PALSTAN VIRALLINEN VAALIGALLUP
Vastatkaa kyselyyn rehellisesti, on mielenkiintoista vertailla miten paljon palstagallup eroaa oikeasta gallupista.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Veikkaisin näin etukäteen, että persut ja valta kuuluu kremlille saavat täällä paljon enemmän kannatusta kuin oikeasti
Juuri näin. Tällä palstalla roikkuu paljon työttömiä, joten Perussuomalaiset nauttivat suurta suosiota
PS tietenkin bensan hinnan takia. Ainoa puolue joka ei aja EUn korkeinta polttoaineen ja autoilun verotusta.
Persut.
t. autoilija joka ei hyväksy 57% veroa bensassa
Perussuomalaiset ovat ainoita jotka ajavat suomen kansan etua eikä toimi niin kuin muut puolueet mitkä ajaa koko muun maailman etua suomalaisten rahoilla
EUn kovin polttoaineen verotus on tällä hetkellä eniten talouteeni vaikuttava asia joten Perussuomalaiset. Ymmärrän että sota vaikuttaa, mutta lähes 60% veroa bensassa en hyväksy.
En aio äänestää itse enää ikinä, mutta noista vaihtoehdoista VKK on ainut järkevä puolue. Muiden puolueiden osalta on ihan sama mitä äänestää, kun ne kaikki pelaavat globalistien pussiin.
Muut puolueet kannattavat kansan myrkyttämistä vaarallisilla piikeillä. Siksi VKK!
Tuossa pitäisi olla vaihtoehto en aio äänestää. Olisi luultavasti kaikista suosituin
PS. Muutenhan bensan hinta varmaan ylittää 4€ seuraavalla hallituskaudella ellei PS hallituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaisin näin etukäteen, että persut ja valta kuuluu kremlille saavat täällä paljon enemmän kannatusta kuin oikeasti
Juuri näin. Tällä palstalla roikkuu paljon työttömiä, joten Perussuomalaiset nauttivat suurta suosiota
Ei työttömät perussuomalaisia äänestä. Rehelliset työssäkäyvät kansalaiset äänestävät! Työttömät äänestävät vihervasemmistoa
Poliitikko kuin poliitikko puolueesta riippumatta näkee kansalaisen ainoastaan tulonlähteenä ja laskun maksajana
Vierailija kirjoitti:
En aio äänestää itse enää ikinä, mutta noista vaihtoehdoista VKK on ainut järkevä puolue. Muiden puolueiden osalta on ihan sama mitä äänestää, kun ne kaikki pelaavat globalistien pussiin.
Miksi et aio äänestää? Siten voisit oikeasti vaikuttaa johonkin. Palstauikutuksella ei saa mitään aikaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällähän työttömät itkee jatkuvasti miten PS on siirtynyt oikeistoksi ja vastustavat PS toimintaa.
Itse äänestän PS koska olen autoilija.
Persut, koska olen kyllästynyt siihen että suomalaisen veronmaksajan pitäisi kustantaa puolen maailman eläminen ja kustantaa sen toisen puolikkaan rahtaaminen tänne elätettäväksi, samalla kun oma elintaso ja -ympäristö huononee ja kiitokseksi haukutaan ties miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et aio äänestää? Siten voisit oikeasti vaikuttaa johonkin. Palstauikutuksella ei saa mitään aikaan
Jos äänestämisellä voisi oikeasti vaikuttaa, olisi se kielletty tavalliselta ihmiseltä jo aikoja sitten. Köyhä kun harvoin äänestää rikkaiden etujen puolesta. Katsoo nykyistä hallitusta niin eihän äänestys tulosta kunnioitettu muuten kuin pääministerin valinnassa
Vierailija kirjoitti:
Muut puolueet kannattavat kansan myrkyttämistä vaarallisilla piikeillä. Siksi VKK!
Otin rokotteen yli vuosi sitten. Missä ne haittavaikutukset oikein ovat? Tässä ollaan jo odoteltu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos hieman lasket niin huomaat että 8 antoi äänen heille kuten aiemmissa kyselyissä.
se ei myöskään tarkoita että 8 ihmistä vaan 8 eri nettilaitetta.