Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kehtaan läskinä mennä salille

Laihduttaminen
12.06.2022 |

Oikeesti miten

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirl on kauniita fitness ihmisiä :(

Vierailija
2/26 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne salille ole pakko mennä. Laihduttaminen on 90% ruokavaliota ja 10% liikuntaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä lihaviin ei kiinnitä salilla huomiota. Kaikki ovat siellä vain treenaamassa.

Vierailija
4/26 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten läskinä kehtaa mennä ravintolaan?

Vierailija
5/26 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkun menet, siitä se paino alkaa nopeasti putoamaan.

Vierailija
6/26 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kehtaakaan. Päätyy vain tänne pilkattavaksi johonkin aloitukseen. Hyvällä tuurilla siellä on vielä jotain peilailijoita, jotka tirskuvat ihan avoimesti kaikille aloitteleville treenaajille.

Vierailija
7/26 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten läskinä kehtaa mennä jäätelökioskille?

Vierailija
8/26 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten läskinä kehtaa mennä ruokaostoksille?

Vierailija
9/26 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla sinusta tulee kapeampi läski. t. kokemusta on

Miksi ihmeessä et kehtaisi mennä? Oletatko ihan oikeasti, että kaikki muut ovat täydellisiä?

Vinkki: eivät ole.

Vierailija
10/26 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin kehtaa!

Sehän on vain hyvä että ylipainoinen tekee jotain hyvinvointinsa eteen 👍

Vierailija
11/26 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ahdistaa liikaa niin treenaa aluksi kotona. Kehon painolla tehtävillä harjoituksilla saa jo tulosta aikaan kun jaksaa vain säännöllisesti tehdä. Tai osta hulavanne ja kahvakuulia ja treenaa niillä. Katso netistä jokin ohjattu liikuntatunti.

Surullista kuulla, että et uskalla mennä salille. Jotkut ihmiset ovat ilkeitä, heistä ei kannata välittää, suurin osa ihmisistä osaa käyttäytä. Olisiko sinulla ystävää jonka kanssa aloittaa salilla käynti?

Vierailija
12/26 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehittääkö se tästä tekosyyn miksei voi laihduttaa? Sali ei ole mitenkään välttämätön laihtumiseen.

Vierailija
13/26 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vannoa, että et ole salin ainoa läski. Just tänään huomioin, että salilla oli kaikennäköisiä, kaiken värisiä, kaiken kokoisia ja ikäisiä ihmisiä. Ainakin omalla salilla on kyllä ihan kaikenkarvaista väkeä. Älä mene bikinifitness-salille vaan johonkin ihan perus salille, missä käy kulmakunnan perus ihmisiä.

Vierailija
14/26 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehittääkö se tästä tekosyyn miksei voi laihduttaa? Sali ei ole mitenkään välttämätön laihtumiseen.

Sieltä heti ihminen, joka todistaa ettei kannata mennä salille. Tee ap sellaista ei-julkista alkuun. Esimerkiksi kävelylenkkejä, uintia yms. Ja ruokavalio kuntoon. Kun itseluottamusta on enemmän, niin sitten salille. Nykyisin on myös hyviä ulkokuntosaleja, jotka ei iltaa myöden ole aktiivisessa käytössä. Sellaisia siis joissa on ihan painot. Ilmaista ja pääsee äkkiä pois jos alkaa ahdistaa.

Vierailija
15/26 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon laiha. Enkä uskalla mennä. Tai uskallan mutten tehdä siellä mitään.

Haluaisin voimaa käsiin, mutta pahinta on ne keskellä salia peilin edessä olevat käsipainot. Jokainen juoksumatolla tai crosstrainerilla oleva tuijottaa, enkä tiedä mitä tehdä.

Että

Ei se siitä läskistä se uskallus ole kiinni

Vierailija
16/26 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekaan vaan! Lienee saleja, joilla otetaan paljon selfieitä tms, ja saleja, joilla treenataan rauhassa. Kokeilemalla löytyy sulle sopiva. Pyydä ohjaajaa tekemään sulle aloitus-ohjelma, ettet riko itseäsi laitteissa - ihan samoin kevyempikin ihminen voi satuttaa itsensä ilman neuvoja. Älä mene siihen ääripäähän, että muutat kaiken kerralla elämäntavoissasi. 

Itse olen myös isokokoinen, mutta liikun lenkkeillen ja uiden. Jos joku tuijottaisi tai kommentoisi, kysyisin ehkä, oliko muuta sydämellä ja jatkaisin matkaani.  Aiemmin en uskaltanut edes näyttäytyä. Sitten ymmärsin syyt kokooni ja armahdin itseäni. Silloin vapauduin myös lähtemään liikkeelle. On ihanaa huomata jaksavansa aina pikkuisen enemmän. Kaikki eivät koe välitöntä hyvää oloa liikunnasta, mutta pidemmän päälle on parempi olo. 

Kovasti tsemppiä!

Vierailija
17/26 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon laiha. Enkä uskalla mennä. Tai uskallan mutten tehdä siellä mitään.

Haluaisin voimaa käsiin, mutta pahinta on ne keskellä salia peilin edessä olevat käsipainot. Jokainen juoksumatolla tai crosstrainerilla oleva tuijottaa, enkä tiedä mitä tehdä.

Että

Ei se siitä läskistä se uskallus ole kiinni

Hanki kuntosaliohjelma ja muutaman kerran pt-ohjaus, niin ei tarvitse palloilla salilla ja tekniikat menee oikein.

Vierailija
18/26 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen läski, mut kehtasin mennä salille, koska fysioerapeutti pakotti. En halua liikuntakyvyttömäksi näin nuorena. Pelkäsin, että muut siellä toisiaan on vaan semmoisia kauniita ja täydellisiä. No ei.

Yksi tyyppi jopa tsemppasi mua, kun kerroin, että olen just aloittanut. Ei siellä kukaan tuijota tai naureksi. Ihan hyvässä hengessä mennään. Nyt olen jopa innostunut salista, koska huomaan että olen lyhyessä ajassa jo kehittynyt pikkasen. Housut mahtuu päälle paremmin :)

Vierailija
19/26 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä kännit jos et muuten kehtaa salille mennä.

Vierailija
20/26 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks kukaan kävisi salilla jos penkkais 300kg treenaamatta... Salille vaan, ei siellä kukaan kato mitään.

Mies54v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme