Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PALSTAN VIRALLINEN VAALIGALLUP

Vierailija
11.06.2022 |

Vastatkaa kyselyyn rehellisesti, on mielenkiintoista vertailla miten paljon palstagallup eroaa oikeasta gallupista.

PALSTAN VIRALLINEN VAALIGALLUP

Vaihtoehdot

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaisin näin etukäteen, että persut ja valta kuuluu kremlille saavat täällä paljon enemmän kannatusta kuin oikeasti

Juuri näin. Tällä palstalla roikkuu paljon työttömiä, joten Perussuomalaiset nauttivat suurta suosiota

Täällähän työttömät itkee jatkuvasti miten PS on siirtynyt oikeistoksi ja vastustavat PS toimintaa.

Itse äänestän PS koska olen autoilija.

mä en voi äänestää vaikka on myös auto. olen tummaihoinen.

Vierailija
22/54 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämäkäkki-puolue puuttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vähänkään järkevät autoilijat äänestävät Perussuomalaisia!! Kohta ei muuten ole enää varaa käydä töissä!

Vierailija
24/54 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EUn kovin polttoaineen verotus on tällä hetkellä eniten talouteeni vaikuttava asia joten Perussuomalaiset. Ymmärrän että sota vaikuttaa, mutta lähes 60% veroa bensassa en hyväksy.

se on mitä lupaillaan mutta mitä aidosti taas pyritään toteuttamaan.

aatu lupas laman alla kansalle töitä. töitä tuli niille jotka ei menettäneet henkeään.

Vierailija
25/54 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaisin näin etukäteen, että persut ja valta kuuluu kremlille saavat täällä paljon enemmän kannatusta kuin oikeasti

Juuri näin. Tällä palstalla roikkuu paljon työttömiä, joten Perussuomalaiset nauttivat suurta suosiota

Täällähän työttömät itkee jatkuvasti miten PS on siirtynyt oikeistoksi ja vastustavat PS toimintaa.

Voithan sinä äänestää ainakin kuntavaaleissa. Jos siis asut Suomessa

Vierailija
26/54 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki vähänkään järkevät autoilijat äänestävät Perussuomalaisia!! Kohta ei muuten ole enää varaa käydä töissä!

mites jos löytyy etniset isoiso vanhemmat?

Vierailija
27/54 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En aio äänestää itse enää ikinä, mutta noista vaihtoehdoista VKK on ainut järkevä puolue. Muiden puolueiden osalta on ihan sama mitä äänestää, kun ne kaikki pelaavat globalistien pussiin.

Miksi et aio äänestää? Siten voisit oikeasti vaikuttaa johonkin. Palstauikutuksella ei saa mitään aikaan

Koska ei tämä vuosikymmeniä jatkunut teatteri muutu muuksi äänestämällä, sillä suurin osa kansalaisista on aivopestyjä uskomaan, että äänestämällä noita samoja paskapuolueita valtaan vuorotellen jokin suomalaisten elämässä muuttuisi paremmaksi. Kaikki perinteiset puolueet pelaavat ainoastaan globalistien- ei suomalaisten pussiin.

Vierailija
28/54 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PS. Muutenhan bensan hinta varmaan ylittää 4€ seuraavalla hallituskaudella ellei PS hallituksessa.

Ja ihan oikeastiko uskot, että persuja kiinnostaa laskea sitä hintaa oikeasti. Persut pettävät äänestäjänsä aina

Vierailija
29/54 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen syntynyt suomessa kuten myös minun vanhempani. en äänestä puoluetta joka haluaa minut saunan taakse tai minun lähtevän toiseen maahan.

Vierailija
30/54 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PS. Muutenhan bensan hinta varmaan ylittää 4€ seuraavalla hallituskaudella ellei PS hallituksessa.

Ja ihan oikeastiko uskot, että persuja kiinnostaa laskea sitä hintaa oikeasti. Persut pettävät äänestäjänsä aina

Persut on tehnyt selväksi mikä heitä aidosti kiinnostaa. Se on puhdas suomalainen rotu.

Vierailija
31/54 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muut puolueet kannattavat kansan myrkyttämistä vaarallisilla piikeillä. Siksi VKK!

Otin rokotteen yli vuosi sitten. Missä ne haittavaikutukset oikein ovat? Tässä ollaan jo odoteltu

Vilkaiseppas sairaus- ja kuolevuustilastoja, joista etenkin kuolevuustilastot kertovat karun totuuden piikkien toiminnasta. Siitä lähtien, kun alkoi toinen rokotuskierros, on ihmisiä kuollut Suomessa enemmän vain sotien aikana.

Vierailija
32/54 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koita nyt päättää, kurjistaako persut työttömiä ja köyhiä, kuten täälläkin väitetään vai ei?

Vierailija
33/54 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan äänestä, vaikka autolla ajankin.

Tosin minä ajankin Teslalla ja lataan ilmaiseksi Lidlissä! Muhahahaa!

T. Kokoomuslainen

Vierailija
34/54 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koita nyt päättää, kurjistaako persut työttömiä ja köyhiä, kuten täälläkin väitetään vai ei?

Työttömät äänestävät persuja ja persut kyykyttävät silti köyhiä! Perustu pettävät aina äänestäjänsä

Vierailija
35/54 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muut puolueet kannattavat kansan myrkyttämistä vaarallisilla piikeillä. Siksi VKK!

Otin rokotteen yli vuosi sitten. Missä ne haittavaikutukset oikein ovat? Tässä ollaan jo odoteltu

Vilkaiseppas sairaus- ja kuolevuustilastoja, joista etenkin kuolevuustilastot kertovat karun totuuden piikkien toiminnasta. Siitä lähtien, kun alkoi toinen rokotuskierros, on ihmisiä kuollut Suomessa enemmän vain sotien aikana.

Jännittävää vallan. Suuret ikäluokat lähestyy kuolinvuosiaan, ja siellähän ihmisiä riittää.

Vierailija
36/54 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs sitten muut puolueet?

Vierailija
37/54 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En aio äänestää itse enää ikinä, mutta noista vaihtoehdoista VKK on ainut järkevä puolue. Muiden puolueiden osalta on ihan sama mitä äänestää, kun ne kaikki pelaavat globalistien pussiin.

Miksi et aio äänestää? Siten voisit oikeasti vaikuttaa johonkin. Palstauikutuksella ei saa mitään aikaan

Vaikuttaa mihin? Nytkin hallituksessa istuu puolueita, joiden vaalien kannatuslukemilla ei olisi mitään asiaa sinne.

Kyllä sinne valitaan puolueet ihan muista syistä, kun äänestäjien äänillä.

Tämä on sitä näennäisdemokratiaa, miten tyhmille uskotellaan, että äänestämällä voit vaikuttaa.

Vierailija
38/54 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännittävää vallan. Suuret ikäluokat lähestyy kuolinvuosiaan, ja siellähän ihmisiä riittää.

Myös pelkästään FIFA:n alaisuudessa olevissa jalkapalloilijoissa on kuolematapaukset nousseet tuhansia prosentteja.

Vierailija
39/54 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen syntynyt suomessa kuten myös minun vanhempani. en äänestä puoluetta joka haluaa minut saunan taakse tai minun lähtevän toiseen maahan.

Hyvin on vassareitten aivopesu kohdallasi toiminut.

Vierailija
40/54 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio äänestää enää, koska en voi olla varma vaalien rehellisyydestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän