Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä ja ystäväni toivotamme toisillemme joka päivä hyvää yötä ja huomenta.. onko se kaverillista?

Vierailija
13.06.2022 |

Olen tuntenut yhden ihmisen nyt reilun vuoden ja meistä tuli nopeasti hyvin läheisiä. Olimme samassa paikassa töissä pari kuukautta mutta yhteydenpito jatkui nyt senkin jälkeen kun muutimme takaisin tahoillemme.

Itse ihastuin häneen nopeasti. Hänkin oli kiinnostunut ja flirttaili kanssani paljon. Olimme kuin magneetit, aina yhdessä, ja kun emme olleet, viestittelimme yömyöhään.

Kun kerroin tunteistani, hän sanoi että hän rakastaa minua mutta häntä pelottaa koska hän ajatteli ennen olevansa hetero. Että tämä tuli ihan puskista ja minun tapaamiseni sai hänet sekaisin. Ja hän ei vielä siksi ole varma mitä tämä on ja hän haluaa olla hyvin varovainen. Emme siis ole nähneet tämän keskustelun jälkeen. Minun on pitänyt käydä kahdesti hänen luonaan mutta molemmille kerroille tuli koronaan liittyvä este jonka vuoksi en päässyt.

Nyt viestittelymme on vain tiivistynyt. Toivotamme joka ilta toisillemme hyvää yötä ja aamulla huomenta. Jos minä en toivota, hän tekee sen. Olemme joka päivä tiiviisti toistemme arjessa kiinni.

Yksi päivä hän ehdotti että voisimme alkaa "mennä yhdessä nukkumaan" aikaisemmin illalla jotta pääsisimme eroon yökukkumisesta. Eli alamme tehdä iltatoimet samaan aikaan joka ilta ja lopuksi toivotamme hyvää yötä. Viestittelemme tämän takia siis tiiviisti myös pitkin iltaa. Hän lähettää minulle joka päivä selfieitä. Välillä tuntuu kuin asuisimme yhdessä.

Kysyn ja pohdin vaan että tekevätkö ystävät tällaista toisilleen? Pelkään että jos kysyn asiasta häneltä, hän sanookin vain että tulkitset liikoja, olen kyllä ihan kaverimielessä ja that's it.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa suloiselta. Selvästi olette jotain paljon enemmän kuin vaan ystävät. Miksi ette kehtaa puhua siitä että voisitteko alkaa suhteeseen? Kun selvästi ihastumista molemmilla.

Vierailija
2/26 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaah, ehkä hän nauttii suhteestanne ajatuksen tasolla, kun ei muutakaan ole, mutta ei ehkä haluakaan lopulta irl suhteeseen, tai huomaakin lopulta olevansa tosiaan hetero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaah, ehkä hän nauttii suhteestanne ajatuksen tasolla, kun ei muutakaan ole, mutta ei ehkä haluakaan lopulta irl suhteeseen, tai huomaakin lopulta olevansa tosiaan hetero.

Hyvin mahdollista.

Hän tosin kertoi olleensa naiseen kerran aiemmin ihastunut ja baari-iltana suudelleensa yhtä naista ja pitäneensä siitä.

Keskinäisessä läpänheitossamme hän saattaa välillä lohkaista jotain tyyliin "heh ihan kuin me oltais harrastettu seksiä".

Hän ei pääse matkustamaan sairauden takia mutta kovasti haluaisi että tulisin. On hän suoraan ehdottanut sitäkin, että muuttaisin hänen luokseen tai hän minun.

Hän tapaili yhtä ihmistä kun me tapasimme mutta erosi myöhemmin - suhteessa ei ollut kuulemma kipinää eikä se kehittynyt myöhemminkään. Hyvä merkki on se ettei hän jää epämieluisaan suhteeseen jumittamaan pelkän yksinäisyyden pelon takia.

On toki silti ihan mahdollista ettei hän haluakaan irl-suhdetta, toisaalta tätä ei voi ikinä tietää etukäteen, oli sitten homo- tai heteropari.

Ap

Vierailija
4/26 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hitto, jos molemmat haluaa, niin voihan sitä KOKEILLA! Ei sen takia pidä jättää kokeilematta että mitäs jos mieli muuttuu. Ennen et tiedä ennenkuin kokeilet. Jos toinen on noin suoran ilmauksen tehnyt että haluaa sut luokseen, niin sun tehtävä on todellakin MENNÄ.

Elämässä ei saa mitään jos ei joskus vaan hyppää tuntemattomaan.

Vierailija
5/26 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monettako kertaa tämän vuoden aikana satuilet tätä samansisältöistä aloitusta?

Vierailija
6/26 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
7/26 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette?

Kolmekymppisiä

Ap

Vierailija
8/26 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole satuilua. Miten muuten jaksaisin edes kirjoittaa. En vain halua paljastaa yksityiskohtia tunnistettavuuden takia. Tuntuu kivalta välillä pohtia tätä ääneen kun tilanne kehittyy ja mulla on välillä tosi yksinäinen olo omien tunteideni kanssa.

Ap

Vierailija
9/26 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole satuilua. Miten muuten jaksaisin edes kirjoittaa. En vain halua paljastaa yksityiskohtia tunnistettavuuden takia. Tuntuu kivalta välillä pohtia tätä ääneen kun tilanne kehittyy ja mulla on välillä tosi yksinäinen olo omien tunteideni kanssa.

Ap

Millä tavalla se tilanne on kehittynyt? Ainahan teillä tuntuu olevan tasan sama tilanne, eli viestittelette vaan ja sinä mietit että voisiko se olla kiinnostunut.

Vierailija
10/26 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Millä tavalla se tilanne on kehittynyt? Ainahan teillä tuntuu olevan tasan sama tilanne, eli viestittelette vaan ja sinä mietit että voisiko se olla kiinnostunut.

Meillä oli aiemmin pitkiä taukoja viestittelyssä eikä mitään ns. seksuaaliseen suuntaan vihjailevaa puhetta. Nyt sävy ja intensiteetti on muuttunut. Aiemmin tuntui, että ihan oikeasti saatoin vain kuvitella kaiken, hän oli kaverillinen vain, mutta nyt en enää tiedä onko kyse vain omasta itsevarmuuden puutteestani.

Ap

Vierailija
11/26 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se susta tykkää. Pelkää vaan.

Vierailija
12/26 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se susta tykkää. Pelkää vaan.

Toisaalta haluaisin ajatella, että jos on oikeasti kiinnostunut, niin sitten sen kyllä tietää heti eikä pistä jarrua päälle. Siksi minua pelottaa heittäytyä tähän. Mutta pakko se on kokeilla, jos jotain hienoa haluaa. Vaikka voi mennä pieleenkin.

Toisaalta en mäkään ensin tajunnut että kyse on mistään romanttisesta. Vaikka ajatus oli tuossa ihmisessä melkein koko valveillaoloajan. Ja nytkin vielä on, viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ilmeisesti on hänelläkin, kun kerran toivottaa aina hyvät yöt ja huomenet.

Tulin itsekin kaapista vasta muutama vuosi sitten. Niin vahvasti yhteiskunta ohjaa heterosuhteisiin. Pystyn itsekin samaistumaan siihen, että epäröi ja pelkää. Siksi en usko, että tämä on ihan samanlainen tilanne kuin jos heteromies olisi "hot and cold" ja jotenkin leikittelisi tunteillani.

Ap

Vierailija
13/26 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olen vuoden aikana ainakin neljä kertaa aloittanut saman ketjun joissa tilanne on aina täysin sama, päätelkää lukijat siitä älkääkä ruokkiko trollia.

Vierailija
14/26 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olen vuoden aikana ainakin neljä kertaa aloittanut saman ketjun joissa tilanne on aina täysin sama, päätelkää lukijat siitä älkääkä ruokkiko trollia.

Tekeekö se musta trollin, että teen kuukausien varrella monta aloitusta hankalasta tilanteesta ja sen vaiheista? Kyllä mua itseänikin nolottaa oma todistelun tarpeeni, mutta ei tämä vahingoita ketään, joten olkoot.

Jos vanhaa ketjua jatkaa, niin siihen taas ei kukaan enää lopulta kommentoi, lähinnä ekan sivun viesteihin jaksaa kukaan enää vastata.

P.S. itse ruokit trollia kommentoimalla ja pitämällä ketjua kärjessä. Kiitos siitä;)

Ap

Vierailija
15/26 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pro tip. Piti vielä sanoa, että jos jokin ärsyttää, sille ei kannata antaa huomiota ja aikaa. Voi siis jättää klikkaamatta, lukematta ja kommentoimatta.

Ap

Vierailija
16/26 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on miespuoleinen ystävä, jolle kerron kaikki ensimmäisenä ja joka musta tietää eniten. Hän on ollut muhun ihastunut.

Ollaan tunnettu yli 10 vuotta. Yhteydenpito välillä väljempää, kun kumpikin tai toinen on ollut tahollaan suhteessa.

