YLE: Itsellinen nainen hankkii lapsen 2000 eurolla ilman miestä
Tampereen Yliopistossa itselliset äidit nelinkertaistuneet vuodessa (2021). Enää lapset eivät tarvitse miestä lainkaan, koska miehiä ei yhteiskunnassa tarvita enää kuin verojen maksuun.
Tämä on aivan loistava uutinen kaikille naisille, sillä nyt miestä ei tarvita lainkaan! Eikö?
Kommentit (1034)
Vierailija kirjoitti:
Itsekäs nainen hankkii lapsen jolla ei ole isää elämässään. Mut ku mä haluan, mä ja mä.
Itsekäs mies hankkii lapsia naisen kanssa, ja jättää sitten naisen yh:ksi, ja syyllinen on aina nainen, ja yh on paska, mutta se jätkät joskaan ei ole.
Murto osa siittä mitä tuo pentu tulee maksamaan veromaksajille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekäs nainen hankkii lapsen jolla ei ole isää elämässään. Mut ku mä haluan, mä ja mä.
Itsekäs mies hankkii lapsia naisen kanssa, ja jättää sitten naisen yh:ksi, ja syyllinen on aina nainen, ja yh on paska, mutta se jätkät joskaan ei ole.
Jos naisilta kysytään niin nainen on aina viaton uhri ja ihan kaikki on aina miesten vikaa
Miestä tarvitaan tekemään töitä joista maksetuista veroista maksetaan omilla jaloillaan seisomiseen kyvyttömän, ihanan itsellisen naisen, 2000€ lapsen tukiin 200 000€ ja naiselle itselleen herra ties kuinka paljon tulonsiirroilla.
Eikä heitä edes hävetä?
Seurauksena traumatisoituneita äitiensä kasvattamia nuoria aikuisia, jotka kaipaavat tuntemattomaksi jäänyttä isäänsä. Elinikäinen trauma.
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen on kuin yksinhuoltaja ja itsellinen äiti, vaikka se "isä" asuisi samassa talossa.
Tästä ei puhuta riittävästi!
Äitiydestä puhutaan kuin kutsumusammatialojen palkkauksesta. Ihan kuin ei olisi oikeutta vaatia reilua asetelmaa. Jotenkin pitäisi vaatimisen sijaan nolata osallistumattoman miehen malli.
Kuten tupakoinnista on tehty epäseksikästä, olisi jotenkin tehtävä laiskasta isyydestä noloa. Nyt keskitytään voivottelemaan naisen raskasta asemaa.
miesvihassanne kasvatatte sitten poikalapsistanne miespuolisia tyttöjä.
Vierailija kirjoitti:
Minä sain sinkkuna lapsen hoidoilla ilman miestä, mutta se maksoi kyllä enemmän kuin tuo. Yhteensä meni n 10 000 euroa hoitoihin ja lääkkeisiin.
Ihan älytöntä. Tinderistä saa ilmaiseksi
Vierailija kirjoitti:
Yksin on hyvä, jos vaan jaksaa lasta hoitaa yksin.
Ei väsy, sairastu, kaipaa virkistystä, aikuisten seuraa eikä toista aikuista jakamaan vastuuta. Ja pystyy olemaan isä ja äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä sain sinkkuna lapsen hoidoilla ilman miestä, mutta se maksoi kyllä enemmän kuin tuo. Yhteensä meni n 10 000 euroa hoitoihin ja lääkkeisiin.
Paljon halvemmaksi olisi tullut viettää intiimi ilta ilman ehkäisyä jonkun puolitutun tai vieraan miehen kanssa.
Oletko kuullut HIVistä?
Hyvä juttu. Toivottavasti asiaa on tuotteistettu sillä lailla, että äiti saa tiedot luovuttajan pituudesta, älykkyydestä, erikoislahjoista ja mahdollisista geneettisistä rasitteista, niin voi sitten valita mieluisimman. Ainakin jenkeissä näin oli jo 17 vuotta sitten.
Jos elatusmaksut menevät yhteiskunnan piikkiin tulee yksin tehdyt lapset veronmaksajille kalliiksi eikä se yhteiskunnan tuki monessa tapauksessa jää näihin elatusmaksuihin vaan lisäksi tulevat asumistuki ja mahdollisesti vielä toimeentulotuki. Lähiöt ovat täynnä näitä yksinäisiä äitejä joista monet "leikkivät" vuosikaudet kotirouvaa yhteiskunnan tuilla. Jos nainen on hyvin toimeen tuleva ja pystyy itse elättämään ja kasvattamaan lapsensa niin toivottavasti siintäkin huolimatta "yksin" tehty lapsi kuitenkin tuntee tai edes tietää isänsä, sillä ei nainen/äiti voi sitä päättää tarvitseeko lapsi jossain vaiheessa elämäänsä isän tai ainakin tiedon siitä kuka tämä on tai oli.
Vierailija kirjoitti:
Saatananpalvojia naiset jotka haluavat lapsen mutteivat miestä. Pahoja ihmisiä ovat.
Olisin ottanut sekä miehen että lapsen, mutta mies ei lasta halunnut. Piti tehdä valinta, kummanko haluan. Ei tarvinnut kauan miettiä. Tästä lapsesta olisi ollut paljon iloa myös jollekin miehelle, mutta nyt olemme olleet kahden hengen perhe jo yli kymmenen vuotta.
Saatanaa tai muita henkiolentoja en ole koskaan palvonut.
Tuohan on erinomainen asia ja hyvä, että on tuollainen mahdollisuus.
Kaikin mokomin ja minun puolestani ihan sama kenen kanssa tai miten.
Vierailija kirjoitti:
Seurauksena traumatisoituneita äitiensä kasvattamia nuoria aikuisia, jotka kaipaavat tuntemattomaksi jäänyttä isäänsä. Elinikäinen trauma.
Ei poissaolevasta mitään traumoja jää eikä tuntematonta voi kaivata.
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä tai lähikapakasta olisi saanut lapsentekomönjät ilmaiseksi.
Lapsentekomönjät 😂👍🏻. Vähän niin kuin muovailuvahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukematta ketjua sanon vain, että tavallaan iloitsen, vaikka eihän se hyvä ole miesten kannalta. Mutta että naisilla on tähän mahdollisuus, se on oikein.
Sillä niin moni nainen, itseni mukaan lukien, on pettynyt siihen, että itse on yrittänyt ja joustanut loputtomasti, ajatellut toista loputtomasti, yrittänyt sinnikkäästi ratkoa ja sietää, ollut hyväntahtoinen ja kiltti, yrittänyt ilostuttaa kaikin tavoin, ollut HYVÄ ja saanut miehiltä niin paljon välinpitämättömyyttä ja scheissea.
Kun eivät miehet vaan välitä ja yritä riittävästi. (Yleensä.) Minä ja työni, miehen egoni, minun tapani olla. Miellyttämistarve puuttuu, itsensä kehittäminen.
Ja ilmeisesti perhe-elämässä tämä vielä pahenee, joten ymmärrän itsellisiä naisia.
Olen myös alkanut ajatella, että eihän luonnossakaan tarvita lapsiin isää.lisääntymiseen tarvitaan sekä nainen että mies
Tarvitaan sukusolut ja kohtu, mihin ne pääsevät kasvamaan.
Itsellisiä äitejä on tulevaisuudessa varmasti enemmän, mikä on kyllä järkiratkaisu, jos äiti on kykenevä huolehtimaan itsestään ja perheestään. Usein itsellisillä on hyvät ammatit ja toimeentulopuoli kunnossa. Itselliset äidit (lahjasoluilla äidiksi) ovat alunperin lähteneet lastentekoon yksin. Äitiä eikä lasta ole hylätty eli perusta lapsen kannalta parempi. Lapsella oikeus saada luovuttajan tiedot 18-vuotiaana klinikalta eikä hänen tarvitse kysellä äidin baari-iltojen jatkopaikoista. Isää ei ole huijattu tulemaan isäksi.
Säästytään monilta väännöiltä ja riidoilta. Liian moni elää riitaisessa tai huonossa parisuhteessa. Tai toinen roikottaa löyhässä hirressä vauvahaaveilijaa kunnes aika on ajanut ohi.
lisääntymiseen tarvitaan sekä nainen että mies