Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi osti meille toista kertaa peräkkäin mansikoita, vaikka en halua niitä

Vierailija
12.06.2022 |

Viime viikolla osti. Sanoin, etten pidä mansikoista, enkä halua perata niitä. Hän pakotti ottamaan ne. Hampaat irvessä perkasin ne.

Tällä viikolla hän oli ostanut taas mansikoita meille. Mitä mieltä?

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos poikansa tykkää niistä? Vähän outo aika ostaa noin usein mansikoita, ovat kalliita. Miksi perkaat niitä erikseen? Eikö voi vaan irrottaa kannan aina kun syö? Tuskin tähän aikaan pakastat.

Tämä. Miksi ostaa? Ja tein selväksi viime viikolla, etten halua niitä. Ei voisi vähempää kiinnostaa. Silti osti uudelleen. Muutenkin aina tekee tasan mitä haluaa, eikä kuuntele muita. Minusta loukkaavaa. ap

Mitä muuta teillä ei saa olla, koska sinä et halua? Ilmiselvästi muut pitävät mansikoista.

Vierailija
22/69 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka laiska ihminen voikaan olla? Kysyn vaan jos parin minuutin homma on liikaa ?

Tai on niitä tyyppejä jotka valittaa vartin ja sitten tekee minuutin ja taas valittaa vartin

Joo kovvoo hommoo

Jos luit ketjun, tässä on kyseessä se, että anoppi tekee aina mitä itse haluaa, eikä kuuntele muita. Tapa on ilmennyt monissa muissa, paljon pahemmissa käänteissä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut jostain, että sen mansikan kannankin voi syödä, eli ei sitä tarvitsisi välttämättä poistaa siitä. Olen itsekin joskus syönyt niitä kantoineen, eikä minulle ole mitään oireita tullut.

Vierailija
24/69 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käske anoppi tänne tuomaan ne mansikat. Kotimaiset mansikat 250 gramman pakkaus on täällä nyt 7,70. Isompia ei edes saa.

Miksi muuten sinä perkasit, kun teillä on anopin poikakin?

Koska perkaaminen on naisten hommaa jopa minun mielestäni. ap

Viddu sä oot sekaisin. Miehesi ei osaa ruokkia omia lapsiaan?

Vierailija
25/69 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä appiukko tuo yleensä aina mustaa makkaraa tulleessaan. Joo, oli hauskaa yhden kerran, mutta ku jatkunut 15-vuotta, eikä kukaan sitä halua syödä.

Tiedän, first world problems.

Vierailija
26/69 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele, jos se tulisi uusien pottujen kanssa. Mikä peseminen ja keittäminen...

Se vasta olisikin minusta loukkaavaa. Ostamme itse perunamme, kiitos. ap

Vierailija
27/69 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ostaa juuri siksi, että sinä et niistä pidä. Menee rahat silloin pojalleen ja lapsenlapsille. Senkin provoilija.

Vierailija
28/69 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee jollekin terapeutille. Et ole ihan tolkuissasi, ap.

Vierailija
29/69 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee jollekin terapeutille. Et ole ihan tolkuissasi, ap.

Tässä on taustalla vuosikausien teot anopin puolelta. ap

Vierailija
30/69 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sitä mieltä että paska provo, mansikoita saa tällä hetkellä vain pienissä rasioissa ja nekin ulkomaisia. Jos minuutin perkaaminen on iso ongelma niin sitten jättää perkaamatta.

Kyllä kotimaisiakin jo saa. Ostin alkuviikosta 250g/5,99€ Citymarketista.

Ei niitä tarvitse perata. Alkukesän mansikat on niin kalliita, että ne syödään suoraan purkista. Kannasta kiinni, purkista truutataan kermavaahtoa päälle ja suuhun. 

Vierailija
31/69 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda anoppia.

Vierailija
32/69 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käske anoppi tänne tuomaan ne mansikat. Kotimaiset mansikat 250 gramman pakkaus on täällä nyt 7,70. Isompia ei edes saa.

No tuligan se sieltä. Kaikki älyttömät ajatukset ja periaatteet hankaloittavat niin omaa elämää, lasten elämää, miehesi elämää, sosiaalisia suhteita, omaa ja muiden tunne- elämää.

Ajattele, kuinka helppoa olisi, kun sanoisit vaan kiitos, ja antaisit miehen perata iltapalaksi. Tällöin olisit onnellinen, kun anoppi tuo kalliita, todella terveellisiä herkkuja lapsille. Mansikat kun alentavat tulehdusta, ehkäisevät syöpiä, ovat hyväksi sydänterveydelle. Ja sinä et halua kaikkea tuota hyvää lapsillesi sovinististen ajatuksiesi vuoksi.

Vierailija
33/69 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuligan se sieltä. Kaikki älyttömät ajatukset ja periaatteet hankaloittavat niin omaa elämää, lasten elämää, miehesi elämää, sosiaalisia suhteita, omaa ja muiden tunne- elämää.

Ajattele, kuinka helppoa olisi, kun sanoisit vaan kiitos, ja antaisit miehen perata iltapalaksi. Tällöin olisit onnellinen, kun anoppi tuo kalliita, todella terveellisiä herkkuja lapsille. Mansikat kun alentavat tulehdusta, ehkäisevät syöpiä, ovat hyväksi sydänterveydelle. Ja sinä et halua kaikkea tuota hyvää lapsillesi sovinististen ajatuksiesi vuoksi.

Ymmärrätkö, mitä tarkoittaa sana jopa?

Vierailija
34/69 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka laiska ihminen voikaan olla? Kysyn vaan jos parin minuutin homma on liikaa ?

Tai on niitä tyyppejä jotka valittaa vartin ja sitten tekee minuutin ja taas valittaa vartin

Joo kovvoo hommoo

Jos luit ketjun, tässä on kyseessä se, että anoppi tekee aina mitä itse haluaa, eikä kuuntele muita. Tapa on ilmennyt monissa muissa, paljon pahemmissa käänteissä. ap

Ketjun perusteella kyse on sataprosenttisesti siitä, että sinä et kuuntele muita ja keksit omiasi, jotta pääset uhriutumaan. Anna miehen ja lasten syödä mansikoita.

Vierailija
35/69 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten takia pitää perata mansikat? Hahaa! En mä mitään tuollaista ole ikinä tehnyt. Jopa mun 1,5v osaa ottaa mansikan kannan pois ennen syömistä.

Vierailija
36/69 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikoita ei saisi tuoda, koska sinä et pidä niistä. Mites tykkääkö puolisosi tai lapset? Jos, niin ihan hyvä syy tuoda mansikoita, varsinkin kun itse niitä tuskin ostat.

Ymmärtäisin enemmän kiukkusi jos kyseessä olisi isot laatikot mansikoita, mutta niitä ei ole vielä myynnissä.

Vierailija
37/69 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kovvoo hommoo

No voisitko antaa sitten esimerkin näistä monista muista, paljon pahemmista käänteistä? Koska tämä mansikkaesimerkki ei nyt ihan uponnut. Onpa kauhea anoppi kun pakottaa sinut tekemään minuutin työn jotta lapset pääsevät nauttimaan mansikoista? Vaikka niitä ei edes tarvitse perata vaan HALUAT perata ne?

Vierailija
38/69 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Meille". Ehkä ne oli hänelle ja sun miehelle. Teidän kakruille. Mutta sulle on olemassa vain minä.

Vierailija
39/69 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie biojätteeseen suoraan, jos niin laiskottaa.

Vierailija
40/69 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä pihamaalle saa räkättirastaat herkkuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi