Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro fantasiasi

Vierailija
13.06.2022 |

.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fantasiani on, että voisin naida miestäni pyllyyn eli minulla (naisella) olisi penis.

Voithan sä naida miestäsi pyllyyn sträpillä ;) Sellaisiakin on joissa on pieni vibra antamaan myös Naiselle nautintoa kun nainen ei sitä sträppiä sinällään tunne...

Olen nainut sträpillä ja ilman, mutta kun en tosiaan tunne itse sitä. Sen vuoksi sormella onkin kaikkein kiihottavinta, kun siinä jotain tuntuu.

En muuten haluaisi olla mies, mutta tuossa kohtaa hetkellisesti olisi kiva kasvattaa oma penis.

Vierailija
22/46 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N43 kirjoitti:

Afromies ottaisi 30 senttisellä takaapäin.

Meneekö asko kokonaan sun hanuriin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin panna seisaaltaan vaimoani takaapäin samaan aikaan kun toinen nainen olisi polvillaan nuollen vaimoani. Jos en olisi itse lauennut samaan aikaan kun vaimoni, niin vetäisin vain kaluni vaimoni piIIusta ja työntäisin sen toisen naisen suuhun, ja jatkaisin vaimoni jalkojen välistä suuhun panemista, Vaimoni pitäis naisen päätä käsillään, ja painelisi sitä kaluni vastatyöntöihini kunnes laukeasin makeasti syvälle naisen suuhun.

Voisin korvata tuon 'nainen'-sanan miehellä. Ja varmaan itsekin näin siällä tarkoitit? Sillä eihän täällä ole ikinä ketään muita kuin meitä homomiehiä.

Se on tullut täällä niin monesti esille ja niin monelta 'naiselta' hyvin selväksi kun tänne kirjoittaa.

Vierailija
24/46 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35-vuotias, naimisissa oleva kahden lapsen äiti. Yksi fantasioistani on estoisen nuoren miehen ellei suorastaan pojan tutustuttaminen aikuisen naisen suloihin ja saloihin ja niihin hienostuneisiin seurustelutaitoihin, joita elämänkokemus on kaltaiselleni naiselle kerryttänyt. Voi vain kuvitella, mikä lahja tämä olisi meille molemmille. Pojalle johdatus miesten maailmaan, aikuiseen naiseen. Minulle ... ja tässä taidan kyllä punastua. Mutta jostain syystä kuvittelen tämän fantasian mustavalkoisena.

Vierailija
25/46 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin kertoa pari kertaa mutta ei julkaistu. Ihme palsta.

Vierailija
26/46 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella miehellä on kyllä aisurifantasioita mutta tiedän vain yhden nuoren naisen joka suorastaan yllytti poikakaveriaan ravintolaan hakemaan panoseuraa ja masturboi kotona kun sitä ei kuulunut omaan sänkyyn.[/quote]

Mun fantasiani on nimenomaan tää; että oma mies käy välillä panemassa muita

Vierailija
27/46 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pojalle johdatus miesten maailmaan, aikuiseen naiseen. Minulle ... ja tässä taidan kyllä punastua."

Jos et pahastu, voisin yrittää jatkaa. Kun olet kylliksi tyydyttänyt pojan katseluhalua, esittäytynyt viehkeästi, näyttänyt niin paljaat rintasi kuin varsinkin aviopillun, millä sanalla sen pojalle esittelet, pyydät häntä kokeilemaan kuinka märkä se on. Mutta ei mitään hätää, ei mitään kiirettä, rahoittelet poikaa. "Saat kohta naida sitä, mutta herkistele ensin vähän rintoja, nekin kaipaa miehen kättä." Totta kai tiedät, että nyt on oltava tarkkana ja päästettävä poika yhtymään juuri sillä oikealla hetkellä kun erektio on, niin kuin saunan kiuas, saatu kuumimmilleen.

Vierailija
28/46 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

naineneiole nainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin panna seisaaltaan vaimoani takaapäin samaan aikaan kun toinen nainen olisi polvillaan nuollen vaimoani. Jos en olisi itse lauennut samaan aikaan kun vaimoni, niin vetäisin vain kaluni vaimoni piIIusta ja työntäisin sen toisen naisen suuhun, ja jatkaisin vaimoni jalkojen välistä suuhun panemista, Vaimoni pitäis naisen päätä käsillään, ja painelisi sitä kaluni vastatyöntöihini kunnes laukeasin makeasti syvälle naisen suuhun.

Voisin korvata tuon 'nainen'-sanan miehellä. Ja varmaan itsekin näin siällä tarkoitit? Sillä eihän täällä ole ikinä ketään muita kuin meitä homomiehiä.

Se on tullut täällä niin monesti esille ja niin monelta 'naiselta' hyvin selväksi kun tänne kirjoittaa.

Ehkä omassa fantasiassasi voisit korvata vaimon myös miehelläsi jota panet peppuun ennen kuin työnnät vehkeesi toisen miehen suuhun. Näin 'naisena' pohdiskelen. Näin varmaan itsekin siellä tarkoitit?

Vierailija
29/46 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis iltapäivä 70 plus rouvan luona auttamassa 'arjen askareissa',olenhan hyvässä kunnossa,kätevä käsistäni,y.muustakin,kuulemma. Rouva klassisen (hoikka sopusuhtainen vartalo & rinnat) yllä polvipituinen halkiollinen hame,saumasukat sukkanauhoilla,syväänuurtava paitapusero,asu kokonaisuuteen sopiva kaulakoru.hameen alta kielellä kiireettä posliinia alkuun,edeten anuksen puolelle samassa rouva klittaa sormenpäillä - kiihottimella...jatkuu miten? em.rouvan asuinkumppanin tietämättä.

Vierailija
30/46 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin kesäpäivä, minä bikineissä mökin pihalla nauttimassa. Lähellä naapurissa touhuilee paikan isäntä eikä huomaa minua aidan takaa. Hän rentoutuu ja kohta laskee housut nilkkoihin penistään hyväillen, ei teidä että katselen. Komea elin täydessä erektiossa runkkailee sitä ja nauttii omasta hetkestään estoitta... Kiihotun siitä ja teen jotain että huomaa minut ja silti hän vain kehtaa jatkaa hellimistään. Hivuttaudin hiljalleen lähemmäksi ja lopulta arastellen vähän kokeilen komeassa seisokissa olevaa elintä, saan kädet rinnoilleni, hän riisuu rintani paljaaksi ja vähän painaa päätäni kohti penistään. Otan sen suuhuni ja hän nauttii, kädet menevät jalkoväliini ja hän huomaa miten olen kosteana.  Lopulta hän ei voi haluilleen mitään, kääntää minut polvilleni siihen ja työntyy takaa sisälleni ja nai säälittä omaa himoaan minuun, vaikka tietää että mieheni on jossain mökillämme myös. Antaudun hänen himolleen ja saan oikein kunnolla tuntea vieraan miehen seksihimon, pitää niskasta kiinni ja nai minua rajuin ottein kunnes laukeaa syvälle sisälleni. Emme puhu mitään, nousen siitä ja puen bikinit takaisin sperman valuessa reisilläni ja hiippailen takaisin omalle puolellemme aitaa. 

Vierailija
31/46 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M50+ kirjoitti:

Kaunis iltapäivä 70 plus rouvan luona auttamassa 'arjen askareissa',olenhan hyvässä kunnossa,kätevä käsistäni,y.muustakin,kuulemma. Rouva klassisen (hoikka sopusuhtainen vartalo & rinnat) yllä polvipituinen halkiollinen hame,saumasukat sukkanauhoilla,syväänuurtava paitapusero,asu kokonaisuuteen sopiva kaulakoru.hameen alta kielellä kiireettä posliinia alkuun,edeten anuksen puolelle samassa rouva klittaa sormenpäillä - kiihottimella...jatkuu miten? em.rouvan asuinkumppanin tietämättä.

Jotenkin hieman sekavan suttuinen aloitus

Vierailija
32/46 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiseni istuisi toisen naisen kasvoilla nuoltavana saman aikaan kun itse olen hajareisin tuon nuolevan naisen rintojen päälle, ja panisin naistani takaapäin. Allaoleva nainen voisi nuolemisessaan vuorotella ja liikkua naiseni klitalta omalle pyllylleni. Laukeaisin naiseni sisään, jonka jälkeen tuo toinen nainen imisi spermani naiseni pillusta antaen samalla naiselleni ihanan orgasmin.

Vierailija
33/46 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 35-vuotias, naimisissa oleva kahden lapsen äiti. Yksi fantasioistani on estoisen nuoren miehen ellei suorastaan pojan tutustuttaminen aikuisen naisen suloihin ja saloihin ja niihin hienostuneisiin seurustelutaitoihin, joita elämänkokemus on kaltaiselleni naiselle kerryttänyt. Voi vain kuvitella, mikä lahja tämä olisi meille molemmille. Pojalle johdatus miesten maailmaan, aikuiseen naiseen. Minulle ... ja tässä taidan kyllä punastua. Mutta jostain syystä kuvittelen tämän fantasian mustavalkoisena.

Aika jännä juttu..Kun itselleni kävi 'jotain tuonkaltaista' teinivuosienkiimassa muistan. Olin silloin vielä sellainen (kotipoika-)viaton, joka suostui kaikkiin äitini ehdotuksiin. Yksi oli lukiovuosina se että kävisin joskus viikonloppuina 'auttamassa yläkerran naapurintätiä' siivouksissa kun sen kauppamatkustajamies ei ole paikalla. Näin sitten aloin tehdäkin.

Aluksi, se oli hiukan jännää kun hän oli selvästi minua niin paljon vanhempi (16v/+50) mutta selkeästi niin muodokas sellainen, teinipojalle himoittava aikuinen nainen. Opimme tuntemaan toisemme siinä 'siivoomisia (matontampaamisia/imurointeja) harrastaessa' ja jännä miten, kerta kerralta hän tuli niin paljon rohkeammaksi (ehdotuksissaan) ja avoimemmaksi (pukeutumisessaan) että, olin hiukan hämilläni siitä.

Aikansa tuota kaikkea tehtyäni olin kerran huoneessani tekemässä jotain lukion piirrosharjoitusta, kun olikello soi. Siellä oli yläkerranrouva aamutakissaan (illalla, ennen ilta 8:aa) ihmettelin, kun hän kysyi:' tulisitko katsomaan yhtä taulua. Haluan kuulla sun mielipiteen siitä' (hän tiesi, että tykkäsin kuvaamataidosta ja piirtelin). Lähdin sitten hänen perässään rappuja ylöspäin.

Ajatukseni oli, että hän näyttäisi jotain olohuoneessa olevaa taulua vaan ei. Menin hänen perässään ihmeissäni heidän makuuhuoneeseensa, jossa oli seinällä pieni lyijykynäpiirros:' muodokas nainen läpikuultavassa yöpaituli päällään niin että rinnat ja vartalonmuodot näkyivät läpi'. Aattelin, tuon täytyy kuvata yläkerrannaapurinrouvaa nuorempana, niin selkeästi se häntä muistutti. Hän avasi aamutakkinsa aiki ja riisui sen päältään kun alta paljastui kuvan piirroksennäköinen läpikuultava yöpaituli.

Ai, miten siinä sitten kävi?

(noo.. sen voit ihan itse 'keksii/päätellä'.. ) Oli se.

Jännän jännä kokemus. Ja vähäjännää aikaa..

Vierailija
34/46 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiseni istuisi toisen naisen kasvoilla nuoltavana saman aikaan kun itse olen hajareisin tuon nuolevan naisen rintojen päälle, ja panisin naistani takaapäin. Allaoleva nainen voisi nuolemisessaan vuorotella ja liikkua naiseni klitalta omalle pyllylleni. Laukeaisin naiseni sisään, jonka jälkeen tuo toinen nainen imisi spermani naiseni pillusta antaen samalla naiselleni ihanan orgasmin.

Eli haluat (kuten lainaamasi kirjoittaja) haluatte fantasiassanne panna vaimojenne kanssa kun joku (random ?) nainen nuolee teitä. Ja ei ilmeisesti fantasiassa haittaa jos se kolmas pyörä nainen ei itse saa siitä mitään muuta kuin suun täytettä? Itse en ehkä fantasioi sellaisesta seksistä, jossa fantasiani kaikki kohteet ei myös nauttisi.

Vierailija
35/46 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuplapano vaimoni kanssa😉 eli toisen miehen kanssa vaimoa👌

Vierailija
36/46 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli haluat (kuten lainaamasi kirjoittaja) haluatte fantasiassanne panna vaimojenne kanssa kun joku (random ?) nainen nuolee teitä. Ja ei ilmeisesti fantasiassa haittaa jos se kolmas pyörä nainen ei itse saa siitä mitään muuta kuin suun täytettä? Itse en ehkä fantasioi sellaisesta seksistä, jossa fantasiani kaikki kohteet ei myös nauttisi.

Tosielämässä nautin enemmän siitä, että pystyn tuottamaan nautintoa puolisolleni, kuin siitä, että saisin itse sen orgasmin.

Mutta fantasioissani esimerkiksi olen hotellissa, ja kaunis latinosiivoojatar tulee huoneeseeni kun olen vielä sängyssä. Mitään sanomatta, hän sukeltaa peittoni alle, ja ottaa suihin. Suihinoton jälkeen siivoojatar nuolee vielä huulilleen valuneet spermatipat suuhunsa, lähtee pois ja jättää minut täysin tyydytettynä ja tyhjiin imettynä sängylle makaamaan.

Muutenkin fantasioissani minä olen se joka saa, ja joku toinen on se joka antaa, ja se ei haittaa yhtään. Ehkä päinvastoin, juuri se, että toinen vain antaa saamatta mitään, on se mikä tekee siitä fantasiasta kiihottavan.

m.38

Vierailija
37/46 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin timmi kuuskymppinen rouva kertoi olevansa tämän viikon yksin kotoan kun mies on mökillä. Tässä mietin tekosyytä mennä käymään naapurissa harmaissa golitzi-housuissani

Vierailija
38/46 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin timmi kuuskymppinen rouva kertoi olevansa tämän viikon yksin kotoan kun mies on mökillä. Tässä mietin tekosyytä mennä käymään naapurissa harmaissa golitzi-housuissani

Housut on varmaan hienot

Vierailija
39/46 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 32 vuotias mies. Avoliitossa ikäiseni naisen kanssa. Silti fantasiani olisi saada vanhaa naista joka asennossa. Hänellä pelkästään sukkahousut jalassa, ja haistelen niitä hänen jalassaan. Sen jälkeen naimme kaikissa asennoissa.

Vierailija
40/46 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahden entuudestaan tuntemattoman naisen kanssa (vaimoa kun ei edes ole kuvioissa), joista nuorempi kiinteäpyllyinen ratsastaisi vanhemman naisen kasvoilla ja panisin sinne piIIlun ja suun väliin  painuen huulien välistä syvälle vuorotellen ahnaaseen suuhun ja sykkivään piIIuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi