Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää, vaikka kuinka painaisi töitä niin raha ei riitä mihinkään

Vierailija
13.06.2022 |

Itkettää ja suututtaa, ettei raha riitä mihinkään vaikka painaisi pitkää päivää.

Taas sai hävetä kaupassa kun tilillä ei ole katetta, palkka tulee viikon päästä.

Mä en ymmärrä mistä mä vielä voisin säästää kun mihinkään ylimääräiseen ei rahaa mene nytkään. Kampaajalla ei ole käyty vuoteen, uusia vaatteita en ole ostanut itselleni yli kolmeen vuoteen, lapsille kengät eikä nekään mitään kalliit. En käytä alkoholia, en tupakoi, en meikkaa, ei kotieläimiä, ei harrastuksia.
kaksi teiniä joista toiselle ei tule lapsilisä enää. Omistusaunnossa aika maltillinen lainanlyhennykset. Kolmiota ei olisi PK seudulta saanut tällä hinnalla vuokrattua. Asunnon myymisellä pääsisi omilleen.
Sähkölasku ollut talvella hetkellisesti tapissa, mutta nyt ei pitäisi olla kohtuuton. Halvimmat 4g liittyvät ja puhelimet.
Ruokaan nyt menee kahden teinipojan kanssa paljon. Laitetaan enimmäkseen itse, ostetaan hävikkiä ja katsotaan kilohintoja. Perus ruokaa, toisiaan kiitos ja leikkelettä mutta ei överiä.

Sosiaalialalla ns asiantuntijatehtävissä järjestöllä.ylitöitä kertyy mutta ei viikonloppuja tai iltoja, kun niitä ei näissä hommissa ole tarjolla. palkka on 2600 brutto. Verot ja asuminen on vain järkyttävän kallista.

Tiedän, ettei täällä valittaminen auta muuten kun henkisesti. Pakko vain purkaa mieltä, ja jos näin anonyymisti saisi vertaistukea onko muita työssäkäyviä köyhiä ja miten te olette ratkaisseet tilanteet ja sen että yrittää pysyä jotenkin positiivisena.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä palkka aikuiselle. Pitäs päästä 3000 tonniin tavalla tai toisella. Onlyfansia tai woltia viikonloppuisin?

Vierailija
2/3 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä lapset ainakin voisi saada Hope ry:ltä jotain, niin olisi pois sun budjetista? Tai joltain muulta taholta.

Tsemppiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä palkka olisi täällä keskellä suomea. Minun palkka ollut jotain 2100 brutto.

Et taida pystyä säästämään muualta kuin ostamalla halvempaa ruokaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi