Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka menee kauppaan aikaisin?

Vierailija
13.06.2022 |

Moneltako menet? Itse menen yhdeksältä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIlloin kun vielä kävin kaupassa, menin puol kasi -kasi, silloin ei ollut ruuhkaa.

Nyt en enää viitsi, tilaan kotiin. JOS tarvii käydä, niin nykyisin menen noin kymmene maissa.

Vierailija
2/13 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun pystyn, menen kahdeksalta tai yhdeksältä. Asiointi on paljon sujuvampaa, kun ihmisiä ei ole joka puolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn kaupassa aamuisin noin klo 8. Ei ole ruuhkaa ja saa olla rauhassa omien ajatustensa kanssa.

Vierailija
4/13 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole minun yleisin kaupassakäyntiaika, mutta joskus täytyy käydä kaupassa ennen töihin lähtöä ennen kahdeksaa ostamassa itselle tai lapsille eväät.

Vierailija
5/13 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan mennä vähän jälkeen ysin. Käyn ostaa olutta samalla kun on ensimmäinen Kesälomapäivä

Vierailija
6/13 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuden aikaan kävin kun päätin hakea lapselle aamiaista. En jaksa nyt laittaa mitään.

Vierailija
7/13 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla haen punalaputetut ja puolenpäivän maissa käyn Lidlistä hakemassa muut tarpeelliset.

Vierailija
8/13 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen kaupan kautta kotiin, kun pääsen klo 6 aamulla töistä.

Vierailija
9/13 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun pystyn, menen kahdeksalta tai yhdeksältä. Asiointi on paljon sujuvampaa, kun ihmisiä ei ole joka puolella.

Sama täällä. Lähikaupoissani joihin kuuluu mm. Prisma on uudistettu hyllyjärjestystä sekä kylmäkalusteita eli tuotteet löytyvät eri paikoilta kuin ennen. Tarvitsen siis ruuhkatonta aikaa niiden etsintään ja bongaukseen (tosin saa väistellä hyllyttäjiä mutta se on pieni paha se). Lisäksi saa lähes aina uunituoretta leipää kun tekee kauppareissunsa ajoissa. 

Vierailija
10/13 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kohdannut kaupassa niin paljon ihmisiä, että ostisten tekeminen ei olisi sujuvaa. Paitsi jouluna aavistuksen.

Vierailija
11/13 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä käy,mutta evästä töihin olen muutaman kerran hakenut 7 jälkeen.

Vierailija
12/13 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Lähikaupoissani joihin kuuluu mm. Prisma on uudistettu hyllyjärjestystä sekä kylmäkalusteita eli tuotteet löytyvät eri paikoilta kuin ennen. Tarvitsen siis ruuhkatonta aikaa niiden etsintään ja bongaukseen (tosin saa väistellä hyllyttäjiä mutta se on pieni paha se). Lisäksi saa lähes aina uunituoretta leipää kun tekee kauppareissunsa ajoissa. 

Tuoretta, hahhah

Vierailija
13/13 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin jo klo 7.05 kaupassa tänään. Käyn aina tuohon aikaan, Prismakin hiljainen, henkilökuntaa enemmän kuin asiakkaita.

Ihanaa tehdä ostokset kaikessa rauhassa.

Kalatiskistä löytyy -30% tuotteita mukavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan