Kuinka monta annosta mies saa ottaa "kuppia" viikossa, ennen kuin ajattelet että hänellä on alkoholiongelma?
Ja vaikuttaisiko tämä mahdollisesti siihen haluaisitko deittailla tällaista kaveria?
Kommentit (74)
Pari keskiolutta illassa. Viikonloppuna ei sen enempää.
Määrä ei vaikuta deittailuun, vaan käytös juovuksissa. Jos pysyy hyväntuulisena, on ok, mutta rähinäviinan juojia en katselisi.
Kyllä se on ongelma jo olemassa jos yleensäkin ottaa.
Hmm, minua häiritsisi liian säännöllinen tai runsas alkonkäyttö, vaikkei voitaisi vielä puhua alkoholiongelmasta.
Tissuttelin ennen itse, vähän, mutta säännöllisesti, mutta lopetin sen, enkä haluaisi kumppanin harjoittavan sellaista.
Olisi ok vaikka viikonloppuisin lauantaisin ruuan kanssa ottaa yhdessä pari lasia viiniä ruuan kanssa. Yksi pullollinen kahteen pekkaan.
mikä tämä ajatus saa ottaa on? minua kiinnostaisi enemmän täytyykö sitä kuppia ottaa eli kumpi käskee pullon kallistaja vai pullonhenki
Känni kerran viikossa on jo suuri ongelma. Jos ei voi jättää sitä välistä, alkoholismi on jo kehittymässä.
Ylipäätään ei pitäisi humalaan asti juoda ikinä.
Ja miksi juoda 💩 makuisia alkoholijuomia, kun voi juoda vaikka energiajuomia, joista olo tulee energiseksi ja hyväksi?
Alkoholista tulee puuroinen, väsynyt ja heikko olo. Luusereitten juomaa.
Jos miehellä on lempinimiä alkoholille ja juomiselle, kyllähän jo se tehokkaasti laimentaa kiinnostusta. Itse en juo alkoholia ollenkaan.
Tai kuinka paljon voi polttaa kannabista, ennen kun on huumeongelma.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kertaa = ongelma, ja seuraavaksi tulevat muut myrkyt. Ehdoton ei tälle.
Mun mies käyttää alkoholia mielestäni sopivasti. Viikolla silloin tällöin avaa tölkin kaljaa tai lonkeroa, viikonloppuna illalla voi tissutella jotain vähän enemmän. Ei ole koskaan havaittavasti tai häiritsevästi kännissä. Itse juon harvoin mitään.
Ongelma on, jos pitää viikottain ottaa. Alkoholi ei saa olla niin iso asia elämässä, että joka viikonloppu on otettava.
Vierailija kirjoitti:
Pari keskiolutta illassa. Viikonloppuna ei sen enempää.
Määrä ei vaikuta deittailuun, vaan käytös juovuksissa. Jos pysyy hyväntuulisena, on ok, mutta rähinäviinan juojia en katselisi.
Liikaa. Pari olutta viikossa menisi.
Itsellä menee siis noin 15 annosta viikossa. Näyttäisi olevan isokin ongelma joillekin.
ap
Miksi pitäisi ottaa viikolla, miksi pitäisi ottaa joka vkl? Jos tuollsista kysyy paljonko voin ottaa, että toinen ajattelisi sen olevan ongelma niin sinulla ap on ongelma. Alholiongelma. Niin ja olen mies joka tämän vastauksen kirjoitti.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä menee siis noin 15 annosta viikossa. Näyttäisi olevan isokin ongelma joillekin.
ap
Kuukaudessa 60 annosta ja siihen vkl juomat lisäksi? Olet ap alkoholisti.
Alkoholisti on sellainen, jonka on pakko juoda. Minä juon koska saan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä kiinostaa minuakin. Viihdekäyttö taitaa muuttua silloin ongelmaksi kun/jos jää kiinni.
Vierailija kirjoitti:
ap
Voihan tuon miettiä niinkin, että mitä jos syöt 15 suklaalevyä viikossa. Voisiko se olla puolisolle ongelma?
Vierailija kirjoitti:
mikä tämä ajatus saa ottaa on? minua kiinnostaisi enemmän täytyykö sitä kuppia ottaa eli kumpi käskee pullon kallistaja vai pullonhenki
Ja sekin, että miten vimmaisesti täytyy kupinottoa puolustella ja varjella. Yleensä sen näkee nopeasti, kun pullo on se rakkain, sitä vaalitaan ja suojellaan, sitä ei saa arvostella tai akka lähtee.
Toivottavasti akka tajusi lähteä jo kättelyssä. Ihan ajan haaskuuta pullon kanssa kilpaileminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Voihan tuon miettiä niinkin, että mitä jos syöt 15 suklaalevyä viikossa. Voisiko se olla puolisolle ongelma?
Onko suklaalevy mielestäsi päihde?
Niin monta ettei se häiritse askareista selviytymiseen.
Jos tästäkin huolimatta pitäis akka jonain ongelmaisena, niin eiköhän sitä tulis vaan laitettua akka vaihtoon, kukaa jaksa mitää turhasta jäkättävää katella.