Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PALSTAN VIRALLINEN VAALIGALLUP

Vierailija
11.06.2022 |

Vastatkaa kyselyyn rehellisesti, on mielenkiintoista vertailla miten paljon palstagallup eroaa oikeasta gallupista.

PALSTAN VIRALLINEN VAALIGALLUP

Vaihtoehdot

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En aio äänestää itse enää ikinä, mutta noista vaihtoehdoista VKK on ainut järkevä puolue. Muiden puolueiden osalta on ihan sama mitä äänestää, kun ne kaikki pelaavat globalistien pussiin.

Miksi et aio äänestää? Siten voisit oikeasti vaikuttaa johonkin. Palstauikutuksella ei saa mitään aikaan

Koska ei tämä vuosikymmeniä jatkunut teatteri muutu muuksi äänestämällä, sillä suurin osa kansalaisista on aivopestyjä uskomaan, että äänestämällä noita samoja paskapuolueita valtaan vuorotellen jokin suomalaisten elämässä muuttuisi paremmaksi. Kaikki perinteiset puolueet pelaavat ainoastaan globalistien- ei suomalaisten pussiin.

Hyvin sanottu, koko poliittinen kenttä pitäisi pyyhkiä tyhjäksi ja tilalle poliitikkoja jotka ajavat Suomen ja suomalaisten etuja. Ei se tarkoita että muu maailma unohdettaisiin mutta nykyisellään ei ajatella mitään muuta kuin sitä muuta maailmaa ja että saadaan sille omalle hyvävelikerholle massia vedettyy jostain välistä.

Vierailija
42/54 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karhukopla äänestää kokoomusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senku jätätte äänestämättä. Silloin jää mun äänelle enemmän painoarvoa.

Vierailija
44/54 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karhukopla äänestää kokoomusta

Off-topic mutta muistan vanhasta Aku Ankasta hyvän lausahduksen kun poliisi tuli pidättämään karhukoplaa epäiltynä ryöstöstä niin nämä totesivat tähän "Roskaa, olemme viattomia kuin valtion virkamiehet"

Vierailija
45/54 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno kysely! Se osoittaa jo alkuvaiheessaan selvästi, miten rehellisyys on kunniassaan vauva-palstoilla. Olen varma, ettei lopullinen vaalitulos tule olemaan lähellekään tuollaista!

Vierailija
46/54 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen asti vain, että äänestämättä jättäviä on yli puolet äänestysikäisistä, sitten voidaankin kyseenalaistaa koko paskan legitimiteetti.

Vierailija
47/54 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En aio äänestää itse enää ikinä, mutta noista vaihtoehdoista VKK on ainut järkevä puolue. Muiden puolueiden osalta on ihan sama mitä äänestää, kun ne kaikki pelaavat globalistien pussiin.

Miksi et aio äänestää? Siten voisit oikeasti vaikuttaa johonkin. Palstauikutuksella ei saa mitään aikaan

Koska ei tämä vuosikymmeniä jatkunut teatteri muutu muuksi äänestämällä, sillä suurin osa kansalaisista on aivopestyjä uskomaan, että äänestämällä noita samoja paskapuolueita valtaan vuorotellen jokin suomalaisten elämässä muuttuisi paremmaksi. Kaikki perinteiset puolueet pelaavat ainoastaan globalistien- ei suomalaisten pussiin.

Hyvin sanottu, koko poliittinen kenttä pitäisi pyyhkiä tyhjäksi ja tilalle poliitikkoja jotka ajavat Suomen ja suomalaisten etuja. Ei se tarkoita että muu maailma unohdettaisiin mutta nykyisellään ei ajatella mitään muuta kuin sitä muuta maailmaa ja että saadaan sille omalle hyvävelikerholle massia vedettyy jostain välistä.

Näin se on ja vaikka VKK:n mainitsinkin järkevimmäksi vaihtoehdoksi, niin uskoisin senkin puolueen korruptoituvan siinä tyyliin kymmenessä vuodessa samanlaiseksi paskapuolueeksi, jos saisivat tarpeeksi valtaa. En näe enää mitään järkeä äänestämisessä.

Vierailija
48/54 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se on ja vaikka VKK:n mainitsinkin järkevimmäksi vaihtoehdoksi, niin uskoisin senkin puolueen korruptoituvan siinä tyyliin kymmenessä vuodessa samanlaiseksi paskapuolueeksi, jos saisivat tarpeeksi valtaa. En näe enää mitään järkeä äänestämisessä.

Nätisti sanoen ei tuo vkk Suomen kansan puolella ole vaan kieli ulottuu kremliin asti.

Vierailija
49/54 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nätisti sanoen ei tuo vkk Suomen kansan puolella ole vaan kieli ulottuu kremliin asti.

Joo tuo Venäjä-leiman lyöminen on jo vanha vitsi. Kerrohan mitkä tosiasiat puhuvat moisen puolesta? Ai eikö mitkään? Ok. Näin ajattelinkin.

Vierailija
50/54 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muut puolueet kannattavat kansan myrkyttämistä vaarallisilla piikeillä. Siksi VKK!

Otin rokotteen yli vuosi sitten. Missä ne haittavaikutukset oikein ovat? Tässä ollaan jo odoteltu

Vilkaiseppas sairaus- ja kuolevuustilastoja, joista etenkin kuolevuustilastot kertovat karun totuuden piikkien toiminnasta. Siitä lähtien, kun alkoi toinen rokotuskierros, on ihmisiä kuollut Suomessa enemmän vain sotien aikana.

Jännittävää vallan. Suuret ikäluokat lähestyy kuolinvuosiaan, ja siellähän ihmisiä riittää.

Myös pelkästään FIFA:n alaisuudessa olevissa jalkapalloilijoissa on kuolematapaukset nousseet tuhansia prosentteja.

Lähde, kiitos

Vierailija
51/54 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaisin näin etukäteen, että persut ja valta kuuluu kremlille saavat täällä paljon enemmän kannatusta kuin oikeasti

Juuri näin. Tällä palstalla roikkuu paljon työttömiä, joten Perussuomalaiset nauttivat suurta suosiota

Koita nyt päättää, kurjistaako persut työttömiä ja köyhiä, kuten täälläkin väitetään vai ei?

riippuu väristä.

Vierailija
52/54 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaisin näin etukäteen, että persut ja valta kuuluu kremlille saavat täällä paljon enemmän kannatusta kuin oikeasti

Juuri näin. Tällä palstalla roikkuu paljon työttömiä, joten Perussuomalaiset nauttivat suurta suosiota

Täällähän työttömät itkee jatkuvasti miten PS on siirtynyt oikeistoksi ja vastustavat PS toimintaa.

Itse äänestän PS koska olen autoilija.

mä en voi äänestää vaikka on myös auto. olen tummaihoinen.

Voithan sinä äänestää ainakin kuntavaaleissa. Jos siis asut Suomessa

olen syntynyt suomessa kuten myös minun vanhempani. en äänestä puoluetta joka haluaa minut saunan taakse tai minun lähtevän toiseen maahan.

Hyvin on vassareitten aivopesu kohdallasi toiminut.

kas kun ei juutalaisten juonia... 

Vierailija
53/54 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen asti vain, että äänestämättä jättäviä on yli puolet äänestysikäisistä, sitten voidaankin kyseenalaistaa koko paskan legitimiteetti.

vaikka 10 ihmistä äänestäisi niin yhteiskunta pyörii. kyllä porvarit meistä huolen pitää. tai ainakin meidän rahoista.

Vierailija
54/54 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

se on KKK.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme