Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei varaa sisustaa eläkkeellä

Vierailija
13.06.2022 |

Oon siis eläkkeellä mt syistä. Ei enää varaa sisustaa. Tarvisi mattoja,verhoja (laskos) uusi tv taso, sohvapöytä jne...harmittaa kun ei ole varaa. Ei myöskään varaa matkustaa. Tää mikään ei ole oma syyni.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään sisustaa ihan ilmaisilla löydöillä. Nytkin tein just löytöinä ison valkoisen tarjottimen ja kauniit maustepurkit. Tarjottimen maalaan vanhalla maalin lopulla.

Olen löytänyt myös tauluja, mattoja, huonekaluja jne vaikka miten paljon ilmaiseksi.

Judistin ilmaisilla seinähyllyillä teinin huoneen ja pyykihuoneen. Miehellä on ilmaisena löytynyt pöytä työpöytänä. Mattonsa oli ilmainen.

Mökillä on melkein koko astiasto koottu ilmaislöydöistä.

Vierailija
22/27 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytettynä ei kyllä kannata ostaa koska luteet.

Jos asut kerrostalossa niin luteet leviävät muihinkin asuntoihin samoin kuin turkiskuoriaiset.

Turkiskuoriaiset leviävät ilmastointikanavia pitkin asunnosta toiseen, syövät tekstiileitä.

Mutta kaikilla ei ole rahaa ostaa esim. vaatteita uutena, niin se vain on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos asut kerrostalossa niin luteet leviävät muihinkin asuntoihin samoin kuin turkiskuoriaiset.

Turkiskuoriaiset leviävät ilmastointikanavia pitkin asunnosta toiseen, syövät tekstiileitä.

Luteet tulevat Suomeen, kun ihmiset matkustavat. Niitä on esim. hotellihuoneissa.

Vierailija
24/27 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuinka ankeaa. No ei tod. Ei mulla työssä käyvänäkään ole varaa sisustaa, saati sitten hankkia omistusasuntoa.

Vierailija
25/27 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luteet tulevat Suomeen, kun ihmiset matkustavat. Niitä on esim. hotellihuoneissa.

on luteita ennenkin suomessa ollut eikä silloin pahemmin matkusteltu.70 luvulla luteet oli vielä ihan yleisiä. Köyhyys tullut takaisin.

Vierailija
26/27 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asunnossa on OK sänky nukkua, ja OK keittiö valmistaa ja säilyttää ruokaa, niin kaikki tuon päälle on tarkemmassa syynissa tarpeetonta.

"Sisustaminen" viittaa enempikin huvitteluun/leikkiin, kuin mihinkään elintärkeään. Et sitten vaan sisusta ja keskityt johonkin muuhun.

Vierailija
27/27 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta osamaksulla. Niin mä teen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän