Menisitkö rinnat paljaana rannalle jos saisit 500 euroa?
Joutuisit hölskymään rinnat paljaana keskellä rantaa noin tunnin ajan ja palkka olisi 500 egee! 😆
Kommentit (77)
Jos summa olisi 500 000, niin sitten voisin mennä. 500, en todellakaan, paitsi yöllä, jos ketään.muita ei olisi paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa voisi mennäkin. Ei näissä rinnoissa ole mitään häpeämistä. En edes asu minkään rannan lähellä, joten kertaviuhahdusta kukaan tuttu ei saisi edes tietoon.
Mitä väliä vaikka joku tuttu näkee? On minunkin pippelin monet naispuoliset tutut nähneet.
Sitäpaitsi olisi housut jalassa. Se ei olisi edes kiellettyä.
Olen ollut sekasaunassa, joten ei väliä.
Menisin. Ei ole minun ongelmani, jos joku kiihottuu minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa voisi mennäkin. Ei näissä rinnoissa ole mitään häpeämistä. En edes asu minkään rannan lähellä, joten kertaviuhahdusta kukaan tuttu ei saisi edes tietoon.
Mitä väliä vaikka joku tuttu näkee? On minunkin pippelin monet naispuoliset tutut nähneet.
Kumpi on isompi pippeli vai kikkeli?
Kyllä, jos potin voi lahjoittaa eläinsuojeluyhdistykselle.
Hietsulla ei öisin nuoret naiset paljoa tissejä piilottele.
Voisin mennä makoilemaan, en hölskymään
80-luvun loppupuolella oli ihan tavallista olla rinnat paljaana rannalla esim Rodoksella ja Kosilla. Ei siitä tosin kukaan minulle maksanut.
Sillä hinnalla mua vois rassata pyllyynkin
Ai, pitääkö siellä pomppia ja hyppiä jotta hölskyis?
Riippuu rannasta, yleiselle uimarannalla 500 e ei riitä.
Varsinkin kun turkulaiset ja seutulaiset eivät osaa käyttäytyä, siis 500 e:n takia ei tämän asian vuoksi kannata muihin maakuntiin matkustaa.
2500 e, sit voisin yleiselle rannalle.
En tuollaisella pikkusummalla. Puuttuu kaksi nollaa perästä.
En ikinä, kuuletko, en ikinä vaikka saisin viisi tuhatta euroa!!
Vierailija kirjoitti:
Menisin. Ei ole minun ongelmani, jos joku kiihottuu minusta.
Päinvastoin, on onni jos joku mies haluaa telakoitua kanssani. T. Pekka
Kyllä, minulla on pienet rinnat, mutta mielestäni kauniit.Olen muuten hyvännäköinen.
Vaimo sanoo että kuppikokoni on isompi kuin useimmilla naisilla.