Voi hemmetti soikoon:((((
Kesä koitti viimein ja sai vaihtaa kevyempään vaatetukseen (= t-paita ja shortsit). Avomiehen kanssa lähdettiin sitten paikalliseen markettiin ostoksille ja eikö mitä, jätkä ottaa heti muutaman metrin hajuraon. Piileksii mua hyllyjen välissä ja painelee lopuksi autoon istumaan. Syy selviää autossa, kuulemma häpeää kun olen ylipainoinen ja 'låckit ovat kuin tarjottimella' (sanoi näin suoraan). En koe olevani mikään mammutti, vaan ihan terveissä lukemissa (163cm/72kg). Tympii niin hemmetisti, että tekisi mieli jättää mokoma påcga:((((((((
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian pienet vaatteet?
Ihan sopivat kesävaatteet kokoa m.
Ap
Painan samanpituisena kymmenen kiloa vähemmän ja silti usein käytän kokoa L. Onkohan nyt oikeasti ihan sopivat?
No eihän ne ole kun mieskin häpeää.
Ihan sopivat olivat. Kyse oli enemmänkin siitä, että reidet, sääret ja käsivarret olisi pitänyt olla peitettyinä niin kuin kylmillä ilmoilla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian pienet vaatteet?
Ihan sopivat kesävaatteet kokoa m.
Ap
Painan samanpituisena kymmenen kiloa vähemmän ja silti usein käytän kokoa L. Onkohan nyt oikeasti ihan sopivat?
Olen eri mutta tuli mieleen kokemus parin viikon takaa. Etsin uusia shortseja ja kokeilin kahta paria jotka olivat kummatkin kokoa 40. Toiset olivat hiukan turhan löysät ja toiset eivät menneet edes kiinni vaikka kuinka olisi kiskonut ja vetänyt vatsaa sisään. Eli hyvinkin voi joissain vaatteissa olla ap:n koko M ja toisissa sitten L tai jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olethan sinä selkeästi ylipainoinen, kun oletettavasti paino ei tule lihaksista vaan löysästä rasvasta. En missään nimessä kutsuisi noita mittoja terveiksi.
En näytä pätkän vertaa lihavalta, löytyy vyötärö jne.
Ap
Voithan sinä itsellesi niin uskotella. Monikaan ei näe realistisesti sitä miltä oikeasti näyttää, kaikenlaiset kehonkuvan häiriöt on yleisiä. Ihan sama juttu niillä, jotka ovat alipainoisia ja pitävät silti itseään lihavana.
No eihän ne ole kun mieskin häpeää.