole sattumaa että ihminen on hedelmällisimmillään silloin kun on tyhmimmillään.
https://www.menshealth.com/health/a26868313/when-does-your-brain-fully-…
Ihmisen aivot kehittyy läpi elämän. Tai ainakin heillä jotka oppii uutta.
Voin panna sut paksuksi.
T: kiltti mies.
Normaali lisääntymisikä on 30+, kun lapsia varten on puitteet kunnossa, eli ainakin talo, autot ja molemmilla vanhemmilla vakityöt. Parikymppisenä eletään nuoruutta, opiskellaan, matkustellaan ym. Aika outo ajatus että jollakin olisi 30v:n iso lapsi.