Menisitkö rinnat paljaana rannalle jos saisit 500 euroa?
Joutuisit hölskymään rinnat paljaana keskellä rantaa noin tunnin ajan ja palkka olisi 500 egee! 😆
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Olen mennyt monta kertaa, 80- 90- luvulla. Oli ihan yleistä. N59
Eikä saatu markkaakaan. N60
Jos saan 500€ lähden vaikka heti.
500 euroa on kahvirahaa tuohon nöyryytykseen.
500 on pieni raha mutta kyllä se kelpaisi. Ainoa ehtoni olisi, että se olisi joku muu kuin asuinpaikkakuntani ranta.
Minkä ikäinen olet, ap, kun tällaista kyselet? 14?
Muualla Euroopassa ihan normaalia, että naiset uimarannalla yläosattomissa. 👍
Itse asiassa voisi mennäkin. Ei näissä rinnoissa ole mitään häpeämistä. En edes asu minkään rannan lähellä, joten kertaviuhahdusta kukaan tuttu ei saisi edes tietoon.
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalla osalla nuorista naisista on niin pienet kärpäslätkät että parempi että pitävät paidat päällä. Toinen ääripää on sitten lihavat naiset läskineen roikkuvineen tissineen jotka voi myös pitää paitansa päällä.
Miksi kukaan pitäisi paitaansa päällä tuntemattoman ihmisen takia? Antaa läskit hölskyä vain ja mitä väliä, jos se sinua häiritsee.
En menisi, mutta enpä mene rannalle tunniksi muutenkaan. "Auringon ottaminen" on typerin lekottelun muoto, jonka keksin. En sinänsä paheksu, jos joku muu on löytänyt sen ihanuuden ja haluaa niin tehdä, mutta en itse viihdy muiden ihmisten seassa rannalla enkä porottavan auringon alla. Palan tosi helposti. 500 euroa sinänsä on mielestäni iso tuntipalkka monestakin hommasta. Mutta on "töitä", joihin en ryhtyisi, ja yksi niistä ehdottomasti olisi rannalla päivystäminen joko vaatteilla tai ilman.
Vierailija kirjoitti:
Menisin.
MIes 37v.
Samoin. Olen nytkin kotona rinnat paljaana, jotta ei tule liian kuuma.
Tuolla hintaa antaisin torttua koko yön. Puoli tuntiakin saa jo satkulla.
kyllä tuohon rahaan moni haluaisi nähdä myös pinpin
Menisin, jos saisin olla omassa erinomaisessa seurassani. voisin jopa paljastaa rellukkamahani eli mennä naku-uinnille. Tässä iässä maan vetovoima vaikuttaa jo niin paljon rintoihin, että ei niitä kukaan edes ilkeäisi katsoa, vaikkei vielä napaan asti lätkät ulotukaan.
Menisin. Mutta ottaisin aurinkoa paikoillani. Minulla on hyvännäköiset rinnat, joten ei hävettäisi.
Olisin vain ihan cool.
Vierailija kirjoitti:
Menisin. Mutta ottaisin aurinkoa paikoillani. Minulla on hyvännäköiset rinnat, joten ei hävettäisi.
Olisin vain ihan cool.
500e on iso raha.
Vierailija kirjoitti:
En menisi mistään hinnasta
Nooo, kyllä mä menisin. Vaikka ensi Eurojackpot-potilla: 30 milliä.
Tuskin ketään niin paljon kiinnostaa randomin tissit rannalla.