Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä ja ystäväni toivotamme toisillemme joka päivä hyvää yötä ja huomenta.. onko se kaverillista?

Vierailija
13.06.2022 |

Olen tuntenut yhden ihmisen nyt reilun vuoden ja meistä tuli nopeasti hyvin läheisiä. Olimme samassa paikassa töissä pari kuukautta mutta yhteydenpito jatkui nyt senkin jälkeen kun muutimme takaisin tahoillemme.

Itse ihastuin häneen nopeasti. Hänkin oli kiinnostunut ja flirttaili kanssani paljon. Olimme kuin magneetit, aina yhdessä, ja kun emme olleet, viestittelimme yömyöhään.

Kun kerroin tunteistani, hän sanoi että hän rakastaa minua mutta häntä pelottaa koska hän ajatteli ennen olevansa hetero. Että tämä tuli ihan puskista ja minun tapaamiseni sai hänet sekaisin. Ja hän ei vielä siksi ole varma mitä tämä on ja hän haluaa olla hyvin varovainen. Emme siis ole nähneet tämän keskustelun jälkeen. Minun on pitänyt käydä kahdesti hänen luonaan mutta molemmille kerroille tuli koronaan liittyvä este jonka vuoksi en päässyt.

Nyt viestittelymme on vain tiivistynyt. Toivotamme joka ilta toisillemme hyvää yötä ja aamulla huomenta. Jos minä en toivota, hän tekee sen. Olemme joka päivä tiiviisti toistemme arjessa kiinni.

Yksi päivä hän ehdotti että voisimme alkaa "mennä yhdessä nukkumaan" aikaisemmin illalla jotta pääsisimme eroon yökukkumisesta. Eli alamme tehdä iltatoimet samaan aikaan joka ilta ja lopuksi toivotamme hyvää yötä. Viestittelemme tämän takia siis tiiviisti myös pitkin iltaa. Hän lähettää minulle joka päivä selfieitä. Välillä tuntuu kuin asuisimme yhdessä.

Kysyn ja pohdin vaan että tekevätkö ystävät tällaista toisilleen? Pelkään että jos kysyn asiasta häneltä, hän sanookin vain että tulkitset liikoja, olen kyllä ihan kaverimielessä ja that's it.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä siis maailman vanhin lesbojen (bi, pan ym. myös) tarina: rakastunut "heteronaiseen". Pikana vinkkejä:

- Tää on niin yleinen tilanne, että varmaan +30% naisparien suhteista on alkanut jollain tän tapaisella tarinalla, et tosiaan ole yksin!

- Sun osalta on jo myöhäistä, menetettävää ei oikein ole. Riviltä ja rivien välistä näkyy vahvat tunteet. Nyt toimeksi!

- Lähde ensi tilassa sinne ystäväsi luokse, siis tänään, huomenna tai ensi viikonloppuna, heti.

- Kerro tunteistasi niin, että tulee selväksi, että haluat romanttisen suhteen

- Vaihtoehtona edelliseen, tee ihan rehellinen moovi. Siis esim. suutele jos saat yhtään vihreää valoa.

Motivaatioksi se, että mitä jos jätät toimimatta ja yhteydenpito jää ja kuuletkin myöhemmin että ystävä on aloittanut suhteen jonkun muun naisen kanssa.

En keskittyisi tässä vaiheessa kauheasti siihen, mitä nimitystä kumpikaan itsestään käyttää (hetero, bi, lesbo). Toisistanne kuitenkin selvästi tykkäätte. Tutustu myös redditin actual lesbians over 25 -kanavaan, tai johonkin muuhun vertaistukijuttuun, jos et vielä ole! Suomenkielisistä esim. Seta ja Sinuiksi ry.

Tsemppiä, sydäntä lämmittävä tarina!

Vierailija
22/26 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä siis maailman vanhin lesbojen (bi, pan ym. myös) tarina: rakastunut "heteronaiseen". Pikana vinkkejä:

- Tää on niin yleinen tilanne, että varmaan +30% naisparien suhteista on alkanut jollain tän tapaisella tarinalla, et tosiaan ole yksin!

- Sun osalta on jo myöhäistä, menetettävää ei oikein ole. Riviltä ja rivien välistä näkyy vahvat tunteet. Nyt toimeksi!

- Lähde ensi tilassa sinne ystäväsi luokse, siis tänään, huomenna tai ensi viikonloppuna, heti.

- Kerro tunteistasi niin, että tulee selväksi, että haluat romanttisen suhteen

- Vaihtoehtona edelliseen, tee ihan rehellinen moovi. Siis esim. suutele jos saat yhtään vihreää valoa.

Motivaatioksi se, että mitä jos jätät toimimatta ja yhteydenpito jää ja kuuletkin myöhemmin että ystävä on aloittanut suhteen jonkun muun naisen kanssa.

En keskittyisi tässä vaiheessa kauheasti siihen, mitä nimitystä kumpikaan itsestään käyttää (hetero, bi, lesbo). Toisistanne kuitenkin selvästi tykkäätte. Tutustu myös redditin actual lesbians over 25 -kanavaan, tai johonkin muuhun vertaistukijuttuun, jos et vielä ole! Suomenkielisistä esim. Seta ja Sinuiksi ry.

Tsemppiä, sydäntä lämmittävä tarina!

Kiitos tsempeistä ja myös sydäntä lämmittävästä viestistä :)

Olen samaa mieltä, että leimoilla ei tässä kohtaa ole juuri väliä. En itsekään tiedä, olenko bi vai lesbo, eikä minua kiinnostakaan. Tämä toinen ihminen taas tuntuu olevan huolissaan siitä, että tuottaa minulle pettymyksen, ja hän stressaa myös sitä että itse tulin kaapista jo aiemmin ja ansaitsen jonkun, joka on varma. Itse taas olen sanonut, ettei tarvitse olla valmiita vastauksia.

Kumpikin haluaa kuitenkin tulevaisuuden toisen kanssa ja haaveilee siitä. Se lienee tärkeintä tässä kohtaa.

Olen jo sopinut meneväni elokuussa häntä katsomaan. Hänellä on tällä hetkellä hankala elämäntilanne, jonka vuoksi hän ei itse tosiaan pääse nyt luokseni ja toisaalta hän ei pysty juuri tapaamaan uusia ihmisiä. En kerro sen tarkemmin mutta tilanne on hankala. Sanoin, että tulen luoksesi joka tapauksessa.

Ajattelin huomenna laittaa hänelle viestiä, että tiedätkö, jos olisin ihan rehellinen niin sanoisin sulle, että mä haluan nyt heti lentää ja asettua sun luoksesi ihan mihin tahansa. Mutta en ole sanonut sitä, koska pelkään aiheuttavani sulle paineita ja stressiä, ja sitä en halua.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin joskus vähän vastaavassa tilanteessa. Koin todella vahvaa kemiaa työkaverini kanssa, molemmat siis naisia. Aloin jo miettimään että en taida olla hetero. Tämä nainen oli aivan ihastunut, hän viestitti sen jo hyvin alussa. Itsetuntoni oli pilvissä ja kerran erään humalaisen illan jälkeen eksyimme samaan sänkyyn. Ja se oli järkytys, en tiedä miksi olin kuvitellut olevani jotain muuta kuin hetero, jotenkin se vetovoima oli vain niin kovaa, mutta se taisi olla omalta puoleltani vain todella vahvaa ystävyyden tuntemista. Hänen tunteensa vain sekoitti omani.

Yksi humalainen ilta naisen kanssa samassa sängyssä ja sen jälkeen olen voinut todeta kuin mikäkin juntti, että olen 100% hetero. Hän suuttui mulle, kun sen yön jälkeen ilmoitin että en kykene muuhun ja välit meni sitten siinä, aika pian vaihdoin työpaikkaakin.

Vierailija
24/26 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin joskus vähän vastaavassa tilanteessa. Koin todella vahvaa kemiaa työkaverini kanssa, molemmat siis naisia. Aloin jo miettimään että en taida olla hetero. Tämä nainen oli aivan ihastunut, hän viestitti sen jo hyvin alussa. Itsetuntoni oli pilvissä ja kerran erään humalaisen illan jälkeen eksyimme samaan sänkyyn. Ja se oli järkytys, en tiedä miksi olin kuvitellut olevani jotain muuta kuin hetero, jotenkin se vetovoima oli vain niin kovaa, mutta se taisi olla omalta puoleltani vain todella vahvaa ystävyyden tuntemista. Hänen tunteensa vain sekoitti omani.

Yksi humalainen ilta naisen kanssa samassa sängyssä ja sen jälkeen olen voinut todeta kuin mikäkin juntti, että olen 100% hetero. Hän suuttui mulle, kun sen yön jälkeen ilmoitin että en kykene muuhun ja välit meni sitten siinä, aika pian vaihdoin työpaikkaakin.

Tätä mä salaa pelkään. Toisaalta eipä sitä kokeilematta voi tietää. Vaikka sitten mokaisikin.

Jos me jotain yritetään niin pyrin siihen, että ainakin oltaisiin selvin päin.

Meillä meni siis niin että molemmilla oli toiseen heti alussa hyvin vahva veto. Vihjailua, katseita ja koskettelua jne. Hän oli aktiivisempi flirttailija kuin minä. Itse kerroin keskustelussa sitten jossain vaiheessa olevani bi ja sen varjolla kysyin häneltä, että sähän taisit silloin kerran sanoa olevasi hetero. Hän vastasi siihen heti että "no joo.. Mutta en mä tiedä.. en ole yhtään varma".

Hän vihjaili paljon myös seksistä ja kerran suutelemisesta. Meidän halauksissa oli sellaista sähköä, että hän meni jotenkin hämilleen niiden jälkeen.

Kun sitten paljastin tunteeni, hän myönsi, ettei ollut varma minun tunteistani, että hän epäröi koko ajan kuvitelleensa kaiken. Mutta että meillä oli "kuumia hetkiä". Ainakin siis tiedän, etten aiheuttanut imartelulla hänelle itsetuntobuustia, joka olisi saanut hänet sekaisin. Olen niin jäyhä :D

Olemme ihan älyttömän läheiset. Meillä on sellainen tunneyhteys, jota minulla ei ole ollut koskaan keneenkään. Hän on kuvannut sitä joskus taianomaiseksi ja tuntevansa ikään kuin olisin koko ajan hänen luonaan.

Mutta onhan se silti mahdollista että seksin kohdalla sitten tulisikin sellainen "apua virhe, ei tätä" -herätys. Ja voihan se toki tulla heterosuhteessakin, jos vaan kyseinen ihminen ei satu viehättämään.

Ap

Vierailija
25/26 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvat tunteet puolin ja toisin. Olet hänen mielessään jatkuvasti. Se on paljastavaa.

Vierailija
26/26 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta ootte muuttaneet yhteen ja nukutte samassa sängyssä. Ja vielä mietit että mistäköhän on kyse :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi