Yksinäiset. Mitä teette tänään?
Kommentit (29)
Koiran kanssa lenkkeillään kolme tuntia kuten yleensäkin.
Olen töissä. Vapaalla liikun paljon ja teen osa-aikatyötä. Siinä ne päivät mukavasti menee. Taitaa työ olla palstalaisille ihan vieras käsite.
Vierailija kirjoitti:
Olen töissä. Vapaalla liikun paljon ja teen osa-aikatyötä. Siinä ne päivät mukavasti menee. Taitaa työ olla palstalaisille ihan vieras käsite.
Kannattaisi sinunkin vähentää työtä jos tekee sut noin kiukkuiseksi.
Perheellinen yksinäinen olen.
Tultiin hetki sitten kaupasta. Mies lähtee lapsen kanssa kalaan. Minä pistän kalaliemen tulemaan ja sillä aikaa pesen roskiskaapin. Sen jälkeen istutan amppelikukat. Autotalli pitäis kans siivota kunnolla. Kukkapenkkikin vaatisi suunnittelua ja toimenpiteitä kun suurin osa kukista kuoli talven aikana.
Illalla sit ruokaa ja sohvalla löhöämistä. Mies yläkerrassa minä alhaalla.
Kävin luonnossa kävelyllä ja hölkkäämässä, ja lopuksi kaupassa. Tänään teen vielä vähän kotihommia kuten vessanpesua ja pyykinpesua, ja sitten vaan rentoudun sohvalla netin, telkkarin ja Netflixin parissa. Eli enpä tee ihmeempiä, kuten yleensäkään. Hiljaiseloa.
Pakkailen lomamatkaa varten. Huomenna lento Italiaan.
Minunkin pitää siivota ja järjestellä kämppää, parveke pitäisi myös siivota. Ehkä hiustenpesu illalla jos jaksan, sitten voisi vaihtaa lakanat ja mennä puhtaana puhtaisiin lakanoihin nukkumaan. Jos tänään saisi kaiken siivouksen tehtyä niin huomenna voisi hyvillä mielin vain rentoutua ja lukea jotain kirjaa, ehkä tehdä palapeliä ja käydä leppoisalla sunnuntaikävelyllä. Jos kotona on sotkuista en pysty keskittymään mihinkään kivaan, vaan kerään vain lisäahdistusta prokrastinoimalla netissä.
Kävin ajelemassa tehokkaalla moottoripyörälläni, kiva kun ei tule nyt köyhiä vastaan.
Iltapäivällä alkaa Le mans 24h ajot joten niitä katselen niin kauan kuin pysyn hereillä kaljan ääressä.
Käyn hakemassa nettihuudon naapurikaupungista. Sen jälkeen nukun, jäi yö lyhyeksi. Luen ja katselen töllöä varmaan.