Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion kostaa uskottomuuden vuosien päästä

Vierailija
12.06.2022 |

Takaisinmaksun aika koittaa, kun lapset ovat riittävän isoja ja omillaan. En lähde vielä, koska en jaksa lasten viikko-viikko-elämää jossain kerrostaloluukussa, ja suhde toimii nytkin ihan hyvin. Elämä sujuu näinkin.

Mutta toisen teot kaihertaa koko ajan taustalla. Mulla ei ole tarvetta tehdä yhtä rumasti, mutta kun aika on, niin vain lähden. Mulle ei tehdä noin.

Kommentit (296)

Vierailija
21/296 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaiten kostaisit jättämällä heti ja aloittamalla itse onnellisen elämän mutta tuskin siihen kykenet. Eiköhän sinut jätetä ensin kun olet tuollainen. Miksiköhän muutenkin haki muualta seuraa...

Turhaan tuhlasit arvokasta nettitilaa ja omaa aikaasi näin tyhjänpäiväisen jorinan kirjaamiseen.

Vierailija
22/296 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kostat uskottomuuden sillä tavalla, että vahingoitat itseäsi hautomalla vuosikausia tuota katkeruutta ja mielipahaa? 

Juuri niin, olenhan vajaaälyinen av-mamma!

ap.

Vetele sinä vajaaälyinen veli tumppuusi. En ole mikään av-mamma.

Olet, jos tänne kirjoitat. Ei se ole mikään sukupuolisidonnainen juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/296 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaiten kostaisit jättämällä heti ja aloittamalla itse onnellisen elämän mutta tuskin siihen kykenet. Eiköhän sinut jätetä ensin kun olet tuollainen. Miksiköhän muutenkin haki muualta seuraa...

Mainio yhteenveto tuosta onnettomasta luuserista.

Kutsuukin itseään vielä mieheksi.

Vierailija
24/296 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrä jo hyvä nainen (tai mies, en tiedä) erota. Se on lopulta paras kostokin, koska vain niin tekemällä mies (tai nainen) voi oppia tekojensa seuraukset kantapään kautta.

Vierailija
25/296 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että jaksat ajatella lapsia! Harva vanhempi nykyisin asettaa lapsia itsensä edelle. 

Itse tekisin ehdottomasti juuri noin.

Vierailija
26/296 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kostat uskottomuuden sillä tavalla, että vahingoitat itseäsi hautomalla vuosikausia tuota katkeruutta ja mielipahaa? 

Kun nämä suhdekuviot koskevat muitakin kuin pettäjää/petettyä.

Petetyn elämä voi olla hyvin rikki. Eikä mikään todellakaan palaa entiselleen. Mutta siitä mitä on, voi tehdä riittävän hyvää.

Eri asia tietysti, jos aiheesta riidellään kaiken aikaa ja lapset joutuvat kärsimään. Itse nuorena matkalaukkuelämää eläneenä en tekisi lapsistani kahden kodin mierolaisia ilman perusteltua syytä.

Eikö puolison pettäminen muka riitä syyksi?

Mikä riittäisi?

Vierailija
27/296 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kova uho päällä mutta kun "oikea" aika koittaa niin et enää edes muista koko asiaa.

Vierailija
28/296 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin vahingoitan?

Oletko onnellinen? Et, koska haudot tuollaisia ajatuksia. Sillä tavalla.

Olen onnellisempi tässä lasten kanssa kuin yksin slummissa.

Eli olet niin persaukinen, että sun on pakko nyt vaan elää samankaton alla.

Jos rahaa olisi, sun ei tarttisi missään "slummissa" asua.

Vierailija
29/296 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäpä toivon, että miehesi jättää sinut mahdollisimman pian.

Sen verran tyhmältä vaikutat. Siksi se sua pettikin.

Tollo. En edelleenkään ole nainen.

Aivan sama. Tyhmä silti.

Naisesi ansaitsee viisaamman miehen itselleen. Toivottavasti jättää sut ja ymmärtää sun yksinkertaisuutesi. 

Tulit tänne varmaan hakemaan kannustuksia ja yläviitosia. Vihkoon meni.

Jaa miehenä naisilta, naisten palstalta? Olet juuri niin tollo kuin iso osa miehistä on.

Tollo on se, joka tulee AV-palstalle miehenä hakemaan sympatiaa.

Vierailija
30/296 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa että jaksat ajatella lapsia! Harva vanhempi nykyisin asettaa lapsia itsensä edelle. 

Kiitos tuesta! Juuri näin aion toimia, ja on täysin yhdentekevää mitä muut sanoo täällä tai muualla. Nykyään erotaan liian helposti ja lapset jää heittopusseiksi. Meillä siis EI ole rakkaudeton liitto, jos joku niin luulee.

Vierailija
31/296 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkaisit pettäjän kanssa. Joka pettää vielä toisenkin kerran.

Wau miten mahtavaa elämää. Luuletkos, että lapset ei muka huomaa mitään, kun asiat on päin v.ttua?

Vierailija
32/296 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kova uho päällä mutta kun "oikea" aika koittaa niin et enää edes muista koko asiaa.

Kova uho on ollut jo aika pitkään, vuosia siis, eikä näytä laantumisen merkkejä. Ja jos sitten 10 vuoden päästä tuntuu tuolta, niin sitten niin. Mutta nyt tuntuu tältä.

Vierailija
33/296 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wau miten mahtavaa elämää. Luuletkos, että lapset ei muka huomaa mitään, kun asiat on päin v.ttua?

Sotkuista on jo aikaa. Nyt on ollut jo vuosia tasaista, onnellista elämää. Perhe voi paremmin kuin koskaan.

Vierailija
34/296 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tuesta! Juuri näin aion toimia, ja on täysin yhdentekevää mitä muut sanoo täällä tai muualla. Nykyään erotaan liian helposti ja lapset jää heittopusseiksi. Meillä siis EI ole rakkaudeton liitto, jos joku niin luulee.

No jotain siinä teidän liitossa on perseellään, jos vaimon pitää vieraissä käydä?

Kerrotko mikä? Vai etkö uskalla edes sitä.

Vierailija
35/296 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko anteeksianto mitään?

Vierailija
36/296 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se toinen ehtii lähteä ennen sua. Sit potuttaa enempi, kun venytät siihen et lapset on isoja. Sehän ottaa hatkat eka ja sit oot enempi katkera, kun sun vuosia kestäny lähtemisen odottaminen päättyykin pettymykseen. Hih.

Vierailija
37/296 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain itseään arvostamaton luuseri jää pettäjän kanssa yhteen.

Vierailija
38/296 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, juuri oli lehdessä, että kaikille eläkeläisille ei riitä hoitajia.

On hyvä, että tulee eroja eikä naisten tarvitse hoitaa anoppeja.

Vierailija
39/296 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin vahingoitan?

Oletko onnellinen? Et, koska haudot tuollaisia ajatuksia. Sillä tavalla.

Olen onnellisempi tässä lasten kanssa kuin yksin slummissa.

Eli olet niin persaukinen, että sun on pakko nyt vaan elää samankaton alla.

Jos rahaa olisi, sun ei tarttisi missään "slummissa" asua.

Paska provo. Aika monella mun ikäisellä asuntovelallisella menee kämppä myyntiin, jos ero tulee.

Vierailija
40/296 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sotkuista on jo aikaa. Nyt on ollut jo vuosia tasaista, onnellista elämää. Perhe voi paremmin kuin koskaan.

Mikä hiton pelle sä oikein nyt olet. Sun piti kostaa vuosien päästä ja pettäminen tapahtui jo vuosia sitten. Ja vielä et ole saanut mitään tehtyä. Et sä koskaan mihinkään uskalla lähteä. Pelkkä suunpieksiä sinä olet.

Mikä sulle antoi nyt motiivin tulla tänne avautumaan. Mitä oikein odotat tältä?

Joskus se puolison pettäminen sitten kai vaan avaa sen tollonkin silmät. Etkö antanut vaimollesi kunnon seksiä vai olitko muuten vaan mies vailla tekoja. Voisit meille sen nyt kertoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän