Mitä teillä ruoaksi tänään?
Itse muutin suunnitelmaa, koska kalatiskillä oli niin hyvännäköisiä kuhafileitä eli ostin reilun 1kg kuhafileitä jotka joko paustan pannulla tai sitten uunin kautta sitruunasmetanahunnulla, kaveriksi valkosipuliperunat ja salaattia.
Kommentit (52)
Karjalanpiirakoita - itse tein - ja munavoita.
Meilläkin oli kalaa, mutta se oli jotain Lidlin lohipihvejä :D Ihan hyviä kyllä. Lisäksi tein maustettuja perunaviipaleita uunissa, ranskankermakastiketta ja salaattia, jossa tapastomaatteja sekä salaattijuuston ja kaprispurkin jämät jääkaapista normisalaattisetin lisäksi.
Mä söin illalliseksi vegaanista kesäkeittoa tuoreita kasviksista ja juureksista, sen kanssa söin näkkäriä ja raejuustoa.
Lounasta en syönyt, koska söin aamupalan niin myöhään. Pitää siis vielä jotain keksiä.
Mitäs teillä tänään syödään? Itse vielä mietin...
Teen lihapullia, lisäksi uusia perunoita, punajuurisalaattia, kiinankaali-ananas-raejuustosalaattia.
Jotain peltiruokaa, ettei jää tähteitä. Rehuja ja perunoita ja jotain pellille, päälle öljyä ja mausteita.
Äsken syötiin vatruskoita ja yrttistä munavoita. Olivat kyllä tositäyttäviä
Illalla kassleria ja salaattia.
Tikkuperunoita ja lihapullia
Vierailija kirjoitti:
Tein curryn. Sitä tuli niin paljon, että syön sitä lounaaksi ja päivälliseksi varmaan viikon...
Mitä siis on se Curry kun mun tietääkseni se on mauste???
En taida tänään viitsiä lähteä kauppaan, mahtaa olla niin hirveä ryysis, joten syön kai samaa kuin eilen.
Eli teen herkkusienikastikkeen pussista ja nakkaan nuudelit sekaan.
Kasslerpihvejä uunissa ja perunamuusia, lisänä fetasalaattia.