Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro fantasiasi

Vierailija
13.06.2022 |

.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-5 miestä kimpussani, haluavat etta otan heiltä vuorotellen suihin ja sitten naivat minua takaapäin peräjälkeen. Lopuksi kasvoni ovat aivan spermassa, he myös roiskivat päälleni spermaa. Koen olevani heidän armoillaan täysin. Imen heitä kontillani ja nautin suuresti, myös siitä kun saan kovaa kalua sisääni uudelleen ja uudelleen. Pitkäaikainen haaveeni, joka varmaan jää toteutumatta.

Vierailija
2/46 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-5 miestä kimpussani, haluavat etta otan heiltä vuorotellen suihin ja sitten naivat minua takaapäin peräjälkeen. Lopuksi kasvoni ovat aivan spermassa, he myös roiskivat päälleni spermaa. Koen olevani heidän armoillaan täysin. Imen heitä kontillani ja nautin suuresti, myös siitä kun saan kovaa kalua sisääni uudelleen ja uudelleen. Pitkäaikainen haaveeni, joka varmaan jää toteutumatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän pervo, mutta yhdeltä naiselta himokkaasti annettu suihinotto ja toiselta pitkä- ja voimakaskieliseltä naiselta kielellä pyllyyni nainti samanaikaisesti.

Vierailija
4/46 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasioin vammaisen miehen panemisesta, joka kuitnekin haluaa seksiä kanssani ja p enis toimii erittöin hyvin. Kova kuin kivi ja teen työn. Kun alkuun hipaisen sitä nousee pystyyn heti ja viimeisenä otan suihin. Mukaan vielä seksilelut ja toinen mies tulee takaa päin samalla kun painan ensimmäistä miestä päältä. Lisäksi fantasioin siitä että halvaantuneen miehen kanssa puuhista, jossa teen työn ja k yrpä toimiin hyvin ihan pieni sipaisu ja nuosee pystyyn kuin kovakivi. Iso tarvitsee olla myös.

Vierailija
5/46 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi naista, toinen ratsastaa kalulla ja toinen kasvoilla samaan aikaan.

Vierailija
6/46 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saapuvat..

mies ja nainen.

Alasti molemmat.

Samassa sängyssä.

Peitonalla sähinää..

..huokailua, huutoa ja..

'Happy ending' molemmille.

Molemmat pukeutuvat.

Nainen ja mies.

..poistuvat.

Vierailija
7/46 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Random mies nai vaimoani ja minä katselen vieressä.

M51

Vierailija
8/46 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämmästyttävän monella naisella on fantasioita jotka liittyvät käytänössä (joukko)raiskaukseen ja nöyryyttävään hyväksikäytetyksi tulemiseen (mallia kokematon teinityttö mökillä lihavan äijälauman pantavana)

Eihän siinä mitään mutta voisiko aivot kytkeä fantasian jälkeeen päälle ennen kuin voivottelee sitä että "tämä haave taitaa jäädä  kokematta"

Aika monella miehellä on kyllä aisurifantasioita mutta tiedän vain yhden nuoren naisen joka suorastaan yllytti poikakaveriaan ravintolaan hakemaan panoseuraa ja masturboi kotona kun sitä ei kuulunut omaan sänkyyn.

9/46 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsella vierestä tuntemattoman naisen masturboimista...

Vierailija
10/46 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihana naida miestä ja samalla runkata hänen munaansa kuin omaani. Tai ratsastaa miehen päällä niin että hän runkaisi munaani samalla.

Vierailija
11/46 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasiani on, että voisin naida miestäni pyllyyn eli minulla (naisella) olisi penis.

Vierailija
12/46 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eo. järkee..

fantasia ei ole totta.

tosi on totta..

(kokeile sitä. ihminen jos:

..osaat?

..uskallat? )

koska.

se on sitä..

TOSI elämää,

ihminen.

Vierailija
13/46 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuisi mökillä. Yksi blondi , punapää, brunette. Yksi posliini muilla karvoitus. Olisivat 50-60 mature rouvia, tyttöjen reissulla.

Minä 65 v M yksi 30 Alfa yksi 30 v intti poika.

Laittaisimme rouvat isoon sänkyyn pylly pystyssä. Blondi sängyn päässä. Aloittaisimme nussimisen. Ennenkuin kukaan laukeaisi vaihtaisimme uuteen rouvaan. Näin jokainen rouva saisi erilaista eri kokoista ja miehet erilaista pimppaa. Kaikki voisivat katsella nussimista. Rouvat kiljahtelisi kiimasta. Lopulta laukeaisimme intti poika ensimmäisenä punapään pimppaan. Minä tyhjentäisin täyden pussin blondin siistittyyn karvaiseen pimppiin. Session jälkeen lasilliselle ja saunaan

Vierailija
14/46 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 20 v intti poika

Vierailija
15/46 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M65 kirjoitti:

Siis 20 v intti poika

Ei se ole niin vuoden päälle. onko 20 vai 30 vuotta. Eihän täällä loisiva porukka tiedä edes omaa sukupuoltaankaan

Vierailija
16/46 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fantasiani on, että voisin naida miestäni pyllyyn eli minulla (naisella) olisi penis.

Voithan sä naida miestäsi pyllyyn sträpillä ;) Sellaisiakin on joissa on pieni vibra antamaan myös Naiselle nautintoa kun nainen ei sitä sträppiä sinällään tunne...

Vierailija
17/46 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluisin että naiseni panisi mua pyllyy ja hyväilis munaani samalla.

Vierailija
18/46 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin panna seisaaltaan vaimoani takaapäin samaan aikaan kun toinen nainen olisi polvillaan nuollen vaimoani. Jos en olisi itse lauennut samaan aikaan kun vaimoni, niin vetäisin vain kaluni vaimoni piIIusta ja työntäisin sen toisen naisen suuhun, ja jatkaisin vaimoni jalkojen välistä suuhun panemista, Vaimoni pitäis naisen päätä käsillään, ja painelisi sitä kaluni vastatyöntöihini kunnes laukeasin makeasti syvälle naisen suuhun.

Vierailija
19/46 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

piiska ja sitomisleikit ja samalla panisin naista suuhun.

Vierailija
20/46 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afromies ottaisi 30 senttisellä takaapäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä