Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko, kun pizza tilattiin puhelimella ja maksettiin käteisellä pizzan tuojalle?

Vierailija
13.06.2022 |

Oi niitä aikoja.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä teen näin yhä.

Jossain tuppukylässä?

Tilaus soittamalla

https://www.kotipizza.fi/ota-yhteytta

Vierailija
22/33 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tilannut pizzaa tai muutakaan syötävää kotiin, vaan minusta on mukavampaa käydä siellä ravintolassa ja syödä se pizza tai luonas paikan päällä. Se on yksi syy käydä jossain ja lähteä liikkeelle kotoa aivan kuten ruokakaupassa käynti. Jos syön kotona pizzaa, se on tavallisesti pakastepizza, jota olen täydentänyt omilla täyteillä, mausteilla ja lisäjuustolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan tilannut pizzaa tai muutakaan syötävää kotiin, vaan minusta on mukavampaa käydä siellä ravintolassa ja syödä se pizza tai luonas paikan päällä. Se on yksi syy käydä jossain ja lähteä liikkeelle kotoa aivan kuten ruokakaupassa käynti. Jos syön kotona pizzaa, se on tavallisesti pakastepizza, jota olen täydentänyt omilla täyteillä, mausteilla ja lisäjuustolla.

Nyt on korona-aika.

Vierailija
24/33 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on korona-aika.

Mitä sitten? Meinasitko loppuelämäksi linnoittautua kotiin?

Vierailija
25/33 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tilaan puhelimella ja maksan käteisellä. En halua maksaa välistävetäjille, enkä mielelläni käytä korttia.

Vierailija
26/33 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä teen näin yhä.

Jossain tuppukylässä?

Minäkin teen niin ja se tuppukylä on Tampere.

T. Eri

Vierailija
27/33 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa soittaa jos vaan voi sillä hinnat on halvemmat ja myöskin kuljetus halvempi.

Meille kuljetus 3 euroa kun tilaan läheltä ja viimeksi saatiin iso Cola ilmaiseksi koska ollaan vakiasiakkaita.

Monet nykyään toivoo että tilaus suoraan niin ei ole rahastamaan välissä.

Hyötyy sekä asiakas ja ravintola.

Vierailija
28/33 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eilen viimeksi tein näin. Espoossa. Kaksi pizzaa kotiinkuljetuksella maksaa 18 jotain, minusta on kiva antaa 20 ja sanoa, että pidä loput kun palvelu on nopeaa ja pizza hyvää.

Vierailija
29/33 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on korona-aika.

Mielellään, koska vihaan ihmisiä. Korona-aika on erakoiden parasta aikaa.

Vierailija
30/33 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä teen näin yhä.

Jossain tuppukylässä?

Tuppukylässä nimeltä Helsinki ainakin onnistuu. Viimeksi eilen.

Häh! En tiennyt! Tuskin kuitenkaan Kotipizzassa onnistuu? ap

Helsingistä en osaa sanoa, mutta juuri Kotipizza on siinä mielessä valtavirrasta poikkeava kotiinkuljettaja että kuljetuksia ei suorita alihankintana mikään wolt tai foodora vaan heidän oma työntekijänsä erityisautolla joka on varustettu lämpölaatikolla ja useimmiten myös maksupäätteellä.

Vierailija
31/33 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä teen näin yhä.

Jossain tuppukylässä?

Tuppukylässä nimeltä Helsinki ainakin onnistuu. Viimeksi eilen.

Häh! En tiennyt! Tuskin kuitenkaan Kotipizzassa onnistuu? ap

Helsingistä en osaa sanoa, mutta juuri Kotipizza on siinä mielessä valtavirrasta poikkeava kotiinkuljettaja että kuljetuksia ei suorita alihankintana mikään wolt tai foodora vaan heidän oma työntekijänsä erityisautolla joka on varustettu lämpölaatikolla ja useimmiten myös maksupäätteellä.

On ainakin täällä suurimmalla osalla karvakäsipizzerioistakin oma kuljetus woltin ja foodoran lisäksi. Se on yleensä myös halvempi tai ilmainen. Lämpölaatikoita ei kyllä varmaan ole, maksupäätteet kyllä.

Vierailija
32/33 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikea unohtaa, kun viimeksi perjantaina noin tein. 

Vierailija
33/33 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on korona-aika.

Mielellään, koska vihaan ihmisiä. Korona-aika on erakoiden parasta aikaa.

Ja koska sulla on mt-ongelmia, niin muidenkin pitäisi pysyä kodeissaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan