Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistathan kesäjuhlissa, että tennarit eivät ole juhlakenkiä - vaikka olisivatkin siistit!

Vierailija
11.06.2022 |

Ja epäsiistejä kenkiä en pukisi minnekään.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tennarit ja no-show sukat 365/24/7.

Vierailija
2/36 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistetaa, kun säännöllisesti muistutat, muuten en muistaisi. Periaatteessa tiedän asian, mutta en millään muistais ilman päivittäistä muistuttelua..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku laittaisi tennarit juhliin?

Vierailija
4/36 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajat muuttuu. Kyllähän sitä linnanjuhlissakin näkee kaiken maailman verhoa käärittynä asusteeksi.

Vierailija
5/36 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä väliä mitkä kengät, kun pääasia, että tulee kuitenkin juhliin. 

Tennarit näyttää ihan hyviltä nykyään. 

Tervetuloa vain meille tennareissa juhliin. 

Vierailija
6/36 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, neuvo tyhmempiäsi (jos sellaisia jostain löydät).

Vierailija
7/36 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlaetiketti auttaa, jos on epävarma juhlapukeutumisesta.

Vierailija
8/36 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs feikkicrocksit tai varvastossut? Niitäkin on nähty esim.konfirmaatiotilaisuudessa? Ja juhla-asuna oli pyöräilyshortsit ja hihaton toppi + ylipainoa n.30 kg. Oli varmasti kummilapsella mukavaa, kun kummi oikein tuli kaiken kansan eteen siunaamaan kummilapsensa..

Vierailija
9/36 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku laittaisi tennarit juhliin?

Mulle on tullut vaivasenluu ja voisin kyllä harkita tennareiden laittamista juhliin. Tosin nyt ei ole mitään juhlia tiedossa. 

Vierailija
10/36 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavuus ennen kaikkea, ajattelee av-mamma.

Vierailija
11/36 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on perinteiset kesäjuhlat tenniskentällä. Olisi todella ajattelematonta tulla sinne piikkikoroilla tai lakerikengillä.

Vierailija
12/36 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikonsultti muistuttaa, että tennarit ovat yksinkertaisesti liian rennot juhlatilaisuuksiin.

Vierailija
13/36 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ja mun conversit menee minne haluu. Suck it up!

Vierailija
14/36 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistetaan, muistetaan. Mutta kesäjuhliin ei ole mikään pakko laittaa juhlakenkiä, rennompikin pukeutuminen sopii oikein hyvin.

Vierailija
15/36 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan just ne kengät jotka ovat hyvät jalassa eli matalat kangaskengät.

Vierailija
16/36 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhat kertaa mieluummin tennarit kuin jotkut tekonahka/muovi- korkokengät.

Epämukavat ja hinkkaavat kengät vievät juhlamielen totaalisesti.

Harvoin edes nahkaiset "juhlakengät" on niin mukavat jalassa, että niillä ilokseen steppailee.

Ihan älytöntä, että vielä nykyään naisia yritetään saada kulkemaan epämukavissa kengissä etiketin, tyylin, kauneuden tai minkään muunkaan syyn varjolla.

Kenkäkaupat ovat vähentyneet joka paikasta. Kerropa, ap, mistä tyttö, 15 v, saa hienot juhlakengät koossa 43-44?

Ei mistään, jos sovittaa tahtoo. Ja jos erikoiskenkäkauppaan paikan päälle matkustaakin (Hgissä yksi, samoin Tampereella) mallit ovat aikuisille naisille ja mummoille sopivia, usein myös leveälestisiä, jollaisia teini ei tarvitse. Ja hinnat aina yli 100.

Tennarit ovat nykyään ihan salonkikelpoisia ja niitä näkee jopa morsiamilla, mukavuuden vuoksi.

Vierailija
17/36 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ja tulee aina olemaan lenkkarit juhla ja arki.Muita ei ole jalkineita ja sinua varten en niitä osta. Samoissa juhlissa emme ole koskaan.Joten pidä vain huolta omista asioista ja omasta puketumisestasi.Opetele oleman puttumatta ventovieraiden asioihin.Hanki oma elämä.Elämä on mutakin kuin tämä sivusto!

Vierailija
18/36 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti teitä häiritsee, jos joku tulee tennareissa juhliin? Katsotte kaikkien vieraiden kengät arvostellen? 

Vierailija
19/36 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pomota. Pukeutumissäännöt on eltaantuneen vanhanaikaisia. Menen juhliin paljain jaloin jos itse niin tahdon. En käytä kesäisin kenkiä juuri muutenkaan.

Vierailija
20/36 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan kesä juhliin tennarit valkosilla tennissukilla, reisitasku sortsit ja maasto kuvioisen paidan ja samanlaisen tasku liivin siihen päälle. Sekä asusteisiin sopivan lierillisen bucket hatun. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä