Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppi osti meille toista kertaa peräkkäin mansikoita, vaikka en halua niitä

Vierailija
12.06.2022 |

Viime viikolla osti. Sanoin, etten pidä mansikoista, enkä halua perata niitä. Hän pakotti ottamaan ne. Hampaat irvessä perkasin ne.

Tällä viikolla hän oli ostanut taas mansikoita meille. Mitä mieltä?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sitä mieltä että paska provo, mansikoita saa tällä hetkellä vain pienissä rasioissa ja nekin ulkomaisia. Jos minuutin perkaaminen on iso ongelma niin sitten jättää perkaamatta.

Jo on kotimaisia kaupan, maksaa paljon ja rasiassa ei montaa marjaa ole.

Vierailija
62/69 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahempaa; anoppi halusi lähteä kanssamme itsepoimimaan mansikoita tilalta meille ja en tajua miksi se poimi vain mädät ja kaikki pilaantuneet. Valtaosa oli pilalla. Tietysti kun muut oli jättäneet ne pensaaseen niin tämä poimi ne. Ja itse kun perkasin samalla kannattomiksi niin hän jätti kannat ja jopa lehtiä mukaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkkyä aapee! Siis ihan karseeta. Ootko ajatellut terapiaa että toipuisit?

Lapsille terapiaa, kun eivät saa itse perata. Ap passaa lapset pilalle.

Vierailija
64/69 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä voi anoppi viedä lapsia ilahduttaakseen.  Karkkia, limua tai jäätelöä en ole ikinä ostanut.  Ostan viemisiksi yleensä hedelmiä ja tuoreita marjoja. Olen vienyt myös uusia perunoita, porkkanoita, nauriita, retiisejä, herneitä ym.  Olenkin usein ihmetellyt että niitä ei oteta muovikassista pois-kassi lojuu lattialla.  Olen ilmeisesti vienyt kalliita tuotteita jotka päätyvät roskiin? No en vie enää. Syön itse hyvällä omallatunnolla.

Vierailija
65/69 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aistin, että näitämansikoita ei tuoda ap:lle, jotta lapset saisivat jotain hyvää syötävää, vaan ihan vittuiluna. Ap pyytänyt ettei tuoda -> anopille iskee pakkomielle tuoda rasiallinen mansikoita joka kerta.

Vierailija
66/69 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka laiska ihminen voikaan olla? Kysyn vaan jos parin minuutin homma on liikaa ?

Tai on niitä tyyppejä jotka valittaa vartin ja sitten tekee minuutin ja taas valittaa vartin

Joo kovvoo hommoo

Jos luit ketjun, tässä on kyseessä se, että anoppi tekee aina mitä itse haluaa, eikä kuuntele muita. Tapa on ilmennyt monissa muissa, paljon pahemmissa käänteissä. ap

Väistämättä on varmasti tehnyt paljon vääryyttä jos otat näin pienistä asioista nokkiisi.

Vierailija
67/69 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin tähän aikaan pakastat.

Häh? Jos mulla olisi viiden kilon laatikko mansikka, niin todella pitäisi osa pakastaa tai tehdä hilloksi koska ei me kolmestaan tuollaista määrää syötäisi.

Sitä en tiedä paljonko ap:n anoppi toi mansikoita.

Tuskin kukaan tuo mitään neljääkymmentä rasiaa niitä pieniä 250g bokseja mitkä on tällä hetkellä ainoita mitä myydään.

Vierailija
68/69 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi anoppi ei perkaa niitä muutamaa mansikkaa lapsille? Tai lapset itse? Vauvathan eivät saa mansikoita edes syödä, ja sen ikäinen, joka saa, osaa itse irrottaa kannan siitä mansikasta, jonka syö. Ei se niin vaikeaa ole.

Vierailija
69/69 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikoita neljänneskilo ja kova poru perkaamisestä😳