Piimän juojia paikalla? Kuinka olet juonut piimää?
Kommentit (16)
Kuinkako? Yleensä kaadan lasiin ja siitä juon.
Juomisen lisäksi myös syömällä esim. piimärieska, piimäpannukakku, piimäkakku
Piimä on hyvä ruokajuoma aikuiselle.
Kuinka? Kaadan lasiin ja juon. Kumppanini yleensä huuhtelee piimätölkin kaatamalla sinne maitoa, ravistamalla tölkkiä ja sitten lasiin ja juo (tai toisinaan juo suoraan tölkistä sen piimämaidon. Sanoo, että se on parasta piimää, itse en piimämaidosta tykkää)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka? Kaadan lasiin ja juon. Kumppanini yleensä huuhtelee piimätölkin kaatamalla sinne maitoa, ravistamalla tölkkiä ja sitten lasiin ja juo (tai toisinaan juo suoraan tölkistä sen piimämaidon. Sanoo, että se on parasta piimää, itse en piimämaidosta tykkää)
No tuo on jo huippu , kaikki otetaan irti mitä purkista saadaan ! Siinä monelle oppia otettavaksi .
Olen juonut piimää noin kuusi vuotta, olen kolmekymppinen nainen. Paras mahdollinen välipala, saa kalsiumia ja vatsaan tulee hyvä olo. En pärjäisi ilman. Maitoa en ole koskaan juonut, liian emäksistä litkua makuuni. Tykkään muutenkin happamista ruuista ja juomista.
Paras piimä on mielestäni Arlan rasvaton AB-piimä. Raikasta ja täyteläistä. Toivoisin, että piimää myytäisiin myös matkakokoisissa pakkauksissa.
Vierailija kirjoitti:
vai että piimämaitoa huhhuh
Savossa aikoinaan kun asuin, niin näin lähes joka torpassa juotavan ne viimeiset pimät purkista juuri noin ja juojat aika usein sanoivat, että tämä on parasta.
Seison päälläni ja juon piimän meneän kautta.
Joskus sellaisenaan, joskus hillon kera.
Vierailija kirjoitti:
Seison päälläni ja juon piimän meneän kautta.
Otsikon nähtyäni ajattelin että mitä kysymistä tuossa nyt on. Mutta on niitä tapoja ilmeisesti muitakin.
Kerran kyllä kokeilin nenän kautta mutta meneän kautta ei ole tullut mieleen. Kuinka se tapahtuu?
ruokajuomana jokapäivä... välillä karhun lakuportteri
Kuinka:
Ostan piimän kaupasta ja tuon kotiin, otan lasin kaapista ja kaadan piimän lasiin, nostan lasin ja juon piimän. Jos juon useamman kerran niin toisena edellä mainitun kuvion
vai että piimää kefiiriä oon pentuna ottanu