Sana, jota inhoat? Minä aloitan: metukka
Kommentit (1988)
Inhoan aivan mahdottomasti sanaa inhota!
Yökkelipyökkelipuku
Suukkuluukku
höpönassu
Sanoittaminen nykymerkityksessään eli, kun sillä tarkoitetaan jotain muuta kuin laulun sanoittamista.
Kaksket..kolket..nelket..viisket..
Tapiseeraus. Ai v..tu, miten alkaa ottaa ylälavetille, kun joku päästää tuon suustansa. Onneksi ei ole tarvinut aikoihin kuulla. Se on tapetointi. Tapiseeraus on joku murre- ja epäsana.
Vierailija kirjoitti:
Sanoittaminen nykymerkityksessään eli, kun sillä tarkoitetaan jotain muuta kuin laulun sanoittamista.
Tämä ärsyttää minuakin, miksi enää ei puhuta kuvailusta kuten ennen? Ennen pyydettiin kuvailemaan tunteita tai kertomaan miltä tuntuu, nykyään tunteet pitää sanoittaa.
Ilmeisesti pitää myös vihata sitten Mazdasta käytettyä sanaa "matukka" ja Renaulteista käytetty sana "renut"?
Köllöttää kun tarkoitetaan lepäämistä tai päiväunien ottamista.
Vierailija kirjoitti:
Kaksket..kolket..nelket..viisket..
Viiskeetluvun ulukohyyskä.
Suomen kieli on jotenkin tosi ällöttävä ja inhottava välillä.
Mietitään vaikka Cardi B:n kappale: WAP (Wet ass pussy), aika sellainen korvamato jopa ja ihan neutraali.
Suomessa vaikka joku Tippa-T:n kappale paukuta sun pimppiä, kuulostaa niin ällöttävältä.
Vierailija kirjoitti:
Köllöttää kun tarkoitetaan lepäämistä tai päiväunien ottamista.
Pitäsköhän ruetakkii kylelleen köllöttämmään mahasa viereen päeväunille.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti pitää myös vihata sitten Mazdasta käytettyä sanaa "matukka" ja Renaulteista käytetty sana "renut"?
Kyllä minulla ainakin rusinat rasahteli (olen varma että moni vihaa sitäkin sanontaa) kun luin tuon. "Ajan matukalla" kuulostaa jotenkin epäilyttävältä.
AIVAN!! *masuasukki* on YLIVOIMASESTI : n kielen KARMEIN sana. Muistaakseni kyseinen kammotus voitti "karmeus" -tittelin🏆( jonku naistenlehden kyselyssä ) ANSAITUSTI.
Poppa ja pipi. Käsittämätöntä lässytystä.
Vierailija kirjoitti:
Fiatista Hiivatti ja KIA = "Köyhän ihmisen auto"...
Volkkarista = Volkswagenista alkuperään palaten Kraftdurchfreudewagen.
Vierailija kirjoitti:
turkulaismies
Espoolaismies - joka suomalaisen lehdistön mukaan "ammuttiin kotiovelleen Mogadishussa"!
Napanöyhtä