Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun mies ei koskaan osta mitään itse, ja sit pummaa multa

Vierailija
11.06.2022 |

-Ostetaanko jädet?
- Ei mun tee mieli, osta sä vaan!
(Tuun tötterön kanssa)
- Anna mä maistan vähän!

- Haluatsä limua?
- Ööö en.
(Tulen limun kanssa)
- Jätä mulle ihan vähän!
- Enkä.
- Täh?!? Mullon kauhee jano.

Sama ihan aina. Ja rahasta ei ole kiinni. Mikä juttu tää on?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juomasta voi kataa "maistiaisen" mukiin, ja jäätelöstö voi antaa maistiaisen vaikka lusikalla. Hakekoot kipot, jos haluaa maistaa. Mikä ongelma, jos kerran lokkeilusta ei ole kyse.

Vierailija
42/46 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on niitä, jotka syövät kyllä oman, mutta kuppaavat vielä toiseltakin... Olen seurustellut joskus ihmisen kanssa, jonka kanssa haettiin vaikka mäkkäristä ruokaa, niin hän tilasi itselleen kaikenmaailman nugetit, hampparit sun muut plusateriana ja minä otin vain sen yhden hamppariaterian. Hän söi omansa ja yritti vielä ottaa minulta ranskiksia tai saada haukkua minun hampparistani. Ihmetteli aina miksen anna ja minulla meni oikeasti kuppi nurin. Sama, jos ostettiin vaikka omat irttaripussit, niin äijän käsi oli hetken päästä minun pussissani ilman lupaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ja moni muukin ongelma katoaa, kun kasvatte ohi teini-iän.

44/46 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en Edes haluaisi nuolaista toisen jäätelötötteröä, kun sehän on aivan epähygieenistä. Tai toisen ihmisen juomapullosta en haluaisi hörpätä enkä antaisi muiden hörpätä minun juomapullosta.

45/46 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä miehiä vaivaa, kun he ovat niin saitoja!?

Vierailija
46/46 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mä en Edes haluaisi nuolaista toisen jäätelötötteröä, kun sehän on aivan epähygieenistä. Tai toisen ihmisen juomapullosta en haluaisi hörpätä enkä antaisi muiden hörpätä minun juomapullosta.

Itse en näe tuollaista epähygieenisenä, kun varmaan kuolaa vaihtuu mm. pussailemalla sun muuta, jos kyseessä on oma kumppani. Pidän kuitenkin epäkohteliaana käytöksenä hamuta toisten ostamia juttuja, jos kieltäytyy ostamasta omia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän