Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset vaativat miehiltä enemmän kuin itsekään ovat?

Vierailija
11.06.2022 |

Miehiseltä kannalta on mielenkiintoista, kuinka monet naiset ovat sitä mieltä, että miehen on oltava korkeasti koulutettu, vähintään päällikkötason duunissa, auto ja asunnot kysellään ja kun ne on hyvät, innostutaan. Kun kyselee samoja asioita naisilta, käykin ilmi, että kummoistakaan koulutusta ei ole, työ on jotakin matalapalkka-alan asiakaspalvelua ja muussakaan ei ole kehumista. Myöskään ns. asiallisempi keskustelu ei suju, kun naiset ei oikein hallitse termejä ja aihepiirejä, joita kuitenkin mieheltä vaativat.
Miksi ihmeessä monet naiset vaativat miehiltä sellaista, johon eivät itse kykene kuitenkaan antamaan vastinetta? Miksi korkeasti koulutettu, hyvässä ammatillisessa asemassa oleva, toimeentuleva mies olisi kiinnostunut aivan toisenlaisesta naisesta? Samaan aikaan naiset rutisevat, kuinka miestä ei tahdo löytyä - löytyisi varmaan helpommin, kun olisi realistisempi siinä mitä yrittää ja mihin resurssit riittää.
Selitykseksi ei kelpaa naisten hyvännäköisyys, mukavuus jne, koska insinööri, ktm tai arkkitehti on vähintään yhtä todennäköisesti hyvännäköinen ja mukava ja lisäksi fiksukin.

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu on vaarallinen ase ja osa naisista osaa käyttää sitä erittäin hyvin maksimoidakseen oman hyvinvointinsa.

Vierailija
102/106 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä ole sukupuoli- vaan persoonakysymys. Kaikilla ei ole yhtä realistinen minäkäsitys. On paljon miehiä, jotka tavoittelevat nuoria ja kauniita naisia, vaikka eivät itse ole sen enempää nuoria kuin komeitakaan. On myös yleistä, että miehet pilkkaavat ylipainoisia naisia, vaikka itse olisivat yhtä lailla ylipainoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan tämä johtuu vain siitä, että miehet ja naiset (keskimäärin) arvostavat eri asioita kumppanissa. Naiset arvostavat enemmän kokonaisuutta, miehet vain ulkonäköä.

Vierailija
104/106 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan tämä johtuu vain siitä, että miehet ja naiset (keskimäärin) arvostavat eri asioita kumppanissa. Naiset arvostavat enemmän kokonaisuutta, miehet vain ulkonäköä.

Miehet eivät ymmärrä edes millaisesta ulkonäöstä naiset pitää. Katselevat itse kateellisina sitten malleja ja bodareita.

Vierailija
105/106 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisiin keskusteluihin on vain yksi vastaus, ja se on, että kuka tahansa saa vaatia kumppaniltaan mitä tahansa, mutta saa olla yksin, jos sellaista ei sitten löydy.

Vierailija
106/106 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehethän ne enemmän vaatii

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi