Menisitkö rinnat paljaana rannalle jos saisit 500 euroa?
Joutuisit hölskymään rinnat paljaana keskellä rantaa noin tunnin ajan ja palkka olisi 500 egee! 😆
Kommentit (77)
En tod koska a-kupin minit joita häpeän niin paljon etten näytä niitä edes seksikumppaneilleni. N33
Joka kerta, kun olen rannalla, olen ilman yläosaa. M55
Vierailija kirjoitti:
En tod koska a-kupin minit joita häpeän niin paljon etten näytä niitä edes seksikumppaneilleni. N33
En tajua miksi kumppanisi jaksaa tuollaista. Minä en jaksanut, kun eräskin nainen peitteli pieniä tissejään. Se suhde päättyi toisen häpeän takia.
Mautonta, tyylitöntä, halpaa. En menisi.
Miten ranta on joillekin naisille ok paikka paljastaa rintansa? Muulloin niitä piilotellaan mahdollisimman paljon. Toki kyse on totutusta tavasta mutta hyvin vähän se rintavako tai rintojen muodot näkyvät kaupunkikuvassa.
Toinen asia on bikiniyläosa joka paljastaa rinnoista aika paljon (muodon ja koon). Miksi sitä uskalletaan käyttää julkisilla paikoilla mutta samaa ei voitaisi tehdä rintaliiveissä? Yhtä paljon ne paljastavat.
Mitä se hölskyminen olisi? Riittääkö, että kävelee pitkin rantaa ja siinä heiluisivat mitä heiluisivat? Voisin sitä tunnin tehdä 500 eurosta, kunhan pidät huolen, ettei kukaan tule häiritsemään tms.
En kyllä ymmärrä kuka siitä viitsisi minulle maksaa, ylipainoiselle rupsahtaneelle lähes kuusikymppiselle naiselle.
En koska minulla on paljon luomia rintakehässä ja selässä. 500 on aika surkea hinta ihosyövälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menisin. Ei ole minun ongelmani, jos joku kiihottuu minusta.
Päinvastoin, on onni jos joku mies haluaa telakoitua kanssani. T. Pekka
ootko varma, että kiihottuu? Yhtä hyvin voi tulla paheksuavia kommentteja, solvauksia.
Ainoat jotka saattaisivat kiihottua, ovat teinipojat.... Vauuu, ooh, juu, panisin ja imisin!
Pistä jo ne vauvanruokintaelimet vaatteisiin!
Jos voisin olla 100% varma ettei kukaan kuvaa, voisin harkita.
Rahan takia en menisi, mutta periaatteesta saattaisin mennä vain ärsyttääkseni moralisteja ja kuka nyt mistäkin syystä katsoo aiheelliseksi tuosta ahdistua.
Mielelläni muuten, mutta se järjetön show, mikä siitä alkaisi, jos kuvat päätyisivät teineille ja someen olisi liikaa. Ja saisin varmaan potkut? t. Yläkoululaisten ope
Vierailija kirjoitti:
Miten ranta on joillekin naisille ok paikka paljastaa rintansa? Muulloin niitä piilotellaan mahdollisimman paljon. Toki kyse on totutusta tavasta mutta hyvin vähän se rintavako tai rintojen muodot näkyvät kaupunkikuvassa.
Toinen asia on bikiniyläosa joka paljastaa rinnoista aika paljon (muodon ja koon). Miksi sitä uskalletaan käyttää julkisilla paikoilla mutta samaa ei voitaisi tehdä rintaliiveissä? Yhtä paljon ne paljastavat.
halutaan rajaton rusketus.
Voisin mennä. En ymmärrä, minkä takia rinnat on seksualisoitu. Esim. äitini lapsuuden aikaan oli täysin normaalia käydä naku-uimassa miestenkin seurassa. Ei kukaan katsonut sitä kieroon, koska siinä ei ollut mitään ihmeellistä.
En, mutta olen jo 60+ v ja kunnioitan kanssa rannalla olevia. Aikoinaan Seurasaaressa oli nakuranta naisille, kävin siellä joskus 80 luvulla. Kaikille tiedoksi myös että ihosyöpä muodostuu helpommin rintojen ohuelle iholle. Miehille myös.
En menisi. En myy itseäni silläkään tavalla.
Olen kyllä ollut yläosattomana rannalla, mutta omasta halustani, en rahan takia. Se tuntuisi todella halvalta.