Jos olit koulukiusattu, menitko luokkakokoukseen
Minä sain Facebookin kautta kutsun. Ehkä se oli virhe. En mennyt mutta lähetin kiitos kutsusta ja hauskaa illanviettoa viestin.
Vain 1 reagoi siihen.
En usko että olisin ollut kovin tervetullut, mutta olisin halunnut vain moikata ja sanoa että minun kohdalla kaikki on ok ja olen elänyt hyvän elämän. En ole mistään vihainen. En syytä heitä mistään.
Totuus on, he jättivät elämääni ison haavan joka ei oikein koskaan parantunut
Haluaisin ajatella että menneet on menneet ja että he eivät ainakaan samaa touhua jatkaisi
Kommentit (85)
Menee vähän ohi, mutta meille järjestivät juuri luokkakokouksen pitkän ajan jälkeen ja itse en ole kiusattu eli sen takia menee ohi.
En mennyt paikalle eikä mennyt moni muukaan, mutta se mikä jo silloin suunnitteluvaiheessa ärsytti, että kaikkia ei edes yritetty löytää WhatsApp ryhmään eli taisi olla juuri nämä hiljaisimmat.
Meillä ei kyllä yläasteen aikana mielestäni kiusattu ketään, mutta voihan olla jotta tuntui jostain tulleensa kiusatuksi.
Kiusaamista se on tuokin ettei kutsuta.
Omassa luokka-asteen kokouksessani eräs kiusaaja oli kirjoittanut kirjeen, joka luettiin ääneen. Hän kertoi häpeävänsä sitä miten oli käyttäytynyt, ei halua siksi tulla, ja pyysi käytöstään anteeksi. Se oli hienosti tehty.
En todellakaan menisi jos kutsu jostain syystä tavottaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulllostaa siltä et ihmiset eivät kykene kasvamaan tai aikuistumaan. Surullista
Joo. Lapsuus meni aikaa sitten, mutta yhä nämä uhriutuvat. Itsessään ei toki ole mitään vikaa ollut koskaan, se oli salaliitto, kun kaikkialla ja aina kiusattiin.
Tai sitten se kiusattu vaan oli niin rasittava törppö, ettei sitä kukaan jaksanut. Ja on yhä.
Henkisesti sairaat luonnevikaiset toisia alistavat ja kiusaavat paskiaiset eivät näemmä koskaan muutu...
Tietenkin menin. Tapaamaan niitä ihmisiä jotka eivät kiusanneet. Kiusaajat voi juhlissa jättää omaan arvoonsa. Hiukan ehkä nauratti tai säälitti kun se tyttö tai siis aikuinen nainen, oli niin naamat että kaatuili ja vilautteli vahingossa. Kuulin myöhemmin että hänen elämänsä täyttymys oli avioliitto k-kauppiaan kanssa ja työ siellä kaupassa. Ihan ansionsa mukaan 😀