Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkääkö kaikki mummut ja ukit, kun lapsenlapset tulee yökylään

Vierailija
12.06.2022 |

Vaikka lomien aikaan. Entäpä jos ei huvita/jaksa, kun on itsekin vielä työelämässä mukana.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tykkää. pitäisikö?

Vierailija
2/18 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni rakastaa ja tykkää tavata lapsenlapsiaan, mutta kokee yökyläilyt liian raskaiksi. Minulla oli ihana ja lämmin suhde isovanhempiini, vaikka en koskaan ollut heillä yötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät varmasti tykkää.

Vierailija
4/18 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsenlapset on vielä pieniä ja asuvat muutaman sadan kilometrin päässä. Eivät ole yökyläilleet ilman vanhempiaan. Niillä on niin tarkat ja monimutkaiset iltarituaalit, että en mä edes osaisi toimia oikein. Tavallaan hyvä, että olen päässyt näin helpolla.

Vierailija
5/18 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran vuodessa on kivaa, useammin ei.

Vierailija
6/18 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tykkää,jotkut ei!Mummien ja ukkien pitäisi saada olla lastenlasten kanssa mutta ei hoito vastuussa!

Vierailija
7/18 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä. En itse ole isovanhempi, mutta olen huomannut että äitini ottaa sisarusten lapset yökylään hyvin vastentahtoisesti. Oikeastaan hän on niitä, jotka jankkaa joka tapaamisella, että lapsia pitää tehdä ja se on elämässä tärkeintä. Ristiäisissä otetaan kuvat, jotka tietysti someen kehuttavaksi. Tämän jälkeen loppuukin mielenkiinto lapsiin. Someen pitää saada tosin kuvia, joten täytyyhän niitä lapsenlapsia tavata.

Vierailija
8/18 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lastenlapseni ovat kissoja ja koira.

Eivät tule yökylään mutta olen kyllä ollut yötä heillä kun lapset on olleet yötä poissa, joskus useammankin.

Voisin kyllä mielellään ottaa yöpymään mutta kissat ei oikein tykkää, viihtyvät parhaiten omassa kodissaan. Koira varmasti viihtyisikin. 

Minulla on kaksi lasta, tytär ja poika ja heillä yhteensä neljä kissaa sekä toisella myös tämä koira. Ihmislapsia ei tule, näin on ilmoitettu jo ajat sitten ja sen minulle täysin ok. Nämä olemassa olevat ovat minulle erittäin rakkaita ja on mukava tavata näitä. Ikäväkin tulee jos pitempään menee näkemättä.

Vierailija
9/18 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti olisi halunnut jatkuvasti lasta yökylään vaikka asuvat melkein 300km päässä eikä hän ollut kykenevä vastaamaan lapsesta , olen parikertaa ollut yhdessä lapsen kanssa yökylässä. Ei mummi mitään tee lastenlasten kanssa,istuu ja katsoo. Antaa ruokia välillä. Ei tuo siellä viihdykään. Anoppi ottaa mielellään yökylään silloin kun heille sopii ja vielä teininäkin poika mielellään menee mummulaan, varmasti puuhaavat yhdessä ja tuntee olevansa tärkeä . Äitini ei ole sellainen mummityyppi eikä aikoinaan lastensakaan kanssa leikkinyt tai juuri puuhaillut, sen hoiti isäni joka oli myös ihana vaari.

Vierailija
10/18 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti ei oikein enää jaksa. Mutta jos menen mukaan tai siskoni niin sitten

Vierailija
11/18 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olisikin lapsenlapsia. Odotan innolla että vielä saisin!!!!

Vierailija
12/18 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain siskon lapsista tykätään yökylässä

Vierailija
13/18 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lasten mummi osaa kyllä sanoa jos ei sovi tulla. Muutenki aika vahvat mielipiteet omaava mummeli, ei jää epäselväksi jos ei huolita....

Vierailija
14/18 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut pieniä lapsenlapsia yökylään silloikin, kun en niin hirveästi haluaisi tai jaksaisi. Isompien kanssa ei ole enää jaksamisesta kiinni. Ajattelen, että voin silloin tällöin laittaa omat tarpeeni syrjään. Viihdyn lasten seurassa mutta onhan se pienten hoitaminen omalla tavallaan rankkaa. Olen vielä työelämässä.

Vierailija
15/18 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapset on olleet muutaman yön vuodessa mummolassa. Itse tykkäisin kovasti, jos aikanaan saisi lapsenlapsia kylään.

Vierailija
16/18 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mummot ja kaikki lapset ja lapsenlapset ovat erilaisia. Rakastan omia lapsenlapsiani yli kaiken, mutta en jaksaisi kovin usein ottaa vastuuta pitkäksi aikaa, korkeintaan yhden kerrallaan otan pariksi yöksi. Nuoriso ei välttämättä näe miten vanhuus vaikuttaa jaksamiseen.

Vierailija
17/18 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyssä iässä, eli eläkeikäisenä, parin yön kyläily vie voimat, jos hoidettava on villi. Ja en ole suvussa ainoa joka on vastentahtoinen, ihan samasta syystä.

En tajua miten vanhemmat jaksaa.

Vierailija
18/18 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison tytär lähettää lapsensa meille yökylään pari kertaa kuussa viikonlopuksi, kun haluaa bilettää miehensä ja kavereidensa kanssa.

En pidä siitä. Se 3-vuotias vielä menettelee, mutta se vaippaikäinen on aika työläs.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi