Ystävä flirttaili mun miehelle
Ärsyttää. Esittelin mun miehen vanhalle ystävälle jona flirttasi ihan siinä silmien alla. Hihitteli ja pöyhi hiuksiaan. Mies on tosi komea ja tietää charminsa kyllä mutta ärsyttää että tämä mun vanha ystävä lähti flirttaamaan. Omassa liitossaan menee surkeasti ja tiedän että ero on lähellä.
Kommentit (89)
Jättäisin tuollaisen ystävän heti. Välit poikki!
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla on selkeästi huono itsetunto. Entinen malli. Ok...
Ap:n pitäisi ottaa asia positiivisesti, että oma miehensä on niin komea, että naiset alkavat pöyhistelemään hiuksiaan (mahdollisesti ihan ajatuksissaan).
Täällä av:lla kaikki naiset voivat olla entisiä ja nykyisiäkin malleja.
Minäkin olen entinen malli. Tosin olin silloin kolme vuotias ja minusta otettiin pari kuvaa käsityölehteen, kun äitini oli ommellut minulle kauniin mekon. :D
Naisten ajattelu että nyt kun sain parisuhteen ei tarvitse enää panostaa aiheuttaa tuon että mielellään mieskin nauttii huomiosta mitä omalta kumppanilta ei enää saa
Haha, ei oo vielä miehestäsi mennyt parasta ennen päiväys ohi. Ei haittais, jos tuo ei kehity miksikään vakavammaksi.
Tuo nyt on vielä viatonta, joku hiusten pöyhiminen. Eräs ystävä aina flirttaili entiselle miehelleni todella räikeästi, jopa suuteli suulle muka vitsinä. En tekisi ongelmaa jostain hihittelystä, normaalia kanssakäymistähän tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Tuo nyt on vielä viatonta, joku hiusten pöyhiminen. Eräs ystävä aina flirttaili entiselle miehelleni todella räikeästi, jopa suuteli suulle muka vitsinä. En tekisi ongelmaa jostain hihittelystä, normaalia kanssakäymistähän tuo on.
Ihana ystävä sinulla, kun käy miehesi päälle. Oliko kännitila edes syynä toimintaan vai ihanko selvinpäin mentiin?
Minä en ainakaan katsoisi tuollaista l u t k a a sekuntia kauempaa.
Vierailija kirjoitti:
Olisin vetänyt t*rpaan niin muistaisi aina ottaa huomioon senkin mahdollisuuden, kun seuraavan kerran tekee mieli olla vitsikäs.
Ei näitä kannata ottaa tosissaan.
Jos nainen ei kelpaa vapaalle, niin vikaa löytyy.
Yrittää sitten varattua. Kaipa jollekin tyhmälle kelpaa. Tyhmä on naienkin, kun ei ymmärrä mitä mies ajattelee kun ei nainen kelpaa muille.
Tää on muute totta.
Pelkkä seksiin perustuva pettäminen, ei todellakaan ole pettämistä tunnetasolla.
Se on pelkkää himoon ja voimakkaaseen fyysiseen kemiaan perustuvaa halua, maata toisen ihmisen kanssa.
Sellainen pettäminen ei johda yhdessäkäön avioliitossa ja perheessä eroon.
Kokonaan tosi hankalampi asia on, jos puoliso tosissaan rakastuu toiseen ihmiseen. Silloin on kysymys toisesta välittämisestä korkella tunnetasolla.
Tälläinen voi usein johtaa avioeroon ja johtaakin.
Silloin ei enää ole omassa liitossa paluuta entiseen, eikä liiton jatkumiseen.
Pitää huomata sekin, että kaikki pettämiset eivät ala pelkästään ja puhtaasti fyysisestä pettämimisestä. Ei todellakaan.
Se fyysinen pettäminen on lopulta seurausta pitkästä muutoin tyydyttävästä toisen ihmisen kannsa.
Pelkän tilapäisen sänkysession takia, kenenkään ei tulisi rikkoa.muutoin hyvää liittoaan.