Kerro fantasiasi
Kommentit (46)
Fantasioin kahdesta miehestä. Haluaisin olla vartaassa ja saada molemmat yhtäaikaa sisääni. Haluaisin myös nähdä kun miehet ovat keskenäään ja ottaa vapaana oleva kalun suihin. Olisi myös ihana olla kalu kummassakun kädessä otta vuorotellen suihin ja hieroa välillä kalun päitä yhteen.
..olin sängyssä
ilman vaatteita
näin ikkunasta samalla
tiikerin autoni katolla
melkein heräsin vaan en
puristin lakanaa kovemmin
se olikin mies vieressäni
ilman vaatteita
olin sängyssä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin panna seisaaltaan vaimoani takaapäin samaan aikaan kun toinen nainen olisi polvillaan nuollen vaimoani. Jos en olisi itse lauennut samaan aikaan kun vaimoni, niin vetäisin vain kaluni vaimoni piIIusta ja työntäisin sen toisen naisen suuhun, ja jatkaisin vaimoni jalkojen välistä suuhun panemista, Vaimoni pitäis naisen päätä käsillään, ja painelisi sitä kaluni vastatyöntöihini kunnes laukeasin makeasti syvälle naisen suuhun.
Naiseni istuisi toisen naisen kasvoilla nuoltavana saman aikaan kun itse olen hajareisin tuon nuolevan naisen rintojen päälle, ja panisin naistani takaapäin. Allaoleva nainen voisi nuolemisessaan vuorotella ja liikkua naiseni klitalta omalle pyllylleni. Laukeaisin naiseni sisään, jonka jälkeen tuo toinen nainen imisi spermani naiseni pillusta antaen samalla naiselleni ihanan orgasmin.
Eli haluat (kuten lainaamasi kirjoittaja) haluatte fantasiassanne panna vaimojenne kanssa kun joku (random ?) nainen nuolee teitä. Ja ei ilmeisesti fantasiassa haittaa jos se kolmas pyörä nainen ei itse saa siitä mitään muuta kuin suun täytettä? Itse en ehkä fantasioi sellaisesta seksistä, jossa fantasiani kaikki kohteet ei myös nauttisi.
Miksi oletat että se kolmas osapuoli ei nauttisi? Tietenkin kaikki olisivat mukana omasta halustaan ja fantasioistahan tässä on kysymys. Ei kaikki edes halua toteuttaa fantasioitaan.
Fantasiani tai paremminkin toiveeni olisi, että vaimo joskus saisi orgasmin yhdessä minun kanssa. Esim. hieroisi itse klitoristaan takaapäin asennossa ja yhtäkkiä uikuttaisi "nyt mä tuun". Mutta ei, hänellä on sellainen valitettava ominaisuus, että ei oikein saa orkkua millään muulla kuin seksilelulla. Liekö henkistä vai onko vain sellainen, että vaatii vibrailua.
Vierailija kirjoitti:
Fantasiani tai paremminkin toiveeni olisi, että vaimo joskus saisi orgasmin yhdessä minun kanssa. Esim. hieroisi itse klitoristaan takaapäin asennossa ja yhtäkkiä uikuttaisi "nyt mä tuun". Mutta ei, hänellä on sellainen valitettava ominaisuus, että ei oikein saa orkkua millään muulla kuin seksilelulla. Liekö henkistä vai onko vain sellainen, että vaatii vibrailua.
Käytä suutasi/kieltäsi ja lelua samaan aikaan. Jos siihen ei laukea, niin sit on jokin blokki korvien välissä.
Hiemo tarina.
Older Lady