Juon ehkä 5-6kpl 0,5l keskikaljaa ja muutamat viinilasit päivittäin, en silti pidä itseäni alkkiksena. Avovaimo läks. Voiha reva!
Eihän tuo nyt mikää paha määrä ole varsinkin näin kesälomalla?
M37
Kommentit (35)
Kymmenkunta annosta kummiskin ja se kertaa seitsemän tekee n 60 annosta viikossa. Mietis sitä...
Ei sitä päivittäistä tissuttelua jaksa katsoa.
Niin, et itse pidä itseäsi alkoholistina eikä siitä itsellesi ole omasta mielestäsi haittaa. Näin se aina menee alkoholistien kohdalla. Mut vaimo läks, miksiköhän?
Vierailija kirjoitti:
Kymmenkunta annosta kummiskin ja se kertaa seitsemän tekee n 60 annosta viikossa. Mietis sitä...
Itse asiassa n. 14 annosta päivässä koska 0,5l kaljat lasketaan kahdeksi annokseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä päivittäistä tissuttelua jaksa katsoa.
Eikä tuollaista raivoraitista syyllistävää woke-akkaa kukaan mies jaksa katsoa.
Kesälomallahan ei Suomessa ei tunneta minkäänlaisia alkoholirajoituksia.
Tuota, eihän alkoholisti ajattele olevansa alkoholisti. Ennen kuin myöntää sen pohjalle jouduttuaan. Niin se menee. Nyt voit aloittaa sen vaiheen, että kerjäät sääliä tutuilta ja tuntemattomilta täällä ja muualla. "Mutta kun..."
Jos juo oluen parin tunnin välein niin se alkoholi on jo poistunut elimistöstä kun ottaa toisen eli se on sama kun joisi yhden.
Aloitus varmaan on provo, mutta tällaisia on.
"Akka nipottaa kun pari kaljaa ottaa..."
Eli kasipakki joka ilta, viikonloput läpi kännissä...
Pystytkö olemaan juomatta esim. Useamman viikon? Niin, että ajatukset eivöt jatkuvasti ole seuraavassa kaljassa? Voitko olla juomatta, jos muut ympärilläsi juovat?
Jos molemmat onnistuu ongelmitta, voi olls että sinulla ei ole alkoholiongelmaa
Ole huoleti, kyllä noin raitis mies äkkiä uuden revan löytää.
Vierailija kirjoitti:
Jos juo oluen parin tunnin välein niin se alkoholi on jo poistunut elimistöstä kun ottaa toisen eli se on sama kun joisi yhden.
Harvoin juoppo join harvaan tahtiin juo.
Kaveri kuukauden päivät joi 24 kpl keskiolutta/päivä.
Aina iltapäivällä autoili hakemaan uuden laatikon.
Olipa sitten puhallusratsia ja käry kävi.
Ei vieläkään myönnä olleensa rattijuoppo, alkometrin virhevkuulemma ja oikeusmurha!
Vierailija kirjoitti:
Tapà ittes vìtuñ vàmmañeñ
Kirjoitat kuin vammainen, huomaatko? Et varmaan koska oot vammanen! 😂
Mä taas poltan ison askin päivässä, en silti koe itseäni tupakoijaksi. Kummallista että muut pitää mua tupakoitsijana?
Alkoholismihan ei ole automaattisesti mikään huono asia. Siistii vetää kuosit joka päivä.
Lomalla voi nyt vaikka juoda tuplamäärän tuosta, helposti menee jos herää vaikka mökillä ja alkaa ysin pintaan grillaa makkaroit aamiaiseksi niin pittäähän sitä juotavaa olla. Sitten puittenhalkomiskalja, saunansytytysbisse, odottelubisset, saunabisset, ruokabisset, iltasaunabisset jne. Alan miehelle ei tunnu missään.
Mulla menee amfea joka päivä, mutta en kuitenkaan ole mikään nipa.
Mä taas tarviin pildeä monta kertaa päivässä ja pyöritän viiden naisen hareemia. En silti koe itseäni seksi-addiktiksi, kaikki muut ovat epänormaaleja.
Tuo minimäärä menee jo pelkkään janoon. Tiukkapipon kanssa olet asunut, nyt oot vapaa kupittaan!