Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistathan kesäjuhlissa, että tennarit eivät ole juhlakenkiä - vaikka olisivatkin siistit!

Vierailija
11.06.2022 |

Ja epäsiistejä kenkiä en pukisi minnekään.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on erikseen vähän paremmat tennarit jotka hohtaa valkoisina ja joissa on 200 euron label. Ne kelpaavat oikein hyvin pitkän mekon kanssa. Miehellä samanlaiset puvun kanssa. Näytetään tosi tyylikkäiltä. Ap on jämähtänyt 50-luvulle.

Vierailija
22/36 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on erikseen vähän paremmat tennarit jotka hohtaa valkoisina ja joissa on 200 euron label. Ne kelpaavat oikein hyvin pitkän mekon kanssa. Miehellä samanlaiset puvun kanssa. Näytetään tosi tyylikkäiltä. Ap on jämähtänyt 50-luvulle.

Valitettavasti tennarit on moukkamainen valinta juhliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenkäkaupat ovat vähentyneet joka paikasta. Kerropa, ap, mistä tyttö, 15 v, saa hienot juhlakengät koossa 43-44?.

Ei mistään, koska 43-44 ei ole naisten koko.

Vierailija
24/36 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laitan kesä juhliin tennarit valkosilla tennissukilla, reisitasku sortsit ja maasto kuvioisen paidan ja samanlaisen tasku liivin siihen päälle. Sekä asusteisiin sopivan lierillisen bucket hatun. 

Ethän unohda vyölaukkua 😊?

Vierailija
25/36 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän juhlissa tai missä vaan muualla päälläni mitä haluan. Olin kevätjuhlassa vastapestyissä Vansseissa, koska ne kuuluvat mun persoonaani. Olen käyttänyt Vanseja 15-vuotiaasta asti ja ne ovat olennainen osa mun tyyliä ja persoonaa enkä muuta sitä juhlien takia, jos en halua. On juhlia joihin olen laittanut korkkarit kun on siltä tuntunut ja juhlia joihin menen tennarit jalassa kun on siltä tuntunut. Jos on niin sivistymätön ettei pysty hyväksymään muiden pukeutumista niin on turha mennä juhliin tai minnekään muuallekaan. Joo pukeutumissäännöt on olemassa ja niitä olisi ihan hyvä noudattaa, mutta kaikista suurin etikettirikkomus on paheksua muiden vaatteita. Se paljastaa sivistymättömän moukan.

Vierailija
26/36 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinua kiinnostaa noin paljon muiden kengät?

Vierailija
27/36 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tennarit sopivat juhliin.

T. Muotibloggaaja/NYC

Vierailija
28/36 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tennarit sopivat juhliin.

T. Muotibloggaaja/NYC

Hih!

Vierailija
29/36 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hahahahaha 200 euron label!

Just joo, salli mun nauraa.

Vierailija
30/36 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä laitan kesä juhliin tennarit valkosilla tennissukilla, reisitasku sortsit ja maasto kuvioisen paidan ja samanlaisen tasku liivin siihen päälle. Sekä asusteisiin sopivan lierillisen bucket hatun. 

Ethän unohda vyölaukkua 😊?

Älä nyt, nykyiset vyölaukut ovat tyylikkäitä, eikä niitä pidetä mahan päällä niinkuin ennewwanhaan!

Vierailija
31/36 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ratkaissut asian pitämällä vaelluskenkiä :)

Vierailija
32/36 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavuus ennen kaikkea!

Vierailija
33/36 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa ne kuninkaallisetkin.

https://images.app.goo.gl/4SYNJDv1rXUBHxWR8

Vierailija
34/36 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cityhippi kirjoitti:

Älä pomota. Pukeutumissäännöt on eltaantuneen vanhanaikaisia. Menen juhliin paljain jaloin jos itse niin tahdon. En käytä kesäisin kenkiä juuri muutenkaan.

Porsas olet jos menet paljain jaloin. Sotket talon lattiat ja voit viedä sinne jalkasienesi. Häpeä.

Ajan ulos sellaisen joka tulee paljain jaloin.

-eri

Vierailija
35/36 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cityhippi kirjoitti:

Älä pomota. Pukeutumissäännöt on eltaantuneen vanhanaikaisia. Menen juhliin paljain jaloin jos itse niin tahdon. En käytä kesäisin kenkiä juuri muutenkaan.

Porsas olet jos menet paljain jaloin. Sotket talon lattiat ja voit viedä sinne jalkasienesi. Häpeä.

Ajan ulos sellaisen joka tulee paljain jaloin.

-eri

😂 Mahtaa olla hauskat rippiäiset/ ylppärit/ hamsterin ristiäiset, kun mamma ajaa päivänsankarin bestiksen ulos, kun on erehtynyt ottamaan kengät jalasta, ja ei ole sukkia. Juhlatunnelma taattu.

Vierailija
36/36 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, kun on jalkaterästä (ja varpaista) murtunut luut useampaan kertaan ja nivelsiteet revenneet molemmista nilkoista, niin eipä tuota hirveästi tule korkkareilla käveltyä. Mulla on aina housupuku juhlissa, mekot ei kuulu pätkän vertaa omaan tyyliin, niin tennarit nyt on varmaan sosiaalisesti hyväksytymmät kuin nuo maiharit tai bootsit, mitä nyt normaalisti käytän.

Siistit tennarit on kesäjuhlissa ihan ok. Harvassa juhlassa on niin tiukka pukukoodi mainittuna kutsussa, että edellyttäisi iltapukua kampauksineen jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi