Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion hankkia rakastajan

Vierailija
19.08.2008 |

Mieheni ei koskaan tyydytä minua sängyssä. Minä en enää jaksa, tarpeet minullakin on. Keskusteltu on mutta ilmeisesti mies ei pidä asiaa kovin tärkeänä?! Asiat ovat muuten monella tapaa hyvin enkä haluaisi tämän vuoksi erota. Mutta ilman tyydytystä en jaksa, liian surullista tämä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä, koska tulen? ...meillä emäntä ei enää täytä mun tarpeitani... kova yritys kyllä mutta... ei jaksa kuin yhden setin kerralla. Itse toistaisin sen kahdesti mielelläni, kielellä, sormella ja loppuhuipennuksella. Mutta kuulemma väsymys painaa jo yhden jälkeen liikaa. Jos kuitenkin kertoisit sille ukkopahalle miten saisi sut hymyilemään session päätteeksi niin... ;-) voisi ukkokin intoutua uudestaan.

Vierailija
2/5 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän olisi sen sortin asia, jonka vuoksi haluaisit erota? Se, että ukko laittaisi rahahanat kiinni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tiedä MITEN sut tyydyttäisi. Mä en laita miesten huoleksi mun tyydyttämistä, teen sen itse.

Eri asia sitten jos ette seksiä harrasta lainkaan?? Eihän mies välttämättä OSAA tyydyttää, kun ei moni nainen edes ITSE tiedä kuinka hänet tyydytetään.... ????

Vierailija
4/5 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tässä elämässä sentään olla myös tyydyttävää seksielämää. Ja kaikille pettämisestä vouhottajille tiedoksi: Ei tartte mulle tulla alkaa moralisoimaan, minä tiedän tasan tarkkaan mitä haluan ja mitä olen vailla. Enkä aio tulla teidän nenillenne hyppimään. Kaikki rakastajatar-ehdokkaat, postia osoitteeseen my.email@netti.fi

Vierailija
5/5 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukot on vähä onnettomia ja mielikuvituksettomia seksin suhteen. Suosittelen lämpimästi että seuraavan kerran tyrkkäät miehesi selälleen sängylle ja nouset ratsaille ja kastelet sormesi omassa tai kultasi suussa ja näytät mallia miten hyväillään. Joskus sitä paitsi tuntuu paremmalta kun sen tekee itse ja asennot eivät rajoitu siihen, että miehen kädet yltäisi. (Minä en ainakaan laukea koskaan pelkällä yhdynnällä, pakko aina hyväillä.) Sitten vasta painoksi pyydät miestäsi näyttämään miten hänet pitää hyväillä. (pisteet saa jos lasti osuus levitettyihin haaroihisi).

Leikkejä on loputtomasti, sun pitää vaan herättää mielikuvitus tuollakin osa-alueella. Ja muista sanoa ja näyttää millon tuntuu hyvältä! Jos aina makaat hiljaa ukko reppana on omissa fantasioissaan. Liiku ja voihki kun ukko tekee jotakin oikein. Kädellä voi ohjata myös toisen kättä. Osta seksivaatteita, mieti valmiiksi mitä teet ukolle ja mitä haluat hänen tekevän. Ja sano se(esim, haluan että tulet takaa päin, kiskot mua hiuksista ja hyväilet mua, kysyttävää? Tuon ymmärtää aika monet ukot.). Jos ukko kestää kuulla rumia, puhu rumia, jos ei niin puhu kauniisti. Mä en ainakaan jaksais vaihtaa ukkoa ja ruveta sitä alusta asti opettamaan. Tuo kun osaa jo pienillä käden painoilla sen mitä seuraavaksi pitää tehdä. Miehiä on helppo pitää seksiorjina, eikä ne edes tajua olevansa orjina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän