Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50v+ naiset! Jaksatteko huolehtia ulkonäöstänne?

Vierailija
11.06.2022 |

Minä en. Olen 53-vuotias, lopetin meikkaamisen jo 35 vuotiaana. Eikä tässä iässä oikein muutenkaan jaksa enää ehostautua.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Huolehdin terveydestäni, ja ulkonäkö tulee siinä sivussa, sen, minkä tulee ja tarvitsee tulla. Meikannut en ole koskaan. Hiukset pidän siistinä, paitsi nyt, kun olen lomalla, niin en viitsi. Syksymmällä sitten kuontalo taas kousiin. Minun hiusteni oma väri vain paranee vanhetessaan, joten sitä ei tarvitse purkkiväreillä peittää.

Vierailija
22/28 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoitteko ohjelman Olen julkkis päästäkää minut pois. Satu Silvo teki siinä päivittäin kasvojumppaa aamuisin. Noin minäkin teen. Jos ei muuta, niin näpyttelee vain sormilla naamaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaus loppui kun korona alkoi.

Vierailija
24/28 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta sitten yhtään. Keksin myös rahoilleni parempia kohteita kuin ulkonäkö.

Mutta eihän ulkonäklöön tarvitse rahaa käyttää? 

Kyllä tarvitsee. Et sinäkään saa mistään ruokaa ilmaiseksi tai kävele ulkona ilman kenkiä.

Vierailija
25/28 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikkaus loppui kun korona alkoi.

Mulle taas ulkonäön huolehtiminen ei ole koskaan ollut meikkaus. Eikö se ole ulkonäön huonontamista tukkimalla ihohuokoset?

Vierailija
26/28 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää panostaa ulkonäköön. En enää meikkaa, en käytä hienoja vaatteita. Pesen hiukset, enkä niitä laita kuin nutturalle tai sitten pidän vapaana. Olin jo nuorena sellainen, etten meikannut paljoakaan, vain vähän meikkiä ja joskus papiljotit päässä yöllä, mikä oli todella tuskallista ja täysin turhaa. Nykyään uskon persoonaan, jos joku ihastuu/rakastuu, mutta olen jo lähes jättänyt sen taakseni. Ei enää kiinnosta ulkonäkö paineet. Nykyään keskityn siihen, mitä rakastan tehdä ja se tuo minulle enemmän iloa, kuin joku ulkonäkö paineet. 

Vierailija
27/28 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole edes viittäkymmentä, eikä todellakaan kiinnosta.

Olen kuusikymppinen nainen. Pidän toki huolta koko kehostani, jumppaan, voimistelen...pukeudun minulle sopiviin vaatteeisiin ja juu, meikkaan ja käyn kampaajalla. Ei huvita olla ruokkoamaton itsellenikään.

Vierailija
28/28 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta sitten yhtään. Keksin myös rahoilleni parempia kohteita kuin ulkonäkö.

Mutta eihän ulkonäklöön tarvitse rahaa käyttää? 

Kyllä tarvitsee. Et sinäkään saa mistään ruokaa ilmaiseksi tai kävele ulkona ilman kenkiä.

No kerro mitä maksaa päivittäinen kasvojumppa? Ok, totta kai naamaan pesemiseen menee hieman rahaa, mutta ei sekään paljon kyllä maksa, kun käyttää perustuotteita ja siihen päälle vaikka Nivean parin euron rasvaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän