Ystävä flirttaili mun miehelle
Ärsyttää. Esittelin mun miehen vanhalle ystävälle jona flirttasi ihan siinä silmien alla. Hihitteli ja pöyhi hiuksiaan. Mies on tosi komea ja tietää charminsa kyllä mutta ärsyttää että tämä mun vanha ystävä lähti flirttaamaan. Omassa liitossaan menee surkeasti ja tiedän että ero on lähellä.
Kommentit (89)
Miksi ihmiset hankkivat "ystäviä"?
Toivottavasti flirtti toimii! Kohta sinä olet sinkku ap. Hehheh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin että on vaikea luottaa tällaiseen ihmiseen.
Hän on kerran aiemmin alkanut selän takana seurustella kaverinsa, siis varatun miehen kanssa.mies ei ole komea eikä charmantti koska jos olisi niin hän ei olisi tekemisissä sinun eikä ystäväsi kanssa:)
Haha. Olen entinen malli. Ei huolta siitä. Myös ystäväni on keskivertoa kauniimpi.
Vierailija kirjoitti:
Ei se toimi, mies on aivan rakastunut minuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ystäväsi on puutteessa, niin kai miehesi voi hieman auttaa tässä ongelmassa?
Että mitä siinä tilanteessa voi tehdä?
Kysyä että mikäs keikistellessä, onhan tämä komea mies. Vai mitä voi sanoa?
Miks aina luullaan että nainen flirttailee. Mä en ainakaan flirttaile jos leikin mun hiuksilla tai hihittelen tai punastun. Olen tosi ujo ja en oikein osaa olla aina sosiaalisissa tilanteissa joten mä luulen että munkin oon luultu monesti flirttailevan vaikken olekkaan niin tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Miks aina luullaan että nainen flirttailee. Mä en ainakaan flirttaile jos leikin mun hiuksilla tai hihittelen tai punastun. Olen tosi ujo ja en oikein osaa olla aina sosiaalisissa tilanteissa joten mä luulen että munkin oon luultu monesti flirttailevan vaikken olekkaan niin tehnyt.
Ei puhuttu sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha olet? 14? Ei kai aikuiset ihmiset hihittele ja punastele?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ystäväsi on puutteessa, niin kai miehesi voi hieman auttaa tässä ongelmassa?
Minäkin ehdotan tuota. Ei mies ole sinun omaisuuttasi ap ja kai hänessä on sen verran miestä, että pari naista menisi?
Tyhmyyttä ja ilkeyttä täynnä tämäkin ketju. Ennalta-arvattavaa sellaista vielä. Miksi tänne kukaan kirjoittaa kun tämä on ainut mitä täältä saa...
Luuletko että ystäväsi yritti tarkoituksella iskeä miehesi? Ei kuulosta todennäköiseltä, tai sitten ei ole kovinkaan kummoinen ystävä.
Oma ystäväni on tehnyt tuota kaikille seurustelukumppaneilleni. Olen tullut sinuiksi asian kanssa; ystäväni on kevytkenkäinen, mutta tosi hauskaa seuraa. Eikä ongelmaa toki ole, jos seurustelee uskollisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että ystäväsi yritti tarkoituksella iskeä miehesi? Ei kuulosta todennäköiseltä, tai sitten ei ole kovinkaan kummoinen ystävä.
Tuskin tarkoituksella mutta miksi lähestyminen oli flirttaileva. Eikö kuulu ystävän miestä lähestyä neutraalisti. Tulee outo viritys tilanteeseen, olin itse ihan ihmeissäni.
Firtti ei johda mihinkään.Kumalekin tuli vaan hyvä fiilis! Tosin minulle mainen olisi ollut entinen ystävä ja se olisi olut siinä.Ukoltani kysynyt enkö sinulle riitä?
Vierailija kirjoitti:
Oma ystäväni on tehnyt tuota kaikille seurustelukumppaneilleni. Olen tullut sinuiksi asian kanssa; ystäväni on kevytkenkäinen, mutta tosi hauskaa seuraa. Eikä ongelmaa toki ole, jos seurustelee uskollisen miehen kanssa.
Eikö sulle tule olo että hän ei ole kovin lojaali sua kohtaantai sitten ei osaa lainkaan lähestyä komeita miehiä ilman seksiä ilmassa.
Vierailija kirjoitti:
Firtti ei johda mihinkään.Kumalekin tuli vaan hyvä fiilis! Tosin minulle mainen olisi ollut entinen ystävä ja se olisi olut siinä.Ukoltani kysynyt enkö sinulle riitä?
No tuli kyllä jotenkin pettynyt olo. Kuin ei hänelle olisi väliä minun onnellani.
Onpa taas laadukkaat jutut näin lauantai-illan ratoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha olet? 14? Ei kai aikuiset ihmiset hihittele ja punastele?
32-vuotias tässä hei! Olen valitettavasti niin awkward, että punastelen ja hihittelen tässäkin iässä. Tiedän kyllä kuinka noloa se on, tulen vain supersurkeasti toimeen ihmisten kanssa.
Mietin että on vaikea luottaa tällaiseen ihmiseen.
Hän on kerran aiemmin alkanut selän takana seurustella kaverinsa, siis varatun miehen kanssa.