Muita, jotka ei nauti juoksemisesta yhtään?
Ihan kamalaa touhua, jalat tuntuu kireiltä ja lyijynraskailta.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Rullaluistelija kirjoitti:
Pakkoko on juosta? Jos haluat kuntoilla, niin voit rullaluistella tai -hiihtää, pyörällä jne.
Juoksu on siitä hyvä, että siihen ei tarvita mitään erityisiä välineitä. Rullaluistelu on Suomessa mahdotonta ja hiihtää voi vaan pari kk vuodessa.
Ap
Mitä se abaattinen snorlax siellä kurnuttaa? Juuri tulin rullaluistelulenkiltä (15km), aamulla oli tennispelit, huomenna säbäharkat. Juoksu on valintakysymys ystävä hyvä. Ihminen lienee luomakunnan sukkelin keksimään verukkeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkoko on juosta? Jos haluat kuntoilla, niin voit rullaluistella tai -hiihtää, pyörällä jne.
Juoksu on siitä hyvä, että siihen ei tarvita mitään erityisiä välineitä. Rullaluistelu on Suomessa mahdotonta ja hiihtää voi vaan pari kk vuodessa.
Ap
Mitä se abaattinen snorlax siellä kurnuttaa? Juuri tulin rullaluistelulenkiltä (15km), aamulla oli tennispelit, huomenna säbäharkat. Juoksu on valintakysymys ystävä hyvä. Ihminen lienee luomakunnan sukkelin keksimään verukkeita.
Verukkeet saattaa johtua vain kielen keksimisestä ja roskapussien viemisestä? Ehkä myös yhdellä käymisestä?
En minäkään pidä. Jo yksistään siitä syystä että rinnat pomppivat ja hölskyvät juostessa niin että tekee kipeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tennikseen tarvitaan tenniskenttä, maila ja pelikaveri, sählyyn vielä enemmän porukkaa. Täällä on tiet niin huonossa kunnossa, ettei rullaluistelua edes kannata harkita enkä todellakaan aja autolla mihinkään liikkumaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kävely riittää. Senkin voi tehdä reippaasti eikä tarvitse erityisiä juoksukenkiä. Kauppareissulle reppu mukaan, tulee hyötyliikunta samassa.
Kävely vaan ei ole juoksua ja jos haluaa harrastaa juoksua, niin kävely ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun F-koon rinnat eivät tykkää siitä, että juoksen.
Sama juttu. Mitkään liivit eivät tue tarpeeksi.
Olen juossut imetysaikoina 80J-liivikoon rinnoilla. Suosittelen siinä kokoluokassa joko Enell-juoksuliivejä tai shockabsorber run -liivejä yhdistettynä juoksutoppiin. Nykyisessä 75F koossa riittää hyvin shockabsorber run -liivit yksin. Harrastan ultrajuoksua, joten tiedän, mistä puhun.
Olen juossut viimeksi yli 30v sitten.
En pysty.
Syy, liian isot rinnat. Juokseminen sattuu, vaikka olisi kahdet liivit päällä.
Kaikki juoksijat näyttää
Niin tuskasilta, juoksu on kova rasite polville. Jos on vähääkään ylipainoa niin älä juokse!
No en tykkää nykyään juoksemisesta. Lapsena juoksin koko ajan kaikkialle minulle menin, niin kai minä sitten olen juoksuni juossut.
Kävely riittää. Senkin voi tehdä reippaasti eikä tarvitse erityisiä juoksukenkiä. Kauppareissulle reppu mukaan, tulee hyötyliikunta samassa.