Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävä flirttaili mun miehelle

Vierailija
11.06.2022 |

Ärsyttää. Esittelin mun miehen vanhalle ystävälle jona flirttasi ihan siinä silmien alla. Hihitteli ja pöyhi hiuksiaan. Mies on tosi komea ja tietää charminsa kyllä mutta ärsyttää että tämä mun vanha ystävä lähti flirttaamaan. Omassa liitossaan menee surkeasti ja tiedän että ero on lähellä.

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks aina luullaan että nainen flirttailee. Mä en ainakaan flirttaile jos leikin mun hiuksilla tai hihittelen tai punastun. Olen tosi ujo ja en oikein osaa olla aina sosiaalisissa tilanteissa joten mä luulen että munkin oon luultu monesti flirttailevan vaikken olekkaan niin tehnyt.

Kuinka vanha olet? 14? Ei kai aikuiset ihmiset hihittele ja punastele?

32-vuotias tässä hei! Olen valitettavasti niin awkward, että punastelen ja hihittelen tässäkin iässä. Tiedän kyllä kuinka noloa se on, tulen vain supersurkeasti toimeen ihmisten kanssa.

Täällä toinen punastelija ja olen jopa 35-vuotias! Miehet ovat aina tykänneet punastelustani ja nyt syy selvisi. Voi ei!

Vierailija
62/89 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh

Muistan kun vaimoni piti eräälle ystävälleen puhuttelun kun olimme parikymppisiä.

Ihmettelin kun hän katosi fb-ystävistäni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko todella, että komea mies, jonka kanssa naiset flirttailevat joka puolella, pysyy sinulle uskollisena elämänsä loppuun asti?

Joo, hän rakastaa mua. Ja minä häntä. Myös minua lähestytään usein mutta olen täysin uskollinen ja haluan olla hänen kanssaan.

En ole mitenkään naiivi, elämä voi heitellä mutta nyt olen onnellinen.

Kyse oli siitä ystävästä, ei miehestä.

Ei rakastuminen auta. Jossakin vaiheessa miestä lähestyy tarpeeksi upea nainen, jonka kanssa hän menee sänkyyn. Lähes kaikkia naisia lähestytään viimeistään viimeisten hitaiden alkaessa. Miehiä lähestytään korkeintaan top 10%.

Vierailija
64/89 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin että on vaikea luottaa tällaiseen ihmiseen.

Hän on kerran aiemmin alkanut selän takana seurustella kaverinsa, siis varatun miehen kanssa.

mies ei ole komea eikä charmantti koska jos olisi niin hän ei olisi tekemisissä sinun eikä ystäväsi kanssa:)

Haha. Olen entinen malli. Ei huolta siitä. Myös ystäväni on keskivertoa kauniimpi.

Niin? Varmaan paino sanalla "entinen":) Ja malli ei ole kauniin synonyymi, malleiksi pääse kaiken näköisiä. Onko miehesikin entinen mr. Finland vähän kuin Henry Saari?

No miten vaan. Olemme näyttävä pari, molemmat siis herätämme helposti huomiota. Pitkiäkin.

Juu ja hengaat vauvapalstalla lauantaina iltasella. :)

Vierailija
65/89 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset ystävät, joiden on jatkuvasti testattava viehätysvoimaa ystävien miehiin ovat rasittavia. Minusta se on huonoa käytöstä ja tosiaan epäkunnioittavaa ystävää kohtaan. Mutta pitää erottaa huomaavainen seurallisuus ja suora flirtti nenäsi edessä. Jälkimmäinen on vallankäyttöä, jolla on tarkoitus saada sut epävarmaksi - en luottaisi tyyppiin tai pitäisi läheisenä.

Kiitos, joo mä aistin ton vallankäytön. Todella viisaasti löydetty. Mut mä joudun välillä olemaan tekemisissä ja haluaisin kasvaa siihen tilanteeseen. Onko tähän ajatuksia?

Riippuu sinusta ja tästä ystävästä. Jos on sellainen tyyppi, että suora puhe toimii, niin se olisi hyvä, mutta sanavalintoja ja äänensävyä pitäisi miettiä. Ehkä viaton kysymys, mitä mieltä hän on naisista, jotka hakevat huomiota varatuilta miehiltä? Jos ei ymmärrä, niin ei ymmärrä, mutta saattaa hyvin mennä perille.

Jos et ole huomaavinasi, niin vastaava vallankäyttö voi toistua ja tulla esiin muissakin tilanteissa. Sinua vähän kuin huomaamatta painetaan alaspäin, kuutenkin niin vaivihkaa, että tilanteeseen on vaikea puuttua.

Tää on niin totta! Nainen myös vitsaili mun kustannuksella eikä ollut ihan hyväntahtoista. Se on niiiin hienovaraista että tuskin huomaa. Sä löysit nyt tämän ytimen viisas ihminen. Kiitos.

Vierailija
66/89 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on kerran aiemmin alkanut selän takana seurustella kaverinsa, siis varatun miehen kanssa.

mies ei ole komea eikä charmantti koska jos olisi niin hän ei olisi tekemisissä sinun eikä ystäväsi kanssa:)

Haha. Olen entinen malli. Ei huolta siitä. Myös ystäväni on keskivertoa kauniimpi.

Niin? Varmaan paino sanalla "entinen":) Ja malli ei ole kauniin synonyymi, malleiksi pääse kaiken näköisiä. Onko miehesikin entinen mr. Finland vähän kuin Henry Saari?

No miten vaan. Olemme näyttävä pari, molemmat siis herätämme helposti huomiota. Pitkiäkin.

Miksi en. Täällä on sunkaltaisten epäonnistujien lisäksi todella koulutettuja ja viisaita ihmisiä. Pitää vaan osata suodattaa. Nytkin toi edellinen viesti on aivan timantti. Mun kysymys ratkesi, sinä joudu edelleen elämään katkeran itsesi kanssa.

Vierailija
67/89 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi en. Täällä on sunkaltaisten epäonnistujien lisäksi todella koulutettuja ja viisaita ihmisiä. Pitää vaan osata suodattaa. Nytkin toi edellinen viesti on aivan timantti. Mun kysymys ratkesi, sinä joudu edelleen elämään katkeran itsesi kanssa.

Jaxuhalit! :)

Vierailija
68/89 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voihan siitä miehestä muutkin kilpailla", totesi ystävättäreni kun näin hänet eräissä iltamissa aikoinaan istuvan lattialla selkä seinää vasten käsi kädessä erään yhteisen ystävättäremme miesystävän kanssa. Hän oli aikoinaan myös flirttaillut näkyvästi eräissä toisissa iltamissa minun pitkäaikaisen poikaystäväni kanssa. Yllätin pariskunnan keskellä ravintolasalia kun he olivat niin soidinmenoissa etteivät enää kuulleet eivätkä nähneet mitään. Olivat vähän nolon näköisiä kun vihdoin huomasivat minut.

Vierailija
69/89 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhalit Ap:lle. Kyllä sun elämäsi on rankkaa

Vierailija
70/89 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Firtti ei johda mihinkään.Kumalekin tuli vaan hyvä fiilis! Tosin minulle mainen olisi ollut entinen ystävä ja se olisi olut siinä.Ukoltani kysynyt enkö sinulle riitä?

Sanoiko mies, ettei nyxä riitä :O ? Kuten itse sanoit: flirtin ei tarvitse johtaa mihinkään.

Vierailija
71/89 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa käytöstä naiselta. Itse olisin sekä huvittunut että imarreltukin: mieheni on niin magee että joku yrittää pokata. Omaan mieheeni luotan täysin, ja ollaan yhdessä naureskeltu, kun on muutama tällainen kokemus puolin ja toisin takana. Toki sellainen imartelee itseäkin jos joku flirttailee, mutta ei se synti ole. Flirtti jää flirtiksi.

Vierailija
72/89 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitkö ottiko suikkuliin? Mikä mainioin tilaisuus kolmen kimppaan. Nyt otat heti asian esille ja ehdotat.

Vierailija
73/89 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaxuhalit Ap:lle. Kyllä sun elämäsi on rankkaa

Jokainen saa puolustaa rakkauttaan ,että koita sinä; todenäköisesti itsesi viestistä tunnistava hyväksyä se.Enkä tarkoita ap:n ystävää tässä.Kyllä teitä riittää ja omalle miehelle haukutaan kaikki kaverit,ystävät ja muut naispuoliset henkilöt kun itse flirttaillaan.

sivusta

Vierailija
74/89 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset ystävät, joiden on jatkuvasti testattava viehätysvoimaa ystävien miehiin ovat rasittavia. Minusta se on huonoa käytöstä ja tosiaan epäkunnioittavaa ystävää kohtaan. Mutta pitää erottaa huomaavainen seurallisuus ja suora flirtti nenäsi edessä. Jälkimmäinen on vallankäyttöä, jolla on tarkoitus saada sut epävarmaksi - en luottaisi tyyppiin tai pitäisi läheisenä.

Kiitos, joo mä aistin ton vallankäytön. Todella viisaasti löydetty. Mut mä joudun välillä olemaan tekemisissä ja haluaisin kasvaa siihen tilanteeseen. Onko tähän ajatuksia?

Riippuu sinusta ja tästä ystävästä. Jos on sellainen tyyppi, että suora puhe toimii, niin se olisi hyvä, mutta sanavalintoja ja äänensävyä pitäisi miettiä. Ehkä viaton kysymys, mitä mieltä hän on naisista, jotka hakevat huomiota varatuilta miehiltä? Jos ei ymmärrä, niin ei ymmärrä, mutta saattaa hyvin mennä perille.

Jos et ole huomaavinasi, niin vastaava vallankäyttö voi toistua ja tulla esiin muissakin tilanteissa. Sinua vähän kuin huomaamatta painetaan alaspäin, kuutenkin niin vaivihkaa, että tilanteeseen on vaikea puuttua.

Tää on niin totta! Nainen myös vitsaili mun kustannuksella eikä ollut ihan hyväntahtoista. Se on niiiin hienovaraista että tuskin huomaa. Sä löysit nyt tämän ytimen viisas ihminen. Kiitos.

Niin, tiedän koska minulla oli tällainen ystävä. Ystävyys päättyi sillä hetkellä, kun aloin pitää puoleni. Hän on edelleen yksi hauskimmista seuraihmisistä, jonka tiedän, mutta valitettavasti hyvät puolet eivät korvaa huonoja. Ihminen oli täysin erilainen kaksin ja seurassa. Kaksin meillä oli syvällisiä keskusteluja ja sellaista sisarellisuutta, isommassa porukassa olin aina se ankanpoikanen, johon hienovaraisesti mollaavat vitsit kohdistettiin.

Toivottavasti voitte pysyä väleissä ja yhteisessä ystäväpiirissä. Elämä on kuitenkin helpompaa niin. Älä lähde nokitteluun, päinvastoin onnellisuus on paras kosto. Keskity muihin ihmisiin, omaan parisuhteeseen, harrastuksiin ja uraan, ja ota terve etäisyys tähän ystävään. Älä avaudu hänelle henkilökohtaisista asioista, älä etenkään mistään vaikeuksista tai haasteista, koita suhtautua häneen kepeästi ja lempeästi. Panosta muihin läheisiin ihmissuhteisiin.

Näytä olemuksellasi, ettei itsetuntosi horjahda.

Vierailija
75/89 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on selkeästi huono itsetunto. Entinen malli. Ok...

Ap:n pitäisi ottaa asia positiivisesti, että oma miehensä on niin komea, että naiset alkavat pöyhistelemään hiuksiaan (mahdollisesti ihan ajatuksissaan).

Vierailija
76/89 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailu on sekä miehiin että naisiin sisäänrakenettu ominaisuus.

Se tulee ihmiseltä ihan luonnostaan, jos hän tapaa ihmisen, josta on kaikinpuolin kiinnnostunut.

Suurin osa flirtti eleistä tulee ihmisestä ulos, ihan hänen sitä itse tiedostamattaan.

Luonto on järkännyt asian näin, jotta suku ja elämä yleensä jatkuisi.

Tottahan on ihan tarkoituksellistakin flirttiä, ja monista eri syistä.

Ja toisekseen kannattaa huomata ja muistaa sekin, että ihmisiin flirtti ei edes tehoa.

Sillä aina sitä molemmin puolista kemiaa ei vain ole, eikä sitä väkisin synny.

Fiksut ihmiset eivät koskaan torju tylysti flirttiä, kuten herrasmiehet ja ladyt.

He eivät vain vastaa flirttiin ja jättävät asian siihen.

Vierailija
77/89 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus ja omistushalu miestä kohtaa on todella rumaa katsottavaa

Vierailija
78/89 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsooko kavereidesi miehet koskaan sinua? Ei taida. 

Olet mustasukkainen.

Vierailija
79/89 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset hankkivat "ystäviä"?

Toisin sanoen: "Mihin enää tarvitaan vihollisia, kun on tällaisia ystäviä."

Vierailija
80/89 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

heh

Muistan kun vaimoni piti eräälle ystävälleen puhuttelun kun olimme parikymppisiä.

Ihmettelin kun hän katosi fb-ystävistäni

Edelleenkö tuota erästä ystävää haikailet vai miksi ihmettelit?