Ystävä flirttaili mun miehelle
Ärsyttää. Esittelin mun miehen vanhalle ystävälle jona flirttasi ihan siinä silmien alla. Hihitteli ja pöyhi hiuksiaan. Mies on tosi komea ja tietää charminsa kyllä mutta ärsyttää että tämä mun vanha ystävä lähti flirttaamaan. Omassa liitossaan menee surkeasti ja tiedän että ero on lähellä.
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma ystäväni on tehnyt tuota kaikille seurustelukumppaneilleni. Olen tullut sinuiksi asian kanssa; ystäväni on kevytkenkäinen, mutta tosi hauskaa seuraa. Eikä ongelmaa toki ole, jos seurustelee uskollisen miehen kanssa.
Eikö sulle tule olo että hän ei ole kovin lojaali sua kohtaantai sitten ei osaa lainkaan lähestyä komeita miehiä ilman seksiä ilmassa.
No siis eihän hän selvästikään ole kovinkaan hyvä ihminen tai ainakaan hyvä ystävä. Mutta kuten sanoin, nautin hänen seurastaan, hän on todella hauska tyyppi. Hänellä on vain valitettavasti ongelmia itsetuntonsa kanssa ja hän arvottaa itseään paljolti miesten huomiolla.
No toi oli tosi hyvä havainto. Mun ystävä varmaan myös eron kynnyksellä ehkä hakee huomiota tai pönkitystä. Kurjaa kyllä. Tämä ei ole niin läheinen minulle emmekä näe kovin usein.
Flirtti ei tapa. Älä siis sinäkään.
Vai että sinun mies. Oletteko tehneet kauppakirjat asiasta? Millä hinnalla ostit miehen?
On flirttiä ja flirttiä. Jos mies on oikeasti kuuma ja kaveri kovasti miehenkaipuussa ja ihailu paistaa vähän käytöksestä läpi, onko se niin kamalaa? Jos siis ystävä ja kumppani kuitenkin luotettavia.
Jos taas "ystävällä" tapa mennä mauttoman pitkälle saati iskeä toisten miehiä, voi miettiä miksi moisessa seurassa edes pyörii.
Vierailija kirjoitti:
Vai että sinun mies. Oletteko tehneet kauppakirjat asiasta? Millä hinnalla ostit miehen?
Ihmiset usein viittaavat puolisoonsa termillä "mieheni/vaimoni" tai "minun mieheni/vaimoni". Siinä ei julisteta omistusta, vaan sitoutuneisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti miehesi ottaa tuon ystäväsi.
Olet muutenkin jo rummo.
Kyllä naiset on säälittäviä (luultavasti olet nainen). Mummot vetää aina pitemmän korren; ))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että ystäväsi yritti tarkoituksella iskeä miehesi? Ei kuulosta todennäköiseltä, tai sitten ei ole kovinkaan kummoinen ystävä.
Tuskin tarkoituksella mutta miksi lähestyminen oli flirttaileva. Eikö kuulu ystävän miestä lähestyä neutraalisti. Tulee outo viritys tilanteeseen, olin itse ihan ihmeissäni.
Voisikohan syy olla yksinkertaisesti siinä, että charmantit miehet voivat saada aikaa tälläisen reaktion ihan tahtomattaan. Kyllä omallekin miehelle naiset keikistelee, mutta uskon sen johtuvan vaan siitä että on komea ja osaa olla mukava. En menisi johtopäätöksissä liian pitkälle. Itsekin viehätyn muista seurassamme olevista komeista miehistä, niin mitä siitä. Eikö ole kiva kun ihmiset viehättyvät toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset usein viittaavat puolisoonsa termillä "mieheni/vaimoni" tai "minun mieheni/vaimoni". Siinä ei julisteta omistusta, vaan sitoutuneisuutta.
Kyllä minä haluan olla miehen ikioma
Miten miehesi reagoi tähän kihertelevään naikkoseen? Osoittiko kiinnostusta vai näyttikö, että turha vaiva, keikistelevä pimatsu ei ole hänen heiniään?
Miksi muuten esittelit tämän naikkosen miehellesi, kun tiesit, millainen kihertelijä hän on? Vai pitikö sinun näyttää, miten hyvän ja komean luomakunnan kruunun olet saanut satimeesi?
Vierailija kirjoitti:
Oma ystäväni on tehnyt tuota kaikille seurustelukumppaneilleni. Olen tullut sinuiksi asian kanssa; ystäväni on kevytkenkäinen, mutta tosi hauskaa seuraa. Eikä ongelmaa toki ole, jos seurustelee uskollisen miehen kanssa.
Paras kaverini tekee tätä myös. Ei haittaa. Jos mies lähtee kaverin matkaan niin ei se pitämisen arvoinen ollutkaan. Luotan myös tähän kaveriin. Kerran oli yksi poikaystäväni käynyt ehdottelemaan. Kaveri kertoi heti minulle. En tiedä tapahtuiko heidän välillään myöhemmin jotain, mutta sen tiedän ettei kaveri selkäni takana tekisi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että ystäväsi yritti tarkoituksella iskeä miehesi? Ei kuulosta todennäköiseltä, tai sitten ei ole kovinkaan kummoinen ystävä.
Tuskin tarkoituksella mutta miksi lähestyminen oli flirttaileva. Eikö kuulu ystävän miestä lähestyä neutraalisti. Tulee outo viritys tilanteeseen, olin itse ihan ihmeissäni.
Voisikohan syy olla yksinkertaisesti siinä, että charmantit miehet voivat saada aikaa tälläisen reaktion ihan tahtomattaan. Kyllä omallekin miehelle naiset keikistelee, mutta uskon sen johtuvan vaan siitä että on komea ja osaa olla mukava. En menisi johtopäätöksissä liian pitkälle. Itsekin viehätyn muista seurassamme olevista komeista miehistä, niin mitä siitä. Eikö ole kiva kun ihmiset viehättyvät toisistaan.
Kunpa oppisin ajattelemaan tälleen. Ehkä sitten kun on ollut jo tosi pitkään yhdessä. Mut enemmän mietin just sitä että en ite siis koskaan flirttaisi mun läheisten miehille. Teen ihan parhaani ja autan kaikessa jos voin jotta heidän liittonsa onnistuisi.
Mä en kyllä ymmärrä tätä asiaa. Mitä väliä sillä on?
Ei kai mies kaikkien mukaan lähde. Mun miestä saa ainakin yrittää minkä ehtii. Ei se lähde mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten miehesi reagoi tähän kihertelevään naikkoseen? Osoittiko kiinnostusta vai näyttikö, että turha vaiva, keikistelevä pimatsu ei ole hänen heiniään?
Miksi muuten esittelit tämän naikkosen miehellesi, kun tiesit, millainen kihertelijä hän on? Vai pitikö sinun näyttää, miten hyvän ja komean luomakunnan kruunun olet saanut satimeesi?
Oli kutsut. Menin avec kun oli kutsuttu.
Mies oli hiljainen, ei pidä koskaan meteliä itsestään. Mutta toki huomaa naiskauneuden, nautimme siitä molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä ymmärrä tätä asiaa. Mitä väliä sillä on?
Ei kai mies kaikkien mukaan lähde. Mun miestä saa ainakin yrittää minkä ehtii. Ei se lähde mukaan.
Lukutaitoa lukutaitoa.
Mä puhun mun ystävän motiiveista. Mies on sitoutunut minuun ja voi katsellakin muita naisia minun puolestani. Tiedän että hän haluaa olla kanssani.
Toki hän ei flirttaisi ystävälleni, on korrekti minua kohtaan.
Mitä väliä sillä ulkonäöllä. Onko rikas kanssa?
Minäkin olen varmaan rummo (mitä muuta se on, kuin pastamerkki?) kun mun miestä on yritetty iskeä useamminkin. Varmaan aattelevat olevansa mua korkeatasoisempia ja vievänsä multa miehen helposti.
Tuossapa tuo on vielä liki 30 vuoden jälkeenkin, vaikka en ole entinenkään malli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin että on vaikea luottaa tällaiseen ihmiseen.
Hän on kerran aiemmin alkanut selän takana seurustella kaverinsa, siis varatun miehen kanssa.mies ei ole komea eikä charmantti koska jos olisi niin hän ei olisi tekemisissä sinun eikä ystäväsi kanssa:)
Haha. Olen entinen malli. Ei huolta siitä. Myös ystäväni on keskivertoa kauniimpi.
Niin? Varmaan paino sanalla "entinen":) Ja malli ei ole kauniin synonyymi, malleiksi pääse kaiken näköisiä. Onko miehesikin entinen mr. Finland vähän kuin Henry Saari?
No siis eihän hän selvästikään ole kovinkaan hyvä ihminen tai ainakaan hyvä ystävä. Mutta kuten sanoin, nautin hänen seurastaan, hän on todella hauska tyyppi. Hänellä on vain valitettavasti ongelmia itsetuntonsa kanssa ja hän arvottaa itseään paljolti miesten huomiolla.