Nyt huomasin, että ei hitto, mehän käyttäydytään kuin seurusteltais. Juuri nuo "hyvää yötä" ja "huomenta"-viestit. Ja just tajusin, että me oikeesti mennään nukkumaankin samoihin aikoihin ja kerrotaan koko ajan missä ollaan, mitä tehdään jne.

Koitetaan tsempata ja ilostuttaa toisiamme. Seksin taholla oli vihjauksia joskus silloin alussa, aikoja sit, olin itsekin ihastunut häneen mutta aloin seurustelemaan.

En kuitenkaan vois kuvitellakaan seurustelevani tai harrastavani seksiä hänen kans. Rakastan aidosti ja välitän, mutta ei. Kumpikaan ei ole ollut ikinä mustasukkainen kun toisella on ollut kumppani.

Ehkä tää on vaan ohimenevä vaihe vaan sen takia kun kummallakaan ei ole nyt muitakaan ja tuo ihminen nyt sattuu olemaan siinä jotain huomiontarvetta varten?

En mä tosiaan haluais suhteeseen hänen kanssa.

Vierailija
17/26 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on miespuoleinen ystävä, jolle kerron kaikki ensimmäisenä ja joka musta tietää eniten. Hän on ollut muhun ihastunut.

Ollaan tunnettu yli 10 vuotta. Yhteydenpito välillä väljempää, kun kumpikin tai toinen on ollut tahollaan suhteessa.

Nyt huomasin, että ei hitto, mehän käyttäydytään kuin seurusteltais. Juuri nuo "hyvää yötä" ja "huomenta"-viestit. Ja just tajusin, että me oikeesti mennään nukkumaankin samoihin aikoihin ja kerrotaan koko ajan missä ollaan, mitä tehdään jne.

Koitetaan tsempata ja ilostuttaa toisiamme. Seksin taholla oli vihjauksia joskus silloin alussa, aikoja sit, olin itsekin ihastunut häneen mutta aloin seurustelemaan.

En kuitenkaan vois kuvitellakaan seurustelevani tai harrastavani seksiä hänen kans. Rakastan aidosti ja välitän, mutta ei. Kumpikaan ei ole ollut ikinä mustasukkainen kun toisella on ollut kumppani.

Ehkä tää on vaan ohimenevä vaihe vaan sen takia kun kummallakaan ei ole nyt muitakaan ja tuo ihminen nyt sattuu olemaan siinä jotain huomiontarvetta varten?

En mä tosiaan haluais suhteeseen hänen kanssa.

Jep tämäkin on ihan mahdollista. Aika näyttää.

Toisaalta meidän suhde oli heti alussa (livenä) jo hyvin intensiivinen. Meillä oli vahvaa seksuaalista jännitettä, mm. jalkapeliä, paljon koskettelua jne. Hän sanoi että yhteinen aika kanssani oli parasta mitä hänelle on tapahtunut.

Palattuamme tahoillemme hän masentui vakavasti ja sai pahan romahduksen töissä (ei minusta vaan töistä johtuen) ja sanoi sen jälkikäteen vaikuttaneen pitkiin viestittelytaukoihin niiden muutaman kuukauden aikana. Hän kuulemma eristäytyi muistakin. Totuutta en tietenkään voi tietää.

Hän myös sanoi haaveilevansa meistä kahdesta (myös seksuaalisessa mielessä) jo silloin vuosi sitten ja on myöhemmin sanonut samaa, viimeksi pari kuukautta sitten - mutta pelkää, koska ei ole varma suuntautumisestaan.

Ja tästäkin kaikesta huolimatta on silti ihan mahdollista että hän ei haluaisikaan "irl-suhdetta".

Ap

Vierailija
18/26 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä jos vedät rajan ja suhteen oikeasti sille kaveritasolle?

Ei mitään yön toivotuksia, flirttejä tai muita, vähennä yhteydenpitoa, älä vastaa heti.

Vierailija
19/26 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olis kuinka (sydän)ystävä jopa kymmenien vuosien takaa niin heteromies ei todellakaan toivota miespuoliselle kaverilleen hyvänyön toivotuksia. EI IKINÄ. T HeteroM32 

Vierailija
20/26 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä jos vedät rajan ja suhteen oikeasti sille kaveritasolle?

Ei mitään yön toivotuksia, flirttejä tai muita, vähennä yhteydenpitoa, älä vastaa heti.

Miksi?

Minulla on tunteita häntä kohtaan ja saan meidän viestittelystä valtavasti iloa ja se tuntuu olevan molemminpuolista. Kunnes toisin todistetaan.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi