G: Kummasta katsot ajan kätevämmin, viisarikellosta vai digitaalikellosta?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Puhelimesta.
No onko näytöllä numeroita vai viisareita?
Mun digitaalinen herätyskello edistää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhelimesta.
On.
Kummastakin yhtä lailla, olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama. Kumpikin käy.
Kysyn tätä myös siksi, että jos on oikeasti työelämässä tiedettävä, paljonko kello on, ei ole digin voittanutta mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama. Kumpikin käy.
Kysyn tätä myös siksi, että jos on oikeasti työelämässä tiedettävä, paljonko kello on, ei ole digin voittanutta mielestäni.
Jos työelämässä????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama. Kumpikin käy.
Jos työelämässä????
Kun ei sillä ole niin väliä syödäänkö kotona 11:59 vai 12:05 niin vähäisempikin tarkkuus riittää.
Ei normaalisti väliä, mutta jos pitää laskea aikoja yhteen on viisarikello on helpompi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama. Kumpikin käy.
Jos työelämässä????
Kun ei sillä ole niin väliä syödäänkö kotona 11:59 vai 12:05 niin vähäisempikin tarkkuus riittää.
Sun töissäkö on ruokatunnin ajankohta noin tarkka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhelimesta.
Synti että ei voi olla kumpaakin.
Riippuu tilanteesta. Viisarikello on seinällä, kännyssä ja tietokoneessa on digitaalinen. Jos olen koneella, siitä näkee kätevämmin ajan. Jos teen jotain muuta, seinäkello on kätevämpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama. Kumpikin käy.
Jos työelämässä????
Ei, mutta etäkokoukset alkaa minuutilleen. Ja kun katson ympärilleni, aika lailla minuutilleen ne muut juoksevat aina syömään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama. Kumpikin käy.
Jos työelämässä????
Ei, mutta etäkokoukset alkaa minuutilleen. Ja kun katson ympärilleni, aika lailla minuutilleen ne muut juoksevat aina syömään.
No kyllä mulla viisarikellostakin näkee ajan minuutilleen. On siinä sekuntiviisarikin, jos oikein tarkkana ollaan teamsin alkuhetkestä. Kannattaa tutustua kronografikelloihin..
Sukupuolen sijaan kyselyyn olisi kannattanut laittaa ikäjakauma.
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolen sijaan kyselyyn olisi kannattanut laittaa ikäjakauma.
No siitä vaan, kyllä tänne kyselyitä mahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama. Kumpikin käy.
Jos työelämässä????
No kyllä mulla viisarikellostakin näkee ajan minuutilleen. On siinä sekuntiviisarikin, jos oikein tarkkana ollaan teamsin alkuhetkestä. Kannattaa tutustua kronografikelloihin..
Kyse onkin juuri tästä: kummasta mieluummin katsot sen ajan? Tuskin minä alan viisarikelloja tuijottamaan, jos olen digillä tähän asti erinomaisesti pärjännyt. Ketjun tarkoitus ei ole kaupata digikelloja, mutta mahdollisesti selvittää vähän ihmisten preferenssejä.
Puhelimesta.