Sana, jota inhoat? Minä aloitan: metukka
Kommentit (2307)
Lössi, posse, juurisyy, rajapinta
Varsin usein uutiotsikoissa auto tekee mitä ihmellisempiä asioita, ajaa kolarin, kiepsahtaa katolleen, tuon leikisän jälkimmäisen auton minäkin haluaisin, tosin sen kanssa voisi mennä puskuri mutrulle jos käyttäydytään ihan miten sattuu..
Vierailija kirjoitti:
Varsin usein uutiotsikoissa auto tekee mitä ihmellisempiä asioita, ajaa kolarin, kiepsahtaa katolleen, tuon leikisän jälkimmäisen auton minäkin haluaisin, tosin sen kanssa voisi mennä puskuri mutrulle jos käyttäydytään ihan miten sattuu..
Edelliseen piti lisätä se auto joka myy kuin häkä. Melkoinen veijari ja mitähän se häkä oikein myy, varmaan häkäpönttöautoja.
Eihän nuo otsikot varsinaisesti ärsytä, mutta aiheuttaa turhaa pohdintaa toimittajan mahdollisesta osuudesta asiaan.
Tahtotila. Se on niin naurettavan tärkeilevä ja kömpelö ilmaus
Räväkkä. Sekä sana, että sen kuvaama asia.
Meikämandoliini, bööna, super, hyper, suulpäri, oukki doukki, kokoustaa (vrt suolistaa)
Pöhinä, siinä "bisnes"merkityksessä.
Masu, jos puhutaan aikuisen kropasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meikämandoliini.
Ja: Voi herra mun vereni. Tämä nyt ei ole sana, mutta ärsyttää sen verran, etten itse käyttäisi missään tilanteessa. Erikoinen, outo.
Tai meikämandariini. Mikä hiton mandariini?
Se on meikämandoliini.
meikämozart
Vierailija kirjoitti:
Biologinen kello tikittää.
ky rpää vailla
-bierree&lemuaa
Armollisuus. Joka toisessa lehtijutussa joku kertoo oppineensa olemaan itselleen armollinen. Uskonto katosi, joten ihminen joutuu anomaan armoa itseltään!
Hemo bro